جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مظفری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: شما طلاب علوم دینی باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برده و در بیان احکام دین اسلام جدیت داشته و تنبلی را از خود دور نمایید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مظفری، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: اگر طلبه ای از بعد علمی رشد و پیشرفت نماید ولی از نظر اخلاقی رشد چندانی نداشته باشد در آینده دچار مشکلات خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: امروز طلاب حوزه های علمیه باید اراده و کوشش جدی در همه زمینه های اخلاقی، علمی، پژوهشی، بصیرتی داشته باشند و همیشه  این صفت زشت  تنبلی را از برنامه های  طلبگی خود دور نمایید.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: شما طلاب علوم حوزوی که این افتخار برای شما فراهم شده که در خدمت آحاد مردم و جوانان باشید، باید درمرحله اول حضور منظم در کلاسها و جدیت در مطالعه و مباحثه را اولیت جدی خود قراردهید، چرا که  انسان تنبل دنیا و آخرت نخواهد داشت.

وی اظهارکرد: باید شبانه روز برای درس تلاش داشته باشید تا در علوم خود فردی مفید و برجسته شوید و آحاد مردم از وجود شما به خوبی  بهره مند شوند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: باید تلاش نماییم که  همه کارهای ما برای رضای خدا باشد و هیچ کاری بدون نیت خالصانه انجام نشود، چرا که هیچ اثری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: نیت خالصانه ارزش کار را هزاران برابر می کند و روشن است که کسی که می تواند کاری را با ارزشی هزاران برابر انجام دهد اگر با نیت فاسد از ارزش آن بکاهد مستحق ملامت و سرزنش است.

حجت الاسلام مظفری بیان کرد: شما طلاب علوم دینی باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برده و در بیان احکام دین اسلام جدیت داشته و تنبلی را از خود دور نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha