شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانشگاه سالم، دانشگاهی است که در آن زمینه رشد و تعالی به سوی کمال مطلق فراهم‌ می‌شود و یکی از این زمینه‌ها وجود محیطی پاک و عاری از آلودگی ‌هاست که با نظارت درست و اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دانشگاه های استان که با موضوع راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: علم تاریخ و جامعه شناسی نشان داده است که اگر در اجتماع نظارت نباشد، بی شک در سراشیبی سقوط قرار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از موارد که می تواند ابعاد اخلاقی را در دانشگاه های کشور نهادینه و فراگیر کند، بحث نظارت همگانی دانشجویان درباره مسائل دانشگاه است. دانشگاه سالم، دانشگاهی است که در آن زمینه رشد و تعالی به سوی کمال مطلق فراهم‌ می‌شود و یکی از این زمینه‌ها وجود محیطی پاک و عاری از آلودگی ‌هاست که با نظارت درست و اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر تحقق خواهد یافت، بنابراین باید بتوانیم سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را در دانشگاه ها عملیاتی کنیم.

در ادامه این نشست، محمود الله مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: یکی از برنامه های دشمنان اسلام این است که پایه های فکری و اعتقادی را در جامعه کمرنگ نماید و با این کار به اهداف شوم خود برسند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اجرای صحیح و اسلامی فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها سبب کاهش مشکلات در این حوزه می شود و بهترین افراد برای اجرای این فریضه دانشجویان، کارکنان و هستند.

دیگر سخنران این نشست، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان بود.

عبدالملکی اظهار داشت: بهترین نوع نظارت همان بعد درونی آن یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان گفت: دشمنان امروز می خواهند که مردم را نسبت به حاکمیت ناامید کنند، لذا برای رسیدن به این هدف خود در بحث رسانه کارهای بسیاری مهمی انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha