جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
DSC00955.jpg

حوزه/ سومین نشست مشترک مدیران و معاونین منابع انسانی مراکز حوزوی استان تهران با هدف بررسی ارتقای سطح حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، سومین نشست مشترک مدیران و معاونان منابع انسانی مراکز حوزوی استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدمات، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران، و حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان، صبح امروز در محل مرکز خدمات استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و معاونین منابع انسانی مراکز حوزوی استان و تسلیت ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، ضمن بیان توضیحاتی پیرامون جلسات گذشته و مصوبات آن و اقداماتی که تاکنون توسط معاونین محترم در جهت اجرای مصوبات جلسات گذشته صورت پذیرفته است، اظهار داشت: یکی از ثمرات نشست های مشترک ماهانه را افزایش وحدت و یکپارچگی نهادهای حوزوی دانست که بسیار ارزشمند می باشد و می توان در آینده ثمره آن را که موجب افزایش و ارتقاء جایگاه حوزه در تهران می شود را مشاهده نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحمیمی صادق و حجت الاسلام والمسلمین کبیریان نیز ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری این نشست و برگزاری آن پیرامون دستور جلسه این نشست و طلاب و مدارس علمیه استان تهران نظرات خود را بیان کردند.

 در این نشست حجت الاسلام محمد شاملی، رئیس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان، شاه محمدی معاون منابع انسانی مرکز خدمات و قاضوی معاون منابع انسانی حوزه خواهران نیز حضور داشتند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    0 0
    خبرای حوزه