پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 868811
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
تصاویر/ افتتاحیه دومین دوره طرح تابستانه مدارس امین شهر پرند به همت مبلغان حوزه تهران

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۳۴ مدرسه امین در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اهمیت مدارس امین برای ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ دینی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه، گفت: مبلغان با حضور مستمر مدارس امین به عنوان مشاوران دینی و فرهنگی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی دانش آموزان رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را انجام می دهند.  

وی با بیان اینکه  سال گذشته ۲۹ مدرسه امین دخترانه و پسرانه در استان لرستان فعالیت داشته اند، افزود: امسال با هماهنگی حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، تعداد ۵ مدرسه امین  به مدارس استان اضافه و هم اکنون ۳۴ مدرسه امین در استان در دو بخش خوهران و برادران فعالیت دارند.  

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال از ظرفیت مبلغان طرح هجرت نیز برای مدارس استان لرستان بهره خواهیم گرفت، خاطر نشان کرد: مبلغان طرح هجرت علاوه بر تبلیغ در روستاها، در مدارس تحت پوشش روستاهای محل تبلیغ خود نیز حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام ولی پور اظهار کرد: فراخوان حضور مبلغان خواهر و برادر نیز در استان اعلام شده است تا طلاب علاقمند و مستعد بتوانند یاریگر دانش آموزان و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان باشند.  

وی در پایان با بیان اینکه مبلغان در طول سال با شرکت در کارگاه های دانش افزایی، دانش تبلیغی خود را ارتقا می دهند، گفت: مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت، مشاوره های دینی و فرهنگی به دانش آموزان ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha