شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مرتضی مالکی

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی دیواندره گفت: پیام اصلی حضرت محمد (ص) برای جهانیان صلح و آرامش بود، این درحالی است که کشورهای اروپایی و غربی به دروغ دم از حقوق بشر می زنند ولی با تشکیل گروه های تروریستی جهان، را به قتلگاه انسان ها تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی مالکی، رئیس مرکز اسلامی شهرستان دیواندره امروز در مراسم قرائت زیارتنامه پیامبر (ص) که با حضور مردم و مسئولان شهرستان دیواندره در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر در تمامی محاسن در عصر خود برای مردم اسوه بودند و الگویی بالاتر از ایشان در آن زمان دیده نمی شود.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) الگوی بشریت است، تاکید کرد: یکی از مهمترین برکات وجود نازنین رسول اکرم(ص) وحدت در جهان اسلام است که اگر امروز می بینیم در کشورهای اسلامی مشکلاتی وجود دارد همه ناشی از دور شدن از سبک زندگی این بزرگوار است.

حجت الاسلام مالکی در ادامه سخنان خود گفت: بی شک سعادت دنیوی و اخروی همه مسلمان و حتی پیروان دیگر ادیان ها در تبعیت از زندگی و سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام خلاصه می شود.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان دیواندره اظهار داشت: روحانیون و مبلغان دینی وظیفه دارند که جوانان و نوجوانان را با ابعاد شخصیتی رسول اکرم (ص) آشنا سازند و آنان را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه نمایند.

وی تاکید کرد: پیام اصلی حضرت محمد (ص) برای جهانیان صلح و آرامش بود، این درحالی است که کشورهای اروپایی و غربی به دروغ دم از حقوق بشر می زنند ولی با تشکیل گروه های تروریستی، جهان را به قتلگاه انسان ها تبدیل کرده اند.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان دیواندره تصریح کرد: باید فهمید که بین شعارهای عوام فریبانه غربی ها یعنی حقوق بشر با اعمالشان تفاوت های بسیاری وجود دارد.

حجت الاسلام مالکی در ادامه بیان کرد: تبیین ابعاد مختلف شخصیت والای رسول اکرم(ص) یکی از ضرورت هایی است که باید در سطح گسترده شود و بویژه در برنامه های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان دیواندره اظهار کرد: قرآن کریم، رسول خدا را به عنوان الگو و اسوه برای نوع بشر معرفی کرده است، لذا بایسته است که شخصیت این ابرمرد بزرگ تاریخ برای مردم تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha