پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
FATF

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مسؤولان به جای طرح چنین مسائلی به فکر رفع مشکلات کشور باشند، خاطرنشان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تصویب و اجرای FATF نیست.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با ابراز تأسف از بیان مسائل غیر واقعی از سوی برخی مسئولان کشور، آن را نوعی فرافکنی دانست.

وی با بیان این که امروز زمان بیان این گونه سخنان حاشیه ای نیست، افزود: نباید با بیان این گونه اظهارات نسنجیده فضای کشور را دو قطبی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه مسئولان کشور باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مکرراً در سخنرانی های خود موضع کشور را در مسائل مختلف به ویژه مذاکره با آمریکا و طرح هایی که ممکن است منافع ملی کشورمان را به خطر بیاندازد مطرح کردند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز همه بزرگان نظام در بسیاری از مسائل مهم کشور اتفاق نظر دارند، افزود: این که برخی از مسئولان دولتی همچنان بر مواضع غیر اصولی خود پافشاری می کنند معنی دیگری دارد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که معیار همه مسئولان کشور در مسائل کلان و مهم کشور باید سخنان مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید مطالب خلاف واقع را به رهبری انقلاب نسبت دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که FATF مسأله ای انحرافی است که متأسفانه مسئولان دولتی همچنان بر تصویب و اجرای آن تأکید دارند، افزود: با توجه به این که بسیاری از کارشناسان و بزرگان نظام این لوایح را در تضاد با منافع ملی کشور می دانند، اما دولت همچنان بر تصویب و اجرای آن تأکید دارد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که آمریکایی ها در سال های اخیر هر چه توانستند کشورمان را مورد تحریم بانکی قرار دادند، بیان داشت: تصویب این طرح ها نیز کمک به آمریکایی ها برای تشدید تحریم علیه کشورمان خواهد بود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مسؤولان به جای طرح چنین مسائلی، به فکر رفع مشکلات کشور باشند، خاطرنشان کرد: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تصویب و اجرایFATF نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بخش مهمی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم نتیجه بی تدبیری مسئولان کشور است، بیان داشت: مسئولان به جای چاره اندیشی برای استفاده مناسب از ظرفیت های داخلی، به فکر مذاکره با غرب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha