جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الوفاق

حوزه/ جمعیت الوفاق بحرین با پشت سر گذاشتن هجده سال از تاسیس خود وارد نوزدهمین سال از فعالیت سیاسی و دفاع از سرزمین و ملت و تاریخ و جغرافیای بحرین و پیگیری خواسته های مردمی و تلاش برای تحقق دموکراسی در این کشور شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جمعیت الوفاق بحرین با پشت سر گذاشتن هجده سال از تاسیس خود وارد نوزدهمین سال از فعالیت سیاسی و دفاع از سرزمین و ملت و تاریخ و جغرافیای بحرین و پیگیری خواسته های مردمی و تلاش برای تحقق دموکراسی در این کشور شد.

الوفاق همزمان با این مناسبت با صدرو بیانیه ای تاکید کرد: همچنان  با محوریت میهن به فعالیت خود ادامه می دهیم و بر عربیت و یکپارچگی سرزمین بحرین و استقلال بحرین و حفظ بافت اجتماعی و ملی و همزیستی مشرک و ارتباط این کشور با کشورهای خلیج فارس و کشورهای جهان تاکید می کنیم.

در ادامه بیانیه آمده است ما خواستار حفظ اموال عمومی و بیت المال و املاک عمومی به ویژه خواستار تحقق عدالت در توزیع ثروت و حفظ کرامت و حقوق تمام شهروندان و رعایت قانون و شایسته سالاری و مسئولیت پذیری حاکمان و مسئولان هستیم.

الوفاق تاکید کرد طرح فراگیر ملی که ما آن را بارها در بیانیه های مختلف ارائه کرده ایم و مواضع ما در مورد ضرورت مشارکت سیاسی حقیقی مردم طرحی است که موجب حفظ حقوق مردم و ضامن آزادی بحرین است و علاوه بر این بر ضرورت حفظ هویت بحرینی و پرهیز از اعطای شناسنامه بحرینی به بیگانگان تاکید می‌کنیم و این کار را تجارت با هویت بحرین می دانیم.

الوفاق ادامه داد: برنامه ما در مبارزه با فساد و اصلاح مسیر نظام و بازگرداندن آن به ریل درست زمانی حاصل می شود که سطح زندگی و رفاه مردم بالا رود و اوضاع زندگی بهبود یابد و مردم از امکان کار و برخورداری از حقوق ماهیانه بهره مند شوند.

در پایان این بیانیه الوفاق تاکید کرد ما همچنان با قدرت در کنار مردم و تمام نیروهای بیدار بحرین به فعالیت ملی به دفاه از بحرین و حقوق ملت و مبارزه با توطئه تخریب و ویرانگری نظام مستبد و دیکتاتور بحرین ادامه می دهیم تا از به حاشیه راندن شهروندان و سرقت اموال عمومی جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha