پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی نذیر احمد سلامی - نماینده مردم سیستان و بلوچستان

حوزه/ احمد سلامی درخصوص ملزومات تقویت وحدت در جوامع اسلامی گفت: ما در گام اول باید دشمنان و برنامه های آنها را شناسایی کنیم و به مردم آگاهی دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در ارتباط با رادیو گفتگو، با اشاره به تأکیدات ویژه آیات و روایات بر حفظ وحدت مسلمانان گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری این هفته به نام "هفته وحدت" بر تمامی اهداف و برنامه های دشمنان اسلام خط بطلان کشیدند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، درخصوص ملزومات تقویت وحدت در جوامع اسلامی گفت: ما در گام اول باید دشمنان و برنامه های آنها را شناسایی کنیم و به مردم آگاهی دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان در طول تاریخ همواره درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان بودند و به محض فراهم شدن زمینه وحدت به تحرکات خود افزوده تا وحدت را از بین ببرند.

سلامی تأکید کرد: ما هم باید به اهمیت و منافع وحدت و مضرات تفرقه پی ببریم که البته این مسئله نیز در آموزه های دین اسلام به خوبی تبیین شده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در تلاش است تا فرقه های مذهبی را رو در روی هم قرار دهد و با برجسته کردن تفاوت های جزئی و فرعی در احکام وحدت را تضعیف کند. در مقابل ما هم باید این تفاوت های بسیار جزئی را مدیریت کنیم تا منجر به درگیری نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha