جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: قوه قضائیه مجازات عاملان اغتشاش را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: مردم با حضور خود در میدان و برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در محکومیت اقدامات عاملان اغتشاش و آشوب در برخی نقاط کشور، پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

وی تصریح کرد: رهبری با حمایت به‌موقع خود از تصمیم سران قوا، کشور را بیمه فرمودند و آبی بر آتش آشوب و اغتشاش ریختند که از سوی بیگانگان در برخی نقاط کشورمان به پا شده بود.

امام جمعه سمنان با قدردانی از اقدام به‌موقع و حضور هزاران نفری مردم ایران اسلامی در حمایت از ولی‌فقیه و محکومیت اقدامات آشوبگران اظهار کرد: مردم کشورمان همواره در میدان حضور دارند؛ این بار هم مردم به موقع به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی اعلام حمایت کردند.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: مردم بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و تأکید کردند که بیان مطالبات و گلایه از شرایط اقتصادی به معنای آشوب و اغتشاش نیست.

وی ادامه داد: در راهپیمایی‌های روزهای اخیر مشاهده کردیم که مردم باز هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و این نشان می‌دهد که آنها می‌دانند آبشخور این آشوب‌ها و اغتشاش‌ها کجاست.

امام جمعه سمنان گفت: راهپیمایی‌های حمایت از رهبری و محکومیت اقدامات اشرار هم‌چنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و فردا هم نوبت مردم شهر سمنان است که به میدان بیایند و پاسخ درخوری به دشمنان بدهند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: مردم استان سمنان بصیر، انقلابی و هوشیار هستند و با همین بصیرت هم امنیت استان را حفظ می‌کنند؛ اغتشاشی در استان سمنان ایجاد نشد و اگر اعتراضی هم بود، به صورت آرام و منطقی بیان شد و این قابل تقدیر است.

وی از قوه قضاییه خواست تا مجازات عاملان اغتشاش را در اولویت کاری خود قرار دهد و گفت: مردم امروز از دستگاه قضایی انتظار دارند که آدم‌کش‌ها، تخریب‌گران اموال عمومی و شخصی مردم و فتنه‌گران را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: آمریکایی، شماری از کشورهای اروپایی، دستگاه‌های وابسته به آل‌سعود و عده‌ای هم البته در داخل کشور در روزهای اخیر معرکه‌گیری‌هایی کردند تا به آتش آشوب و فتنه بدمند؛ اما مردم پاسخ شایسته‌ای به آنها دادند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: دشمنان دیرینه ایران اسلامی در روزهای اخیر بار دیگر به میدان آمدند و تلاش کردند تا به ایران ضربه بزنند؛ آنها همواره با ما دشمن بوده‌اند و از دشمنی خود دست برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: دشمن برای همیشه دشمن است و دشمنان ملت ایران هرگز از راهی که می‌روند، برنمی‌گردند؛ آنها همواره دشمنی با نظام اسلامی و مردم ایران را در برنامه اصلی خود دارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه نقش رهبری در بزنگاه‌های این‌چنینی مشخص می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌خوبی وارد میدان شدند و به مسائل پایان دادند، تصریح کرد: رهبری فرمودند تصمیم سران قوا حتماً کارشناسی شده و از آن حمایت می‌کنم.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: معظم‌له همچنین تأکید کردند که دولت و مسؤولان باید بر بازار و قیمت‌ها نظارت داشته باشند تا فشاری به مردم وارد نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha