سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جشن

حوزه/ همایش شکوه پایداری چهل سالگی انقلاب اسلای ایران، در پنجمین روز از هفته بسیج، در سالن ورزشی شهدای بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده، شامگاه دوشنبه، در جشن چهل سالگی انقلاب، در سالن شهدای بسیج کاشان، بسیج را ارزنده ترین یادگار  امام راحل دانست و گفت: هرچند در ابتدای تاسیس بسیج ضرورت حضور نظامی و حمایت از دستاوردهای انقلاب زیاد مشهود نبود، ولی این امر با شکل گیری یک بستر فرهنگی، موجب تقویت و تکامل  فرهنگ بسیج در ورود به عرصه های نظامی، سیاسی، اجتماعی، اطلاعاتی و امنیتی کشور شد.

وی، بسیج را نماد تحقق مردم سالاری دینی دانست و  ادامه داد: خدمت و محبت خالصانه به مردم، تربیت جوان انقلابی، محرویت زدایی و ورود به عرصه های جهاد اقتصادی مهمترین برنامه های بسیج است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان این که طی چهل سال گذشته بسیج خدمات زیادی به دولت ها ارائه داده است، ابراز داشت: امروز بسیج با لباس های متفاوت و بدون چشم داشت کمک کار دستگاه های اجرایی کشور است.

وی، خدمت صادقانه به مردم را رویکرد اصلی بسیج عنوان کرد و با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه ریشه در غفلت از شعارهای انقلاب دارد، افزود: فعالان، مدیران و اندیشمندان جوان کشور باید با نگاه و روحیه انقلابی و جهادی در همه عرصه ها ورود پیدا کنند.

شبانی زاده تصریح کرد: هم اکنون که انقلاب اسلامی با عبور از چهل سالگی به رشد و بالندگی رسیده و استبکبار جهانی از این رشد به ستوه آمده و سعی می کند با فشارهای اقتصادی و روانی مردم و مسئولین نظام را دچار یک چالش ذهنی کند باید کاملا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»   و «مرگ بر اسرائیل» اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha