پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حمید دامغانی - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/ سرهنگ دامغانی گفت: حوادث اخیر که رقم خورد حاصل تلاش چندین ساله دشمنان بود و در عرصه های تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی کردند تا نظر مردم را تغییر دهند ‌و در راستای نفوذی که برنامه‌ریزی شد در بدنه کار از آن بهره بردند تمام تجربیات را جمع کردند تا کودتا رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، اظهار داشت: انقلاب در رویارویی با جهان استکبار به مرحله ویژه رسیده و مرحله حساسی است ولی نگران کننده نیست.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی دشمن از ترورها و در دوران دفاع مقدس در مقاطع مختلف جنگ نرم هجمه های زیادی را آورد اما به برکت ولایت و نصرت الهی و برکت حضور مردم در صحنه و وجود تفکر بسیجی در نظام و انقلاب و مجاهدات های آنها الحمدلله تمام این ها تبدیل به یک ارزش شد.

سرهنگ دامفانی افزود: امکان رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی بدون جنگ وجود داشت اما تبدیل شد به گنجینه‌ای که در عرصه‌های مختلف از آن بهره می‌بریم. جنگ دردناک بود و نکته مثبتی نیست شهدای زیادی دادیم خون شهدا در آن دوران نهال نو رسیده انقلاب را تبدیل به یک درخت پرثمر و مستمر کرد که انقلاب امروز در اوج بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر که رقم خورد حاصل تلاش چندین ساله دشمنان بود و در عرصه های تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی کردند تا نظر مردم را تغییر دهند ‌و در راستای نفوذی که برنامه‌ریزی شد در بدنه کار از آن بهره بردند تمام تجربیات را جمع کردند تا کودتا  رقم بخورد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان گفت: در جریانات اخیر دیدید کانون های شورشی در سطح شهرها و جامعه ما ساماندهی شدند نهادهای اقتصادی تشکیل دادند از همه ظرفیت‌ها استفاده کردند همان طور که حضرت آقا در دیدار با بسیجیان فرمودند: «از یک توطئه خطرناک عبور کردیم».

وی افزود: قطعاً تا مدت زیادی باید راجع به این توطئه صحبت کنیم برای عراق و لبنان و ایران برنامه‌ریزی شده بود مثل سرویس‌های جاسوسی عربستان و امارات قبل از اربعین جلساتی داشتند و آخرین مرحله همین فتنه و آشوب اخیر بود و ما هم گام اول را خنثی کردیم و گام دوم ۱۶ آذر بود که نتوانستند ‌.

سرهنگ دامغانی گفت: استعفاهایی بود که می بایست صورت می گرفت و شکست خوردند و هنوز در تلاشند آن را احیا کرده و بهره‌برداری کنند ولی نتوانستند.

وی افزود: روی دیگر فتنه و تاکتیک  دشمن در تاکتیک و استراتژیک که موفق نبوده این بود که مردم را بدون دلیل تخریب کرده و به قتل رساندند برنامه‌ریزی شده است دشمن هیچ چیزی ندارد و رهبر انقلاب اسلانی فرمودند «قطعاً ما پیروزیم نوع تدبیر حکیمانه حضرت آقا و فهم و بصیرت مردم باعث شد این فتنه تمام شود و نیاز به تحلیل دارد» و بحث در عرصه جنگ نرم بازی های رایانه ای تاثیر مستقیم بر روی کودکان و نوجوانان داشت و نتیجه آن امروز دیده می‌شود اینترنت همینطور اثرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha