جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ولی الله حیاتی

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شمالی گفت: باید روحانیان مبلغ اهتمام ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی و تبلیغ برای مشارکت بیش‌ازپیش مردم در بازسازی عتبات عالیات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، امروز در نشست اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، با اشاره به فعالیت‌های شایسته استان در اربعین امسال، اظهار کرد: در اربعین ۹۸ خراسان شمالی عملکرد درخشانی داشت که این رویه و روند باید برای سال‌های آتی هم تداوم داشته باشد.

وی در ادامه از تکمیل سازوکار ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطوح مختلف مدیریت استان خبر داد و اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌های مختلف استان راه‌اندازی شده و تلاش می‌شود چرخه مدیریتی دولتی در سطح بخشداران و دهیاران روستاها هم فعال شود و تمام تمهیدات لازم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای عتبات عالیات فعال شوند.

حیاتی افزود: در حوزه اصناف هم طبق ابلاغیه‌ای که به سازمان صمت ارسال می‌کنیم، سازوکاری صورت می‌گیرد تا از ظرفیت اصناف در جهت بازسازی عتبات عالیات نهایت استفاده را ببریم؛ زیرا اصناف ما متدین بوده و همیشه حضور چشمگیری در فعالیت‌های دینی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تقویت فعالیت رسانه‌ای و تبلیغی در زمینهٔ مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات، گفت: باید کمیته اطلاع‌رسانی در استان فعال شود و کار تیزر و تبلیغات در این زمینه را صداوسیما و رسانه‌ها بر عهده گیرند و آن‌ها را پخش کنند که متأسفانه اکنون جای این مهم خالی است.

حیاتی افزود: علاوه بر کارهای ارزشمندی که تاکنون صورت گرفته، باید شبکه مبلغان نهاد تبلیغات اسلامی هم در این زمینه وارد عرصه شود تا تعهداتی که استان درزمینهٔ بازسازی عتبات عالیات دارد، اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شمالی گفت: باید روحانیان مبلغ اهتمام ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی و تبلیغ برای مشارکت بیش‌ازپیش مردم در بازسازی عتبات عالیات داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha