دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان در عرصه های علمی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، افزود: تعامل و ارتباط سازنده حوزه و دانشگاه این فرصت را جهت تقویت رشد علمی کشور فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام جواد قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در ساری برگزار شد، حوزه و دانشگاه را دو بال علمی برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: وحدت این مراکز مهم علمی کشور به طور حتم عامل شکوفایی کشور خواهد شد.

وی با بیان این که حوزه و دانشگاه نقش بسیار پررنگی در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی بر عهده داشتند، افزود: پیشرفت های امروز کشور در عرصه های علمی مرهون تلاش ها و مجاهدت های حوزویان و دانشگاهیان است.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که ارتباط و تعامل دوسویه حوزه های علمیه و دانشگاه ها هر روز باید بیشتر تقویت شود، گفت: ظرفیت های عظیم علمی که در حوزه های علمیه و دانشگاه ها موجود دارد برای شکوفایی کشور در عرصه های مختلف بسیار اثرگذار خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه متأسفانه تعامل و ارتباط حوزه های علمیه و دانشگاه ها تنها به یک روزی به این عنوان خلاصه شده است، بیان داشت: تعامل و ارتباط نزدیک حوزه های علمیه و دانشگاه باید در طول سال وجود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن تحقق اهداف و برنامه های خود را در اختلاف میان حوزه های علمیه و دانشگاه ها می بیند، خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و مستحکم میان حوزه و دانشگاه مانعی برای نفوذ دشمن به کشورمان خواهد بود.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که دشمن از تولید علم در ایران اسلامی بسیار عصبانی و هراسان است، افزود: ارتباط مستمر حوزه و دانشگاه به تولید علم در کشور کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی بسترهای لازم برای تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه فراهم شده است، گفت: دشمن به خوبی می داند وحدت  حوزه و دانشگاه به معنای پایان نفوذ و توطئه آنها علیه کشورمان خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان در عرصه های علمی به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، افزود: تعامل و ارتباط سازنده حوزه و دانشگاه این فرصت را جهت تقویت رشد علمی کشور فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مفتح بسیاری از توطئه های دشمنان علیه حوزه و دانشگاه را خنثی کردند، گفت: این نامگذاری ضمن خنثی کردن توطئه دشمن موجب فراهم شدن بسترهای لازم برای تقویت وحدت میان حوزه و دانشگاه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha