جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره علامه حلی در کردستان

حوزه/ اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی علامه حلی در حوزه علمیه خواهران استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی علامه حلی بعدازظهر امروز در حوزه علمیه خواهران استان کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود صفی زاده؛ مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان در این مراسم ضمن تشریح جایگاه پژوهش به ویژه در حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: پژوهش در حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به حوزه‌های علمیه برادران کیفیت بالاتری دارد از آن جهت که در حوزه‌های خواهران، پژوهش در بطن آموزش قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان با اشاره به الگوهای عینی پژوهشگران موفق در عصر حاضر، اظهار کرد: در میان مسئولان رده بالا نیز فضلای پژوهشگری وجود دارند که علی‌رغم مشغله فراوان، پژوهش را در برنامه خود قرار می‌دهند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به کمیت و کیفیت آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی(ره) ابراز داشت: به جایی رسیده ایم که حوزه های علمیه قائم به خود شده و می توانند در آینده، مرجعیت دینی مسائل زنان را در شهرستان قروه داشته باشند.

وی افزود: توجه به نیروهای انسانی در هر زمینه برای توسعه منطقه لازم است لذا باید از تمامی ظرفیت های موجود بهترین استفاده را برد.

حجت السلام صفی زاده با تاکید بر انجام تحقیقات جدید و احتراز از پژوهش‌های تکراری و موازی، بیان کرد: امروزه از طلاب انتظار می‌رود متناسب با نیازهای جامعه حرکت‌های علمی انجام دهند.

براساس این گزارش، در بخش پایانی این مراسم از ۱۱ طلبه برگزیده مدارس علمیه خواهران استان کردستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha