سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اجرای طرح «میثاق طلبگی ۲» در مدرسه علمیه سنقر و کلیایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طرح «میثاق طلبگی ۲» با حضور بیش از ۴۲ نفر از طلاب مدارس علمیه شرق استان، در شهرستان سنقر و کلیایی به مدت ۳ روز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح «میثاق طلبگی ۲» که با حضور طلاب مدرسه علمیه شرق استان، در شهرستان سنقر و کلیایی بمدت ۳ روز در حال برگزاری است، اظهار داشت: آنچه که در اجرای طرح «میثاق طلبگی ۲» اولویت و اساس کار ما می باشد. با توجه به رسالت عظیم نسل جوان حوزوی، رصد وضعیت تربیتی و تهذیبی طلاب می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه ادامه داد: رسیدن به وضعیت مطلوب تربیتی و تهذیبی طلاب، مستلزم برنامه ریزی صحیح و کارشناسی و اجرای دقیق اهداف مرام و مسلک طلبگی در این طرح می باشد.

وی در ادامه گفت: حضور اساتید مجرب در مسائل تجوید نماز، قرآن، مباحث احکامی،موضوعات آداب طلبگی و در زمینه روانشناختی و روانشناسی طلاب در این دوره، مهمترین دستمایه استفاده بهینه شرکت کنندگان از این برنامه خواهد بود.

حجت الاسلا  محمدی فر، در پایان گفت: برپایی حلقه های معرفتی و دروس اخلاق با حضور اساتید و علمای معظم استان، مباحث بصیرتی و نشست صمیمی بصورت کرسی آزاد اندیشی با حضور مدیریت استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha