سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله مصطفی علماء در دیدار با جمعی از طلاب جوان استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آینده جهان از آن اسلام است و آینده اسلام را مبلغین دینی در دست دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، در دیدار با جمعی از طلاب جوان استان کردستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای آینده گفت: باید برای آینده برنامه ریزی و مدیریت داشته باشیم و نباید بین شیعه و سنی هیچ اختلاف بنیادی باشد، اگر هم اختلاف جزئی در فروع هست، باید این اختلافات را در حوزه های علمیه حل کنیم و آن را میان مردم نکشانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز کارمان سنگین است، زیرا ابهت اسلام در حال ظهور است ، باید تصورمان را تقویت کنیم و به قرآن تمسک جوییم، زیرا قرآن بر همه چیز اشرافیت دارد.

وی تاکید کرد: باید در پی معرفی اسلام ناب باشیم ، زیرا ملاک مسلمانی ما و استناد همه ما باید ، قرآن، فرمایشات رسول خدا(ص) و آل بیت و سنت حضرت باشد، تا بتوانیم با استناد به این مواهب نورانی و بر اساس فطرت انسان ها منویات اسلام را پیش ببریم.

آیت الله علماء با بیان اینکه اسلام سخن روز است، تصریح کرد: اسلام ناب هیچگاه کهنه نمی شود، زیرا فطرت کهنه نمی شود، پس باید با این تفکر و دیدگاه سر سفره پیامبر اکرم(ص) بنشینیم ارتزاق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از طلاب جوان استان کردستان برای بصیرت افزایی خاطر نشان ساخت: باید همه ما مراقب باشیم ، مواظب باشیم و از دین، سنت و قرآن و پیامبر دفاع علمی کنیم، زیرا به دلیل کم کاری ما دشمنان امثال داعش، طالبان  و ... را به نام اسلام معرفی کردند.

وی در خصوص تفکر منحرف گروههای تکفیری که بویی از  حقیقت اسلام نبرده اند،گفت: گروه هایی که هیچ سنخیتی با اسلام ناب نداشته بلکه از حیث اصول و فروع در تضاد کامل با اسلام هستند.

این استاد حوزه های علمیه با اشاره به اینکه امروز به برکت اسلام ناب،برای دنیا حرف داریم، لذا باید همه سخنان ما بر اساس قرآن و سخنان رسول خدا(ص) باشد. اظهار داشت: اگر به سخنان پیامبر(ص) مراجعه کنیم ، و بر اساس نص صریح قرآن کریم عمل کنیم ، هیچ مورد اختلافی در اندیشه های ما وجود نخواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه در پایان همگان را به مطالعه و مداقه در محور و جوهر دین و به روز آگاهی و اینکه ببینیم اسلام و رسول خدا(ص) از ما دقیقا چه می خواهند، گفت: باید تجربه اندوزی کنیم و تحت رهبری و فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، آماده مقابله با توطئه های استکبار به سرکردگی آمریکا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha