جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میلاد حضرت زینب کبری(س)

حوزه/ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری آیین میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، عباس بابایی از برگزاری آیین میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه بانوان خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، با بیان اینکه این آیین سه شنبه دهم دی ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در شهرک امیر المومنین(ع)صنعتی ساز مدیران، مسجد علی ابن ابی طالب برگزار می شود، اظهار داشت:برنامه های متنوع فرهنگی همراه با اجرای مسابقه و اهداء جوایز از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این آیین می باشد.

وی بیان کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت در برابر ناملایمات زندگی و الگویی از تعالی معنوی و کمالات نفسانی در جنبه های علمی، اخلاقی، تربیتی بودند که نتیجه ی آن در علم و تقوی و معاشرت و بردباری و صبر و حماسه و محبت و عشق و دل دادگی و احساس مسئولیت بروز کرده بود لذا زنان جامعه اسلامی می توانند از این بانوی بزرگوار و الگو قرار دادن ایشان در تمام عرصه‌ها گام نهاده و نقش خود را به عنوان یک مسئول در نظام الهی و انقلابی ایفا کنند.

بابایی هدف از برگزاری این جشن را، ایجاد برنامه ای شاد و مفرح در سال روز تولد بانوی قهرمان دشت کربلا و آشنایی با اسوه فداکاری و ایثار و صبر و استقامت حضرت زینب (س) در تمام مراحل زندگی عنوان کرد. این آیین به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، پایگاه بسیج بنت الهدی حوزه حضرت خدیجه(س) و شورای اسلامی محله امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha