جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند قطار حرکت انقلاب را کند کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همه موانع پیش روی را کنار خواهند زد و در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی را از جمله مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب عنوان کرد.

وی با بیان این که دشمن از ماه ها قبل با تبلیغات دروغین و فضاسازی در تلاش است مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کند، افزود: شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی مدت ها است با پمپاژ اخبار دروغین می کوشد تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با تشدید فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور با هدف فاصله گرفتن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی های مختلف در حوزه اقتصادی در تلاش است بسترهای نارضایتی های اجتماعی را در کشور فراهم کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که باید هوشیار باشیم تا در دام تبلیغات دروغین دشمن گرفتار نشویم، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از عزت و اقتدار ایران اسلامی هراسان و به همین دلیل در تلاش است نظام اسلامی را در منطقه و جهان منزوی کند، خاطرنشان کرد: طرح انزوای ایران اسلامی در سطح جهان علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده آمریکایی ها با شکست مواجه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد، گفت: این کشور در چهل سال اخیر علیرغم همه فشارها و توطئه های دشمنان، راه خود را ادامه داده و خواهد داد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ایران اسلامی با اقتدار از مشکلاتی که امروز  با آن مواجه است عبور خواهد کرد، بیان داشت: نتیجه جنگی که امروز آمریکایی ها با ملت ایران آغاز کردند، شکست مفتضحانه برای دولتمردان آمریکایی و پیروزی برای ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند قطار حرکت انقلاب را کند کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همه موانع پیش روی را کنار خواهند زد و در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری در انتخابات را یکی از گام های مهم برای شکست توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات شکست همه توطئه ها و فتنه های دشمنان در این سال های اخیر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha