جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 879458
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کنار رهبر انقلاب

حوزه/ اگر آمریکایی ها بر اساس این تحلیل که پاسخ ایران به دلیل شرایط داخلی پاسخ درخوری نخواهد بود، آنوقت ما ضربه بزرگتر را خورده ایم، نه تنها حاج قاسم را از دست داده ایم بلکه مقاومت را به کنج زاویه برده ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کانال اطراف پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی نوشت:

هر چند بغض و خشم گلو را بسته، ای شهید

اما عاقبت بخیر شدی و من هنوز گرفتار منجلاب عادات سخیف

من را بابت همه نقدهایم حلال کن، ای شهید

در طول مبارزات و مجاهدت های حاج قاسم، خصوصا در سالیان اخیر، اسرائیل و آمریکا بارها فرصت ترور و از میان برداشتن ایشان فرصت داشته اند؛ اما بهر دلیلی مثل رعایت موازنه در جنگ، این کار را نکرده اند و یا گاه جرئت نداشته اند،

اینکه دیشب و در تاریخ ۱۲/۱۰/۹۸ آمریکا و نه اسرائیل، جرأت کرده اند و دست به این جنایت زده اند از هر چیزی مهمترست.

ایشان همیشه در مرآ و منظر دشمن تحرک داشتند و خصوصا سالیان اخیر تلاشی برای مخفی نگه داشتن خود نداشتند؛ پس مسئله لو رفتن مکان و تحرک ایشان یک مسئله کاملا فرعی است.

امروز و در این شرایط تنها یک موضوع است که اهمیت زیادی خواهد داشت، آمریکا چگونه و با چه تحلیلی به این جرأت رسیده تا ایشان را بطور رسمی به شهادت برساند؟

اگر آمریکایی ها بر اساس این تحلیل که پاسخ ایران به دلیل شرایط داخلی پاسخ درخوری نخواهد بود، آنوقت ما ضربه بزرگتر را خورده ایم، نه تنها حاج قاسم را از دست داده ایم بلکه مقاومت را به کنج زاویه برده ایم... م.

آنوقت توسعه و امنیت گرایی غربگراها با کمترین مانعی با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

شهادت حاج قاسم را نباید یک اتفاق خرد دید، کلان طرحی است که در حال اجراست و امروز با شهادت او پروژه منزوی کردن جریان مقاومت در منطقه را کلید زده اند

امروز مهمترین پاسخ، شکستن طرح بزرگی است که از خارج و داخل در حال اجراست.

ابومهدی المهندس بزرگ مرد مقاومت و از هم نسلان ابوزینب نیز قطعا داغ های زیادی به دل آمریکایی ها گذاشته بود، شهادتت مبارک.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha