جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ آیت الله ابن الرضا خوانساری در پیامی تصریح کرد: سردار سلیمانی مجاهدی بین‌المللی بود و زندگی‌اش را در دفاع از حریم مقدس ارزش‌های والای تشیّع سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله‌سیدمحمدابن‌الرضاخوانساری، در پیامی شهادت اندوهبار سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
 

متن پیام بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل‌عمران 169)

شهادت جانگداز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف قلوب عموم مردم غیور جهان به ویژه متدینین را جریحه‌دار نمود.

این سردار عظیم‌الشأن که مجاهدی بین‌المللی بود، زندگی‌اش را در دفاع از حریم مقدس ارزش‌های والای تشیّع سپری نمود و عملاً در تأمین امنیت کشور عزیز ایران و حفظ و حراست از اعتاب مقدسه عالیات در عراق و سوریه با تمام وجود کوشید و در این راه مقدس حماسه‌های تاریخی آفرید که به تأمین امنیت زیارت اربعین با همکاری عزیزان عراقی انجامید، اما عاقبت به دست پست‌ترین جنایتکاران تاریخ؛ مسئولین تروریست آمریکا در بغداد و در جوار حرم شریف کاظمین علیهما الصلاة و السلام، همراه هم‌رزم باعظمتش مجاهد شهید ابو مهدی مهندس به فوز شهادت نائل گشت. هنیئاً لهما و هنیئاً.

شهادت این شهید مخلص و هم‌رزمان بزرگوارش را گرامی داشته، از خدای سبحان برای نظام اسلامی ایران و کشور محبوب عراق، اقتدار و عظمت و برای آن شهید سعید و هم‌رزمانش علو درجات و برای بازماندگان گرامش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha