سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبدالامیر خطاط

حوزه/ حجت الاسلام خطاط گفت: در جمع شورا و معاونین حوزه علمیه اصفهان پیشنهاد شده است که روز ۱۳ بهمن به مناسبت سالروز اعطای مدرک دکترای افتخاری به رهبر معظم انقلاب  و استنکاف رهبری از این امر و تاکید ایشان بر هویت طلبگی خود، به عنوان روز هویت طلبگی اختصاص پیدا کند.

به گزارش نگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبد الامیر خطاط، صبح امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «با خود عهد بستم تا آخر عمر بر میثاق طلبگی پایبند باشم»، گفت: متاسفانه یکی از خلاءهایی که امروزه احساس می شود عدم شناخت صحیح جامعه از حوزه علمیه اصفهان است و تاسف بالاتر اینکه برخی از اساتید و روحانیون درون حوزه هم از افتخار کردن به میثاق طلبگی و هویت طلبگی خویش اباء دارند.

وی ادامه داد: برخی از طلاب از اظهار طلبگی در محیط های عمومی اجتناب کرده و از ورود به جامعه با لباس طلبگی خجالت زده می شوند و به دلیل هجمه سنگینی که دشمن وارد کرده، دچار یک بحران هویتی شده ایم.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان خطاب به مدیران مدارس علمیه اذعان کرد: بیان مفاخر حوزوی، تعریف تاریخ پر افتخار تشییع، علما، احصا و بیان فرصت های پیش روی روحانیون و طلاب در جامعه می تواند راهکاری موثر باشد.

وی تاکید کرد: بر این اساس در جمع شورا و معاونین حوزه علمیه اصفهان پیشنهاد شده است که روز ۱۳ بهمن به مناسبت سالروز اعطا مدرک دکترای افتخاری به رهبر معظم انقلاب و استنکاف رهبری از این امر و تاکید ایشان بر هویت طلبگی خود، به عنوان روز هویت طلبگی اختصاص پیدا کرده و آرام آرام به سراسر حوزه های علمیه تسری پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha