جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: آحاد ملت ایران در مراسم تشییع شهدای مقاومت و امنیت سنگ تمام گذاشتند که جای قدر دانی دارد.

  حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع  سردار سلیمانی در تهران بیانگر آن است که سردار در قلب ها جای داشت.

وی ادامه داد: حضور با بصیرت ملت ایران در شهرهای اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان نشان دهنده این است که مردم با اقدامات نابخردانه و احمقانه آمریکای جنایتکار مقابله کرده و تا پای جان و آخرین قطره خون از نظام، ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  در مراسم تشییع شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش، اتحاد و انسجام ملت ایران به نمایش گذاشته شد و   پیامی مهم به آمریکای جنایتکار داد تا اجازه نخواهن داد به این کشور نگاه خصمانه ای داشته باشند.

رسانه ملی سنگ تمام گذاشت

حجت الاسلام علی معبودی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین از انعکاس شایسته و ارزشمند رسانه ملی در به تصویر کشیدن مجالس و محافل عزاداری این سردار رشید سپاه اسلام قدردانی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از حضور باشکوه و به یادماندنی ملت ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی و دیگر همرزمان ایشان هم تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha