جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ سخنران حرم کریمه اهل بیت(س) گفت: شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم در این چندروزه فراگیر شده و نشان‌دهنده این است که مردم نمی‌خواهند مسئولین با آمریکا مذاکره کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمن امشب در مراسم شام غریبان شهید شهروز مظفری نیا در شبستان امام خمینی(ره) گفت: امام صادق علیه‌السلام در روایتی می‌فرماید خداوند از آدم تا خاتم کسی را مورد حمد و ثنا قرار نداده مگر اینکه او را به ابتلائات و امتحانات متعددی مبتلا کرده باشد.

وی افزود: تمام امتیازات و مراتب و رفعت درجات پس از عبور از امتحانات الهی عطا می‌شود و انبیای الهی و ائمه معصومین هم از این مسئله مستثنا نیستند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد در مسیر اهل‌بیت(ع) قرار بگیرد مورد ابتلا واقع می‌شود و باید از امتحانات الهی سربلند بیرون بیاید. اگر کسی مثل شهید سلیمانی محبوب قلوب می‌شود و جایگاهش اعلا شده به‌طور یقین پس از عبور از امتحانات الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی تأکید کرد: شهدای اخیر امتحانات بسیاری را پشت سر گذاشتند و از تمامی امتحانات سربلند بیرون آمدند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: چقدر به شهید سلیمانی عزیز توهین کردند و چقدر این شهید والامقام را اذیت نمودند اما ایشان سرباز ولایت بود و هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامد چراکه وی همواره فریاد می‌زد ما هیچ سنخیتی با آمریکا نداریم که بخواهیم با آن‌ها مذاکره کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم در این چندروزه فراگیر شده و نشان‌دهنده این است که مردم نمی‌خواهند مسئولین با آمریکا مذاکره کنند، چراکه مردم از مسئولین گله‌مند هستند چون عده‌ای از همین مسئولین با عاملین شهادت سردار سلیمانی پای میز مذاکره نشستند و امتیاز دادند و امتیازی هم نگرفتند.

وی خاطرنشان کرد: سیل جمعیت از کاظمین؛ کربلا، نجف، قم، مشهد، اهواز، تهران و کرمان نشان‌دهنده عظمت این شهیدان است و مسئولین باید چشمان خود را باز کنند و بفهمند که بارها رهبری تأکید کرده‌اند دشمنان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی یادآور شد: کجا رفتند کسانیکه شعار می‌دادن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؟ چرا ساکت شده‌اند؟ این افراد بگویند برای ایران چکار کرده‌اند؟ اگر شهید سلیمانی نبود باید امروز در داخل ایران مقابل دشمن سنگر درست می‌کردیم.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: اخلاص و ایمان این شهید والامقام مثال‌زدنی بود و هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و سرباز ولایت بودند.

وی تأکید کرد: انتخابات در پیش است و باید با بصیرت رأی بدهیم و با انتخاب درست مسئولین شایسته‌ای را برای خود انتخاب نماییم. مسئول کاخ‌نشین درد مردم و مملکت را نمی‌فهمد و باید مسئول مطیع محض رهبری و ولایت باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha