سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار شهید سلیمانی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما صرفا انقلاب نکردیم تا انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم، بلکه به این جهت بوده تا تمدن اسلامی را به جهان صادر کرده و زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت مدیریت مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهرستان فاضل آباد، با حضور سرهنگ علی سلیماندوست برگزار شد.

سرهنگ سلیماندوست در این مراسم بیان کرد: سردار سلیمانی فقط قهرمان جنگی نبود بلکه او به عنوان یک شخصیت فرهنگی، با کار فرهنگی توانست کشورهای افغانستان و پاکستان و ازبکستان و .... را با هم متحد کند.

وی افزود: سردار سلیمانی مرز وحدت بین اقوام و ادیان آسمانی بود و با استراتژی و سیاست هایی خود سبب وحدت منطقه شد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که شهید سلیمانی همیشه با همراه بودن ولایت، خود را سرباز ولایت فقیه و وطن معرفی می کرد، افزود: از دیگر شاخصه های شخصیت سردار سلیمانی، دشمن شناسی آگاهانه و انجام وظیفه مناسب در هنگام برخورد با دشمن است.

سرهنگ سلیماندوست خاطرنشان کرد: در زمانی که عده ای بر دشمن بد عهد و بی رحم امید بسته بودند، سردار سلیمانی مالک اشتر گونه با مقاومت و ایستادگی به دفاع از ولی فقیه و مملکت خود پرداخت.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان کرد: ما صرفا انقلاب نکردیم تا انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم، بلکه به این جهت بوده تا تمدن اسلامی را به جهان صادر کرده و زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم کنیم، اقدامات حاج قاسم سلیمانی آماده سازی و مهیا کردن زمینه های ظهور بوده است.

کارشناس سیاسی در پایان با بیان این که ان شاءالله شهادت سردار سلیمانی مبدا ظهور خواهد شد اذعان کرد: غفلت سبب ضربه وارد شدن به کشور می شود، پس باید با آگاهی و بصیرت، در صحنه های سیاسی وارد شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha