پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن بابایی

حوزه/ حجت الاسلام بابایی از تشکیل قرارگاه فرهنگی «جهاد کبیر» در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان ؛ با اشاره به تاسیس قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان پس از بیانات رهبر انقلاب، در خصوص جهاد کبیر و تبیین آن اظهار کرد: در استان اصفهان دستگاه های مرتبط با روحانیت قرارگاهی را به نام قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر جهت روشنگری و بصیرت افزایی بین طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تشکیل دادند و حدود ۵ سال است این قرارگاه به مناسبت های مختلف همایش های بصیرتی و روشنگرانه را برگزار کرده است.

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان با بیان این که انتقام سخت را نیروهای امنیتی و نظامی با سایر ابزارهای جنگی خواهند گرفت، گفت: در عین حال امروز وظیفه طلاب و روحانیون در این انتقام سخت اهتمام نسبت به جنگ فرهنگی و جنگ نرم است تا آن انتقام سختی که رهبر انقلاب عنوان کردند تحقق یابد.

وی اضافه کرد: آمریکا علاوه بر این که در بعد نظامی با ما درگیر است، در بعد فرهنگی نیز با ما در جنگ می باشد و هدف او از این درگیری متلاشی کردن خانواده های ایرانی است، لذا طلاب، روحانیون و مبلغین باید تلاش کنند از توطئه دشمن جلوگیری کنند.

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر هدایت و بصیرت افزایی دستگاه های دینی و روحانیت در جهت گرفتن انتقام سخت از دشمن تصریح کرد: نیروهای نظامی وظیفه خود را در این زمینه انجام می دهند، در عین حال هر فرد در هر صنف و قشری که فعالیت می کند، از کارگر، دانش آموز و معلم و روحانیون با مبارزه در جنگ فرهنگی می توانند انتقام سختی از دشمن بگیرند.

وی، پیام خون شهید سلیمانی را همان کلیدواژه انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: ثمره خون شهید سلیمانی محو اسراییل از صفحه روزگار است و ما تا محور اسراییل ایستاده ایم و مقاومت می کنیم و به هیچ چیز دیگر رضایت نخواهیم داد و شماره معکوس محو اسراییل شروع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha