پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در قم-۳
عکس: هادی چهرقانی

حوزه/ آیت الله اعرافی با تقدیر از ملت حق شناس ایران گفت: حماسه میلیونی تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی که در جهان بی‌نظیر است صفحه ای زرین از افتخارات الهی ملت رشید و مومن انقلابی ایران است که برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی  از حماسه میلیونی مردم مومن و انقلابی در تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی تشکر کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مومن و انقلابی و حق شناس ایران عزیز، حضور شکوهمندانه شما در تمامی شهرهای ایران در تجلیل از مقام والای سردار رشید اسلام و مالک اشتر علی زمان امام خامنه ای(مدظله العالی) که سهمی بی نظیر در امنیت مردم عزیز ما و کشورهای همسایه داشت و محکوم کردن جنایات تروریستی آشکار شیطان بزرگ واقعاً ستودنی است و بیانگر روحیه قدردانی شما از شخصیتهایی است که عمرشان را در کف اخلاص برای خدمت اسلام و ایران  عزیز قرار داده اند، چنانکه مشارکت عاشقانه میلیونها مرد و زن، کوچک و پیر و جوان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر هم سنگرش در استانهای خوزستان، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان نشان دلدادگی ملت عزیز به اسلام و حاکمیت الهی و شهیدان گلگون کفن است که ندای تاریخی « هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(علیه السلام) در کربلا را شنیده و جان خویش را به خدا و ملت عزیز تقدیم کردند.

 حماسه میلیونی تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی که در جهان بی‌نظیر است صفحه ای زرین از افتخارات الهی ملت رشید و مومن انقلابی ایران است که برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید. گرچه در جریان حضور جمعیت شگفت آور مردم مصیبت دیده کرمان در تشییع سردار محبوب شان، شاهد ضایعه جان‌باختن جمعی از دلدادگان عاشق شدیم که ما را به شدت متأثر ساخت، اما ضمن طلب رحمت و حشر این عزیزان با سردار شهید انتظار داریم مدیران دستگاههای ذیربط ضمن انجام وظیفه نسبت به بازماندگان این عزیزان تدبیرهای لازم را برای صیانت و سلامت مردم عزیزمان در اینگونه تجمعات داشته باشند، زیرا کوتاهی و غفلت از تدابیر پیشگیرانه از این حوادث قابل قبول نیست. امید است خداوند بزرگ توفیق زمینه سازی ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را به ملت ایران عنایت فرماید.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha