جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حمایت های مردمی از حوزه‌های علمیه، تصریح کردد: از دیرباز مردم از مراکز دینی و حوزه‌های علمیه حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و امروز نیز با تکیه بر همین سرمایه معنوی هیچ کاری بر زمین نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز  در دیدار معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه کشور با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: دشمن گمان می‌کرد با شهات سردار سلیمانی به جمهوری اسلامی آسیب می‌رساند، اما همه دیدند که چگونه فوج فوج جمعیت در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند و با این حضور گسترده پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان دادند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تأکید کرد: یقین داریم همان گونه که دست ابوالفضل العباس(ع) پس از شهادتشان همچنان حامی مستضعفان و مسلمانان است، دست شهید سلیمانی نیز با پیروی از قمربنی هاشم(ع) حامی جبهه مقاومت و مظلومان منطقه خواهد بود و با قدرت هر چه بیشتر کار جبهه مقاومت پیش خواهد رفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حوزه علمیه قزوین ظرفیت های عظیمی دارد، اظهار کرد:  علامه حسن‌زاده‌آملی در سفری که سال‌ها پیش به قزوین داشتند تأکید کردند که در گذشته "قزوین پایتخت حوزه‌های علمیه محسوب می‌شد" و این مهم نشان دهنده اهمیت حوزه‌های استان است.


وی ادامه داد: امروز نیز فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه قزوین وجود دارد که اگر به نحو مطلوب و شایسته از آنها بهره برداری کنیم، شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیر و روزافزون در این عرصه خواهیم بود و آینده خوبی برای حوزه‌ها رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حمایت های مردمی از حوزه‌های علمیه، یادآور شد: از دیرباز مردم از مراکز دینی و حوزه‌های علمیه حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و امروز نیز یقین داریم با تکیه بر همین سرمایه معنوی هیچ کاری بر زمین نمی‌ماند.


امام جمعه قزوین با تمجید از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا مدیر حوزه‌ علمیه استان، تأکید کرد: بحمدالله با اشرافی که ایشان از ظرفیت‌ها دارد امیدوار هستیم تا کارها با سرعت بیشتری پیش رفته و شاهد خدمات گسترده‌ای در این عرصه باشیم.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha