چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
در یک دهه، شهرک نشینان یهودی 60 مسجد و کلیسا را به آتش کشیده اند

حوزه/ سازمان تگ مایر اسرائیل اعلام کرده که شهرک نشینان یهودی در یک دهه گذشته حملات متعددی علیه مساجد و کلیسا ها به راه انداخته اند و ۴۶ مسجد و ۱۲ کلیسا را بدون اینکه مجازاتی برایشان در برداشته باشد به آتش کشیده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، در یک دهه گذشته ۶۰ حمله آتش سوزی توسط شهرک نشینان یهودی علیه کلیساها و مساجد در مناطق مقدس سرزمین های اشغالی فلسطین به وقوع پیوسته است.

 به گزارش السبیل، سازمان تگ مایر اسرائیل روز دوشنبه فاش کرد که شهرک نشینان یهودی طی یک دهه گذشته حملات آتش سوزی علیه ۴۶ مسجد و ۱۲ کلیسا در کرانه باختری غرب و فلسطین اشغالی انجام داده اند.

تگ میر که ۱۵ سال پیش برای مقابله با جنایات نفرت محور و نژاد پرستی در فلسطین اشغالی و کرانه باختری مستقر شد، گفت که عاملان این جنایات به طور کلی بدون مجازات مانده اند و کسی به جرایم آنان رسیدگی نکرده است.

 این مقامات خاطرنشان کردند که بیشتر این حملات با آتش سوزی توسط گروه مسکونی افراطی به نام «پرایس تگ» انجام شده است و این مهاجمین شعارنویسی های دیواری علیه اعراب و مسلمانان بر دیوارهای ساختمان ها و اماکن مذهبی مسلمانان در سرزمین های اشغالی می نویسند.

آخرین این حملات به مسجدی در محله بئر صففا واقع در بیت المقدس اشغالی صورت گرفته است. آتش سوزی که توسط این شهرک نشینان غیرقانونی آغاز شد باعث خسارت شدیدی به ساختمان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha