شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که این طرح آمریکایی صهیونیستی، خیانتی آشکار به آرمان های فلسطین و قدس شریف است، گفت: ملت های مسلمان جهان باید در برابر این توطئه و خیانت قرن قاطعانه بایستند.

حجت‌الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با محکوم کردن طرح معامله قرن که از سوی رئیس جمهور آمریکا رونمایی شد، گفت: این طرح ننگین به طور حتم محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح آمریکایی صهیونیستی، خیانتی آشکار به آرمان فلسطین و قدس شریف است، افزود: ملت‌های مسلمان جهان باید در برابر این توطئه و خیانت قرن قاطعانه بایستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه اگر کشورهای اسلامی در برابر چنین خیانت بزرگی سکوت کنند، باید منتظر عواقب خطرناک آن باشند، خاطرنشان کرد: هر گونه سکوت در برابر این طرح ننگین خیانت بزرگی به اسلام و قدس شریف است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، با بیان اینکه آمریکایی‌ها با رونمایی از چنین طرحی خوش‌خدمتی بزرگی به جنایت‌کاران صهیونیست کردند، گفت: این طرح ننگین و خیانت آلود تنها با هدف محو فلسطین صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام طبرسی با بیان اینکه متأسفانه این طرح ننگین با استقبال برخی کشورهای مرتجع عرب منطقه مواجه شده است، تصریح کرد: ارتجاع عرب منطقه بدانند، زمان افول و نابودی آن‌ها نیز نزدیک شده و به‌زودی ملت‌های مسلمان منطقه سقوط آن‌ها را جشن خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه کشورهای عرب و وابسته منطقه تاوان سختی را به دلیل سکوت و حمایت خود از این طرح ننگین پس خواهند داد، بیان داشت: امت اسلامی اجازه نخواهند داد آرمان فلسطین و قدس شریف به‌راحتی به فراموشی سپرده شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه امروز زمان آن رسیده همه آزادی خواهان جهان در برابر جنایت‌های آشکار و پنهان آمریکای خبیث بایستند و از اسلام ناب و آرمان‌های اصیل آن حمایت و پشتیبانی کنند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران نیز همگام با مردم مظلوم فلسطین در برابر این طرح ننگین با قدرت خواهد ایستاد.

حجت‌الاسلام طبرسی با تأکید بر اینکه طرح ننگین معامله قرن هرگز به سرانجام و نتیجه نخواهد رسید، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این خواب آشفته آمریکایی‌ها به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف تا ابد زنده خواهد ماند، خاطرنشان کرد: جریان مقاومت در منطقه و سراسر جهان در برابر جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین ایادی آن‌ها در منطقه خواهند ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha