دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه فاضل آباد

امام جمعه شهر فاضل آباد گفت: در آستانه دهه فجر مبلغان حوزه با ظرافت و مهارت، پیروزی انقلاب را که ایام الله است به مردم یادآوری نمایند و از دستاوردهای مادی و معنوی و عوامل و آفت های انقلاب سخن گویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام نجفعلی قاسمی، در جلسه اساتید مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد استان گلستان با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص ایام الله، بیان کرد: یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه یادآوری ایام الله به مردم است، مانند حضور میلیونی مردم فهیم ایران و دیگر کشورها در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و حمله بسیار دقیق و شجاعانه سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد.

وی با بیان این که دشمن در پی غفلت مردم از این دو ایام الله و به حاشیه بردن این حوادث مهم بوده و با تمام توان توطئه هایی در این زمینه انجام داده است، افزود: مقام معظم رهبری با هوشمندی فوق العاده در خطبه های نماز جمعه انقلابی، جانی تازه به این دو ایام الله بخشید و نقشه های دشمن را خنثی و دقت در تشخیص اولویت ها را به مردم یادآوری کرد.

امام جمعه شهر فاضل آباد خاطرنشان کرد: در دهه فجر مبلغان حوزه با ظرافت و مهارت، پیروزی انقلاب را که یک ایام الله است به مردم یادآوری کنند و از دستاوردهای مادی و معنوی و عوامل و آفت های انقلاب سخن گویند.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر دقت در بیانیه گام دوم، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه شفا بخش و چراغ راه چله دوم انقلاب است و رسالت طلاب نسبت به این بیانیه، علاوه بر مطالعه دقیق و تبیین فرازهای آن برای خود و دیگران، تلاش بسیار در عملیاتی کردن آن است که برای عملیاتی کردن آن با توجه به نکات موجود در بیانیه، واگذاری عرصه به جوانان خوش فکر و انقلابی و مومن و متدین است.

وی با استناد به حدیثی از حضرت فاطمه(س) گفت: اگر کسی برای خدا کار کند و اخلاص داشته باشد خداوند برترین و مهم ترین برکات زندگی را به سوی او روانه می کند؛ در این حدیث، یکی از آثار اخلاص را محبوبیت و بصیرت دانسته است، چنانچه راز محبوبیت سردار سلیمانی اخلاص او بوده است که نه تنها در ایران بلکه در جهان شهرت و محبوبیت یافت.

در ادامه جلسه مدیر و معاونین، نکاتی در خصوص برنامه ها و فعالیت های نیمسال دوم مدرسه بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha