چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام بابایی فردوس

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به دعوت ندارد چراکه مردم غیور و انقلابی قطعا در این مراسم حماسه خلق می‌کنند.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی، امام جمعه فردوس، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به دعوت ندارد چراکه مردم غیور و انقلابی قطعا در این مراسم حماسه خلق می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران در چهل سال گذشته و با همه سختی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اجتماع عظیم خود را به رخ جهانیان کشیده اند و امسال نیز با شعار استکبار ستیزی به صحنه خواهند آمد.

امام جمعه فردوس به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی با توجه به اقدامات غربگرایان پرداخت و تصریح کرد: زیاده طلبی آمریکا و اسرائیل، مراسم چهلم سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و وادادگی برخی کشورها به طرف اسرائیل و آمریکا، بر ضرورت حضور مردم می‌افزاید.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه حضور مردم سرنوشت و مسیر انقلاب را تعیین می کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب یادگار امام (ره) بوده که امیدواریم همه در این روز برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آیند.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبری، پشتوانه مردمی انقلاب باعث امنیت پایدار کشور است.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه حضور ملت سبب استحکام و امنیت نظام می شود، تاکید کرد: خوشبختانه مردم بصیرت کافی پیدا کرده اند و در این صحنه‌ها هم وظیفه دینی و ملی خود را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام بابایی به پیش رو بودن انتخابات مجلس اشاره و بیان کرد: امید است مردم بدون مسائل حزبی و گروهی به شخص اصلح رأی دهند تا مجلسی در طراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha