جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرلشکر باقری

حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تولید مستندی فاخر به‌منظور معرفی دفاع مقدس در سال آتی خبر داد و گفت: طی سال آینده ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مناطق مختلف کشور افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار سرلشکر «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه هشتمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز (یکشنبه) در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، درخصوص این جلسه اظهار داشت: جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد حادثه بزرگ ملت سربلند ایران یعنی دفاع مقدس برگزار شد.

وی گفت: در جلسه امروز بحث و تصمیم‌گیری اساسی درباره چگونگی بزرگداشت دفاع مقدس در سال ۹۹ و توسعه آثار فرهنگی، هنری و مکتوب دفاع مقدس گرفته شد. همچنین درباره برنامه‌ها و بودجه سال آینده بحث و تبادل نظر شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تولید یک اثر مستند فاخر در خصوص دفاع مقدس خبر داد و افزود: یک اثر مستند ماندگار و تمام‌کننده توسط صدا و سیما و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر اساس ۵۶ پروژه پژوهشی که طی ۱۳ سال در مراکز نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری شده بود، تولید خواهد شد که نشان‌دهنده تصویری روشن از همه صنوف و اقشار در این دفاع همه‌جانبه خواهد بود.

سرلشکر باقری به فعالیت مجموعه مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۱۰ مرکز در استان‌ها در حال فعالیت هستند و بیش از ۱۰ موزه دیگر هم در سال آینده افتتاح خواهد شد که در جلسه امروز درباره چگونگی فعالیت و محتواهای آن‌ها صحبت شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha