جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصوری ، امام جمعه شعیبیه

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری، پیروز واقعی میدان انتخابات را «مردم» دانست و گفت: با کمال احترامی که به نمایندگان دارم اما پیروز واقعی انتخابات آن فرد منتخب نیست؛ بلکه پیروز واقعی انتخابات، ملت شریف ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر، در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تقدیر و تشکر از مردم بابت حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، اظهارداشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز روز جشن ملی است، این روز را خدمت شما مردم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: با کمال احترامی که برای نمایندگان قائل هستم، اما پیروز واقعی انتخابات آن فرد منتخب نیست؛ بلکه پیروز واقعی انتخابات، ملت شریف ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: رأی دادن علاوه بر تکلیف شرعی و وظیفه ملی، به‌عنوان تأیید نظام حاکم است و ملت با حضور خودشان پای صندوق‌های رأی نظام حاکم بر خود را تأیید کرده‌اند.

امام جمعه شعیبیه، در پایان ضمن تشویق مردم به حضور در انتخابات و احترام به نمایندگان گفت: آن نماینده منتخب، نماینده تمام حوزه انتخابیه خود است، نه اینکه فقط نماینده یک شهر یا یک منطقه‌ای است که به وی رأی داده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha