جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از سازمان تبلیغات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در جریان روند فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی این اداره قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن حضور در بخش‌های مختلف اداره کل تبلیغات، از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی، در حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های مختلف فرهنگی-تبلیغی ارائه و سپس هر کدام از معاونین و مسئولان سایر دفاتر شهرستانی، به بیان اقدامات خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نیز پس از آن بر لزوم فعال‌تر شدن مساجد استان خوزستان تأکید کرد و گفت: برای مساجدی که فعال نیستند نیز باید راهکارهایی متناسب با شرایط آن‌ها اتخاذ شود.

وی همچنین با تأکید بر تشکیل شورای مساجد در خوزستان، تصریح کرد: شورای مساجد در خوزستان باید تشکیل و به معنای واقعی کلمه فعال شود؛ چراکه حلقه مفقوده‌ای در مدیریت مساجد استان خوزستان وجود دارد که باید آن‌ها را در این شورا بررسی کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان از کلیه عوامل و نیروهای اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تقدیر و به آن‌ها خداقوت گفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha