شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد بیگی

حوزه/ نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ آرامش و عمل به توصیه های بهداشتی مهمترین راهکار در مقابله با بیماری هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، امروز خانم دکتر فاطمه محمدبیگی با حضور در یکی از مراکز درمانی استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند و مخلصانه تمامی پزشکان و کادر درمانی سراسر کشور، گفت: پزشکان سراسر کشور در روزهای سخت همیشه در کنار مردم ایستاده اند و به آنها خدمات پزشکی ارائه می دهند و این تلاش در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا نمود بیشتری داشت.  

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، افزود: حفظ آرامش و عمل به توصیه های بهداشتی مهمترین راهکار در مقابله با بیماری هاست.  

وی ادامه داد: مردم باید برای حفظ سلامت خود به توصیه های متخصصان و نظرات کارشناسی آنان عمل کنند و رعایت نکات بهداشتی را جهت پیشگیری از ابتلاء به این بیماری در اولویت کار خود قرار دهند.  

محمدبیگی تصریح کرد: امیدواریم در این برهه از زمان که سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا به یکی از اولویت های اصلی بخش پزشکی و سلامت کشور تبدیل شده، با همراهی و همدلی این عزیزان شاهد ریشه کن شدن این بیماری و از بین رفتن دغدغه های مردم در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha