جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم ترقی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد، با توجه به شرایط بحرانی مناطق سیل‌زده، کارکنان، اساتید و طلاب را به یاری رسانی به همنوعان خود دعوت کرد و هدف از این امر خیر و خالصانه را مسیری برای نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر و صفای باطن افراد دانست.

خانم نسیبه ترقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با اظهار تأسف نسبت به اتفاقات اخیر در کشور و ابتلاء بسیاری از هموطنان عزیز به بیماری کرونا و همچنین تبریک به مناسبت ایام البیض و ولادت امام علی(ع)، از خداوند متعال برای مردم ایران، صحت و سلامتی، رحمت و پاداش عظیم در ماه رجب را خواستار شد.

وی، مردم را به صبر، توسل و توجه به پروردگار توصیه کرد و گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب «این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگتر از آن نیز وجود داشته است»، مردم ایران با توکل به خداوند متعال و صبر در برابر حکمت های الهی و توسل به ائمه اطهار(ع) به امید خدا به زودی شاهد گشایش های بسیاری خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول با استناد به آیه ۹۰ سوره نحل «اِن الله یأمُرُ بالعدلِ و الاحسان» و روایتی از امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: با توجه به آموزه های دین مبین اسلام، مسلمانان در هر زمان و مکانی به عدل و احسان نسبت به یکدیگر سفارش شده اند که این کار علاوه بر ایجاد محبت بسیار بین مسلمانان، موجب برخورداری از رحمت و مغفرت الهی در توشه آخرت انسان می شود.

ترقی با توجه به شرایط بحرانی مناطق سیل‌زده، کارکنان، اساتید و طلاب را به یاری رسانی به همنوعان خود دعوت کرد و هدف از این امر خیر و خالصانه را مسیری برای نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر و صفای باطن افراد دانست.

وی در پایان تولید و فروش محصولات خانگی توسط مسئولان و طلاب خوابگاهی را یکی از اقدامات کمک به هموطنان سیل زده دانست و اضافه کرد: حدود ۸ میلیون برای حداقل ده خانواده وسایلی همچون؛ پنکه، پنجره،  بخاری، گاز، ظروف آشپزخانه، کمد لباس و... ‌خریداری کرده و به مردم مناطق سیل زده تحویل داده شد.

استاد حوزه با اشاره به اجرای طرح اعتکاف در خانه و تهیه ماسک برای نیازمندان با توجه به شیوع بیماری کرونا و کمبود وسایل بهداشتی، اضافه کرد: علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی، سود حاصل از فروش محصولات خانگی به مناطق سیل زده سیستان، از دیگر اقدامات انسان دوستانه کارکنان و طلاب مدرسه علمیه کوثر(س) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha