چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب جهادی کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا روحیه جهادی را در کشور تقویت کرد، گفت: حضور نخبگان پزشکی در کنار سایر نیروهای درمانی جهت تأمین نیازهای بهداشتی مردم، جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در مبارزه با «ویروس کرونا»، بار دیگر فضای تعاون و نوع‌دوستی در کشور حاکم شد، اظهار داشت: وقتی که بیانات رهبری حکیم را در پیام به اقشار پزشکان و پرستاران را می شنویم عمق تلاش و زحمات ایثارگرانه آنها را در جبهه مدافعان سلامت به خوبی درک می شود.   

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بیان کرد: جهادگران دیروز و امروز و فردا همه در خط اول مبارزه با دشمن بعثی، تحریمها، مدافعان حریم و حرم و خط اول سلامت و امنیت روحی و روانی مردم انقلابی بوده و هستند.

وی تصریح کرد: چه مدالی با ارزش تر از جمله ارزشمند رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «پزشکان، پرستاران، بقیّه‌ عوامل درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی‌سبیل‌الله‌ هستند...»؛ جا دارد که بتوان بخاطر جانفشانی و بیداری شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: بنا بر نقل برخی دانشمندان دنیا ویروس کرونا یک جنگ بیولوژیک علیه چین و ایران است که باید آن را باور کنیم که در راستای فشار حد اکثری نیز هست.

وی گفت: شیطان بزرگ برای سلطه و گسترش خوی استکبارطلبی خود در تمام دنیا خصوصا در کشورهایی که به تعبیر آنها، زیر بار نظم جهانی نرفته اند، از هر طریقی برای پذیرش فرهنگ ارباب و رعیتی دریغ نکرده و نمی کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا روحیه جهادی را تقویت کرد، ادامه داد: حضور نخبگان پزشکی در کنار سایر نیروهای درمانی جهت تأمین نیازهای بهداشتی مردم، جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که ما بر اصول محکم اسلام، انقلاب اسلامی، آرمانهای امامین انقلاب و مسیر خونین شهدا همچنان اصرار داریم، به هیچ وجه دشمنان ما با ما سر آشتی نداشته و زهی خیال باطل که با دیپلماسی خنده با ما کنار بیایند.

وی تکیه مدیریت و روحیه جهادی با تلاش و تولید داخلی راه علاج مشکلات دانست و گفت: طراحان جنگ بیولوژیک با شیوع و گسترش «ویروس کرونا» در کشورهای مخالف خود از جمله ایران اسلامی انتقام از حریت و استکبارستیزی ملت های آزاده هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بیان کرد: مردم ما مرد روزهای سخت بوده و نخبگان پزشکی و بیولوژیکی با ورود به میدان سلامت و حضور در خط مبارزه با «ویروس کرونا» و راه اندازی خط تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، انصافا با این اقدام امید و نشاط روانی، نیازهای مردم را هم تأمین کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی طلاب و روحانیون، مردم مومن مساجد، جوانان هیأتی، بازاریان خیّر و برخی رانندگان تاکسی در ضدعفونی نمودن صلواتی خودروها، جلوه های از روح ایمان در وجود نیروهای جبهه انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا خیرش بده اونیکه پیشنهاد کمک روحانیون یه مراکز کرونا داد.خوب میدونه باید به چه بزرگوارانی پیشنهاد میداد
  • حمیدرضا US ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    باز دمشون گرم طلبه های جوان.با اینکه اصلا خط فکرم این طرفی نیست اما خیییییییلی به بستن دهن یعده و یعده ای که با نسخه های روغن بنفشه یا فلان دعای رفع کرونا یا زیارت ضریح ائمه با طرز و شکل خاص به دین و مذهب مخصوصا اسلام و قرآن لطمه وارد میکنند. ای کاش با این افراد بشدت برخرود میشد تا یعده به مسخره نگیرن بزرگا و کتاب آسمانی ما هرچند خودم آدمه مذهبی نیستم اما زورم میگیره این حرفها