دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعرافی

حوزه/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: حضور ارتش جمهوری اسلامی، قوت قلبی برای به نیروهای امدادی قم در مواجهه با کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه محسن اروجی در جلسه دیدار فرمانده نزاجا با آیت الله اعرافی اظهارکرد: حضور ارتش جمهوری اسلامی و اقدامات ارزشمند آنها، قوت قلبی برای به نیروهای امدادی قم در مواجهه با کرونا داد.

وی در خصوص اقدامات مهم ارتش در قم در مواجهه با کرونا عنوان کرد: تلاش های ارتش جمهوری اسلامی در اقدامات پیشگیرانه کرونا بسیار قابل تقدیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم افزود: ارتش از روز ۱۳ اسفندماه در قم مستقر شدند و به ارائه خدمات می پردازند و با راه اندازی بیمارستانی در پردیسان خدمات بسیار خوبی به مراجعه کنندگان داشتند.

وی بیان کرد: پردیسان ۶۹۵ نفر مراجعه کننده داشته است که  ایجاد بیمارستان در کاهش بار ترافیکی مراجعه کنندگان بسیار موثر بوده است.

اروجی خاطرنشان کرد: ارتش با حضورشان امیدی را در دل ما زنده کرد و حضور ارتش جمهوری اسلامی و اقدامات ارزشمند آنها، قوت قلبی برای به نیروهای امدادی قم در مواجهه با کرونا داد به ویژه اینکه استانهای دیگر درگیر این بیماری بوده‌اند و ما در معنای واقعی در مدیریت بحران دست تنها بودیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha