شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شهبازیان

حوزه/ تطبیق گرایی در زمان ائمه علیهم السلام نیز بوده و به ویژه فرقه ی انحرافی واقفیه بسیار از این روش بهره برده اند و تلاش داشتند تا با هر مناسبتی تطبیق های خود را مطرح کرده و امام کاظم علیه السلام را به عنوان مهدی موعود معرفی نمایند و این روش در سال های مختلف وجود داشته و در دوره ی صفویه نیز بسیار پر رونق بود تا جایی که بابیت و بهائیت بر بستر آن نشسته و ادعاهای کذب خود را مطرح نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد شهبازیان در یادداشتی به موضوع «شهاب سنگی که قرار است در سال ۱۳۹۹ به زمین برخورد کند» آورده است :

متأسفانه تطبیق در نشانه های ظهور به گونه ای شیوع پیدا کرده که گویا به ابزاری جهت سرگرمی برخی از متدینان گردیده و دشمن نیز با توجه به بهره هایی که از این آسیب می تواند داشته باشد، بدان دامن می زند.

تطبیق های ناروا، بستری برای جریان های انحرافی مهدویت شده و متأسفانه امید آفرینی های کاذب روحیه ی منتظران را در بلند مدت تخریب خواهد کرد. مطلبی که فهم آن گویا برای برخی از عزیزان مشکل است.

اینکه نشانه های ظهور چه جایگاهی در هندسه ی مباحث مهدوی دارد و دیدگاه های متعدد در این باره چیست و به چه منابعی می توان اعتماد نمود خود بحثی مفصل را می طلبد که نگارنده در کلاس های بحث خود بدان پرداخته ام.

اما در حال حاضر سخن در مورد تطبیق هایی است که در این چند هفته پدیدار شده و گویا  قرنطینه بودن برخی از افراد در خانه هایشان و فرصت های زیادی و صد گیگ اینترنت رایگان که در اختیار دارند موجب این سخنان ناروا شده است.

متاسفانه برخی موضوعی را به ناسا نسبت داده و عنوان کرده اند شهاب سنگی در حال برخورد با زمین است و این ستاره مصداق آیه ی شریف (النجم الثاقب) می تواند و کعب احبار هم روایت در برخورد شهاب سنکی با زمین مطرح کرده است.

خلاصه ی نقد این ادعا چنین است:

۱.  در هیچ یک از روایت های ذیل این آیه ی شریفه  ارتباطی میان این آیه و رخ داد علامتی قبل از ظهور ثبت نشده است؛ بلکه در گزارش های موجود در منابع روایی مراد از نجم ثاقب یکبار (زحل) تعبیر شده و در تاویل آیه هم به حضرت محمد صلی الله علیه واله و بار دیگر به روحی که تأیید کننده ی اهل بیت علیهم السلام است تعبیر گشته.

۲.  تطبیق گرایی در زمان ائمه علیهم السلام نیز بوده و به ویژه فرقه ی انحرافی واقفیه بسیار از این روش بهره برده اند و تلاش داشتند تا با هر مناسبتی تطبیق های خود را مطرح کرده و امام کاظم علیه السلام را به عنوان مهدی موعود معرفی نمایند و این روش در سال های مختلف وجود داشته و در دوره ی صفویه نیز بسیار پر رونق بود تا جایی که بابیت و بهائیت بر بستر آن نشسته و ادعاهای کذب خود را مطرح نمودند.

باید دانست که تطبیق نیاز به شواهد قطعیه دارد و صرف شباهت هایی در برخی از الفاظ نمی تواند مجوزی برای تطبیق باشد.

۳.  این موضوع در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز مطرح بود و برخی به نقل از ناسا خبر از برخورد شهاب سنگی با زمین دادند و التهاب عجیبی در جهان پیچید به گونه ای که قطعا خوانندگان این نوشتار به ذهن دارند که فیلم ها و مستندات بسیاری ساخته شد و حتی برخی از مردم آمریکا زیرزمین هایی حفر کرده و آذوقه ی خود را در آن جا ذخیره کردند و هزاران کار دیگر .

در ایران و میان مسلمانان نیز همین آیه ی سوره طارق و همین روایات کعب احبار (که امروز هم به آن تمسک کرده اند) خوانده شد و ادعا کردند ظهور نزدیک است !

پس تطبیق امروزه نیز سخن جدید نبوده و شگرد نخ نمایی از طرف تطبیق گرایان افراطی است.

۴.  روایت مورد استناد این جماعت نیز در کتاب الفتن نعیم بن حماد می باشد که این کتاب از اعتبار برخوردار نبوده و در واقع اکثرا رخدادهای تاریخی را مدنظر دارد نه نشانه های ظهور را .

این کتاب نیز سخن مد نظر را از کعب احباری ذکر کرده که یهودی تازه مسلمان بوده و سخنانش قابل اطمینان نمی باشد و گزارش به هیچ یک از معصومین علیهم السلام نمی رسد.

۵.  در گزارش مذکور سخن از هلاکت بنی عباس است و احتمالا این گزارش وقایع دوران سرنگونی بنی عباس را مدنظر دارد که ارتباطی با نشانه های ظهور نیست .

۶.  در گزارش سخن از شهابی است که پر نور بوده و به مشرق می رود و همراه صدایی شدید است .

انصافا چه بحثی از هلاکت نصف زمین وجود دارد؟ چگونه این آقایان فهمیدند که این شهاب سنگ در سال ۱۳۹۹ شمسی به زمین می خورد؟

آیا تا به حال شهاب ندیده اند؟ آیا تا به حال شهاب سنگ هایی که به زمین برخورد کرده در دنیا وجود نداشته؟ و ...

جالب این است که چگونه یک عنوان مبهم را به صراحت به ماه رمضان امسال تطبیق قطعی می دهند و نسخه می پیچند .

جالب تر اینکه تا به حال نویسندگانی که این گزارش را نقل کرده اند این رخداد به تاریخی نزدیک به خودشان دانسته اند.

مثلا علامه مجلسی می نویسند: برخی گفته اند این شهاب و ستاره در سال ۸۳۹ قمری رخ داده است و برخی دیگر گویند در سال ۱۰۷۵ قمری رخ داده است .

نویسنده ای دیگر می گوید این رخداد در سال ۱۹۲۰ و ۱۹۸۵ میلادی دیده شده.

آقای خادمی شیرازی در کتاب نشانه هایی از او می نویسد :

در سال تألیف این کتاب ستاره مذکور در کره زمین دیده شد، حتّی با چشمهای غیرمسلح

در پایان باید گفت سخن بسیار است و برخی از افراد جامعه ی منتظر به جای پرداختن به مبانی اساسی مهدویت و شناخت معیار های تشخیص حضرت مهدی علیه السلام و تمایز از مدعیان دروغین و شناخت وظایف علمی و عملی خود به تطبیق افراد و تحلیل نابجا و بی فایده روی آورده اند .

سخن بنده این است که به فرض، ترامپ همان سفیانی باشد! داعش شیصبانی و یا شروسی باشد! و هر یک از افارد را به عنوانی تطبیق دهیم و جنگ سوریه همان جنگ آخرالزمان باشد !

آیا اگر فردا (ان شاء الله) حضرت مهدی علیه السلام ظهور کردند اگرچه من اطلاعات ذهنی خوبی دارم اما جزو یاران ایشان هم هستم؟

آیا روش سلوکی و علمی من به گونه ای بوده که حضرت از من راضی باشد؟

البته ما ظهور را نزدیک تر از این آقایان تطبیق گرای افراطی می دانیم؛ چراکه آن ها ابتدا منتظر ظهور نشانه های هستند و سپس ظهور و شناخت حضرت مهدی علیه السلام؛ اما اینجانب به دنبال این هستم که باید ظهور را فردا بدانم و هر روز خود را برای فردا مهیا کنم؛ چه سفیانی بیاید چه نیاید! چه جنگ سوریه، جنگ آخرالزمان باشد چه نباشد! و خود را موظف به حمایت از هر عدالت خواهی از جمله مردم یمن و مقام معظم رهبری می دانم چه حضرت آقا خراسانی باشد چه نباشد!

گمان می کنم ما به جای پرداختن به مباحث اصیل دنبال نخود سیاه رفته ایم!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پوریا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    11 4
    تشکر یه آشنای من هم اشتباهاتی اینچنینی دارد متاسفانه
  • فاطمه رمصانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    8 1
    واقعا باید به شما احسنت گفت چرا که این شیهه بسیار فکر ها رو مشغول کرده ؛و حتی خود من که کتاب علائم ظهور موهایت و مطالعه کرده بودم دچار شبهه شده بودم و همش ذهنم درگیر بود پس ظهور حضرت و معرفی ایشان حکومت ایشان و... چه میشود به یکباره همه چیز پایان می‌یابد و مگر ائمه نفرمودند که اگر کسی ظهور و خبر داد بدانید کذب است که حتی خود حضرت هم دقیقا نمی دادند که آن لحظه کی میباشد.
  • مهجده IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    6 2
    همه اینها درست اما روایتی ابن مسعود از پیامبر اسلام نقل کرده که اشاره به صیحه ای دارد که پیامبر به مردم امر کرده خودتونو از دور نگه دارید.این روایت رو مرحوم آقای کورانی هم در کتاب عصر ظهور آوردن.صفحه ۲۸۱ ممکن است شهاب سنگی که اردیبهشت ۹۹قراره از نزدیکی زمین رد بشه اون صیحه موعود رو تولید کنه.باید راجع به توصیه هایی که پیامبر در اون روایت دارن اطلاع رسانی شه تا مردم بدونن در اون لحظه چیکار کنن
  • م IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    18 2
    سلام من نمی‌دونم ولی در روایت داریم که طارق همان ستاره یاشهاب سنگی است که دریابی نیمه ماه رمضان در روز جمعه قرار بگیرد بعدازآن علائم ظهور خواهد میدهد و درسال دیگر ظهور خواهد بود انشاالله طبق سخن پیامبراکرم (ص)ومعنی سوره طارق آن نورخیره کننده وصدای بلندی دارد که درسحررخ میدهد که به تکبیر گفتن با صدای بلند قرآن خواندن ویجده کردن سفارش شده که هفتادهزارنفرمیمیرند کورکروگنگ میشوند اکراین اتفاق آن سال نیفتاد آن سال ایمن هستیم انشاالله ولی خب ماهم دوست داریم که اتفاق بدی برایمان نیفتدتاانشاالله مولایمان راباایمان کامل ببینیم وبعد انشاالله پاک شهید شویم درراه خدا انشالله
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    5 4
    شما هم روایات مهدویت را متاسفانه خوب مطالعه نفرمدید در روایات زیادی امر به کناره گیری از همه جریانات تاکید می کنم همه جریانات شده
  • Razayeg IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    1 3
    حتی آیت اللله سیستانی گفت ولی گوش نمیدن اگر بخوان تطبیق بدن باید طبق روایات با تمام جزعیات کوچک و بزرگ ریز یا درشت همه و دقیق را باید تطبیق بدهند نه اینکه از خودشان چیزی را تشبیه به چیز دینری کنند انگار خیال میکنند چیزی که امامان و پیامبر گفتند رخ نمیدهد ؟ تطبیق بیخود بد است نه اینکه تطبیق دقیق و درست طبق روایات تطبیق بدهند به نظر شخصی بنده هر چیزی که از حتمی و غیر حتمی هنوز رخ نداده در 1روز به مدت طولاتی شدن زمان بر اثر شکسته شدن طلسم رخ خواهد داد که یمانی کسی هست اول یمن را نجات میده سپس کسی هست که یارانی آماده میکنه و منصور است و او کسی است که 313 نفر به همراه سید خراسانی بعد از برخی وقایع به مکه حمله دسته جمعی انجام میدهند برای فتح عربستان و ظهور امام زمان ولی اینکه تطبیق بیخود بدن منم ناراحتم و دوست ندارم با تشبیه های بیخود خودشان را بر وزن ایمان داشتن به ظاهر قانع کنند
    • حسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      2 1
      اححححححسنت.... اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
  • حبیب ملاحی لافتی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    16 0
    تو این دنیا نمی شود به هیچ کس اعتماد کرد:زیرا این همه ترس ها و وحشت ها باید از خدا بلکه این همه چیز ها از آن خداوند است ما باید همه به خداوند ایمان بیاوریم و فقط خداوند را ستایش کنیم چون این همه حوادث از طرف خداوند است که‍ نا بفهمیم این همه قدرت ها فقط خداوند است بهاطر اینکه همه گناه به وجود امده و بیشتر مردم نماز و دعا و توبه نمیکنند خداوند زجر و زلزله و طوفان و..... بر ما نازل میکند پس بیایید به خداوند ایمان داشته باشیم و نماز و دعا و توبه بکنیم که خداوند مارا ببخشد و جنت الفردوس نصیبمان بکند آمین یا رب العالمین...همین الان وقتش هست شاید دیگه‍ فردایی نباشد سبحان الله الحمدوللله و لا الاه الا الله الله اکبر
  • زهرا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    5 1
    خوب بود
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    5 2
    اقا میاد و بشر حیاتش با شهاب سنگ پایان نمی پذیرد تنها هدف خداوند توجه بندگانش بسوی معبودشان هست
  • مهاجر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    8 5
    نظر آیت الله بهجت رو هم زیر سوال بردید که می فرمود منتظر باشید ، سفیانی از حتمیات است متاسفم براتون
  • میکاییل IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    7 4
    ضمن عرض سلام وتبریک سال نو......عزیزان مامسلمان هستیم وکتاب آسمانی داریم پس چراخودتون روبااین اخبار ناسا وفلان اذیت میکنید.....خیالتون راحت شهاب سنگ به زمین برخوردنمیکند....
  • مرتضی US ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    7 6
    سلام و عرض تبریک سال نو من حدود یک سال هست که در این باره تحقیق کردم. این مطلب کاملا حقیقی است و در شرف اتفاق است... . این که شهاب سنگ امسال با زمین برخورد می کنه درست نیست چون قبل از این اتفاق یک سال قحطی اتفاق میافته که ما هنوز واردش نشدیم اما نکته ای که هست حجوم ملخ های پروازی قرمز رنگ یا سبز رنگیه که به صورت ابری در ارتفاعات زمین پرواز می کنند و از قاره ای به قاره ای دیگر قادر به پرواز هستند و هر جا در مزرعه ای می نشینند ظرف نیم ساعت یا کمتر کاملا اون مزرعه رو خالی می کنند و محصولات کشاورزی رو نابود می کنند این جریاناتی که الان در اقصی نقاط کره ی زمین در حال وقوع هست مطابق با داستان حضرت نوح و حضرت موسی است که با حجوم ملخ ها و نابودی مزارع کشاورزی و خشک شدن رودخانه ها یا تقیان رودخانه ها در اثر sinkhole ها در حال وقوع هست. sinkhole امواج نا شناخته ای است که توسط ستاره طارق به زمین شلیک می شود و ایجاد یک سوراخ بسیار بزرگ گاهی تا قطر 500 متر در زمین ایجاد می کند که بعضی از این یوراخ ها تا اعماق زمین رفته و آب را از لایه های زیرین زمین به سمت بالا هدایت می کند و باعث سیل های ناگهانی در مناطقی از زمین می شود! این sinkhole ها بیشتر در آمریکا در حال وقوع هستند. این که مردم علائم ظهور رو دنبال می کنند هیچ منافاتی با اصل انتظار فرج نداره... . مگر این نیست که خداوند دو زمان را برای ظهور حضرت مقدر کرده که یکی به وسیله ی دعای جمیع مردم برای فرج است و دیگری رسیدن جهان به نهایت ظلم و پستی و بلا های آن!؟. ابرهای به شکل دست که در حال تشکیل شدن در آسمان هستند از دیگر نشانه های ظهور حضرت است. من خودم این ابرهای به شکل دست و ابرهای کشیده ی ممتدی که مانند جاده ای صاف در آسمان از شرق تا غرب یا از شمال تا جنوب کشیده شده اند با چشم خودم دیده ام که همه ی این ها تاثیرات این ستاره است. این ستاره حدود 20 سال است که به منظومه ی شمسی رسیده و به طور نا منظمی در حال چرخش به دور خورشید بوده و الان حدود 5 ساله که محور حرکتش منطبق بر مدار ونوس است و دیگر دور خورشید نمی چرخد و سالی یک بار از نزدیکی های زمین عبور می کند تا جایی که دنباله ی این ستاره با اتمسفر زمین برخورد می کند و باعث قرمز شدن آسمان آن محدوده می شود. الان چند سال نزدیک به ماه رمضان این ستاره ظهور می کنه و امسال هم در ماه رمضان.
  • مرتضی US ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    9 1
    در ادامه ی عرایضم... این ستاره شهاب سنگ هایی را از درون خودش به سمت سیارات منظومه ی شمسی شلیک کرده و تعدادی از آن ها با زمین یا دیگر سیارات منظومه ی شمسی برخورد کرده است. اندازه ی این ستاره حدود 5 برابر زمین است. این ستاره گاهی روشن و گاهی خواموش است. هنگامی که خواموش است چیزی در آسمان روز یا شب دیده نمی شود چون مثل سیارات نور خورشید را منعکس نمی کند. تنها دو دنباله ی این ستاره گاهی قابل روئیت است که مانند ستونی عمودی از نور قرمز رنگ یا نارنجی رنگ است. این ستاره همان طور که از معنی کلمه ی « طارق » به عربی به معنی شخص ناشناسی که شب هنگام درب خانه را می کوبد است احتمالا شب هنگام ظاهر خواد شد و صدای بلندی مانند کوبیده شدن چیزی مثل کوبیدن درب دارد... سبحان الله هر چند که در روز گاهی در نزدیکی های خورشید زمانی که روشن بوده دیده شده است اما در روایات داریم که مانند ماه در آسمان ظاهر می شود و نوری ملایم مانند ماه دارد و رنگ آن قرمز است و از دو قطب این ستاره گازهای قرمز رنگی متصاعد می شود که مانند ماری در آسمان دیده می شود ستاره شناسان آماتور اقصی نقاط جهان از این ستاره فیلم گرفته اند و گاهی اوقات هم مردم عادی. در روایات از امام صادق علیه السلام است که هنگامی که دو سر گاز های این ستاره به یکدیگر می رسد گاز قرمز رنگی از خود در فضا منتشر می کند و بعد از آن شکل سینه ی انسانی در آسمان دیده خواهد شد که آن سینه ی امیرالمومنین است. اما برخورد شهاب سنگ بسیار بزرگی که در روایات است که شرق و غرب زمین برخورد آن را می شنوند کی اتفاق خواهد افتاد معلوم نیست... . ما تنها کاری که میتوانیم بکنیم دعا برای فرج و ترک گناهانمان و کوتاهی هایمان است و خدا پاداش این همت ما را با ظهور حضرت و خاتمه ی حکومت های ظالم در جهان خواهد داد. به امید ظهورش دعا کنید و هرگز با این حرف های بی اساس نا امید و دلسرد نشوید. دعا برای فرج و امید به ظهور حضرت بعد از توحید به خدا بالاترین عبادت هاست. موفق و پیروز باشید و بیشتر به آسمان و علائمش نگاه کنید.
    • معلم IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      8 2
      شما کجا زندگی میکنی ؟ به نظرمیاد با این سطح از اطلاعات علمی که ارایه کردی آدم دانایی باشی اما عجیبه که ساده ترین کلمه های فارسی رو اشتباه نوشتی مثل هجوم خاموش و...‌ نکنه از اسرائیلیهایی هستی که تازه فارسی یادگرفتی؟
    • ناشناس IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      1 3
      خواموش یا خاموش بعد این اطلاعات بعضی هاش از کجا اومده
  • مرتضی US ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 2
    در ادامه ی عرایضم... ناسا سال هاست که جریان این ستاره را مخفی نگه داشته و با اسمی تحت عنوان Planet X با اخبار ناقص و یا دروغین بر روی این جریان عظیم درپوش گذاشته اما طبق آیات پایانی سوره طارق که خداوند از مکر کافران میگوید و می فرماید آن ها مکر میکنند (کافران) و من نیز علیه آنان مکر خواهم کرد... آری این ستاره بلاهای عظیمی به دنبال دارد نه برای شیعیان و محبین و تابعین اهل بیت بلکه برای کافران در تمام زمین. طبق روایات آتشفشانی از غرب زمین و آتشفشانی از غرب کره ی زمین پیوسته به مدت 7 روز فوران خواهند کرد و آسمان کره ی از گاز و خاکستر این دو اتشفشان عظیم مدت ها قرمز رنگ و تاریک خواهد شد. الان آتشفشان Yellowstone در آمریکای شمالی که بزرگترین آتش فشان کره ی زمین است کملا فعال است و زلزله های بسیار زیادی در آن ناحیه و شهرهای اطراف آن رخ داده که این تعداد زلزله (هفته ای حدود 500 زلزله در Yellowstone با ریشتر 3 الی 4.5 و بیشتر) در این ناحیه از لحاظ رمین شناسی نشانه ی یک فوران عظیم در آینده ی بسیار نزردیک است که مانند یک بمب ساعتی هر لحظه امکان فوران این آتشفشان و آتشفشان تامبورا در اندونزی خواد بود. جالبه بدونید این آتش فشان های از اعماق زمین به یکدیگر راه پیدا کرده اند و اگه هر کدام فوران بکنه اون یکی هم همزمان فوران خواهد کرد. آتش فشان Yellowstone در کل تاریخ عمر زمین دو بار تا به حال فوران کرده؛ آخرین فوران حدود ششصد هزار سال پیش بوده و اگه دوباره فوران بکنه حدود یک سوم ایالات متحده آمریکای شمالی را مذاب و خاکستر این آتشفشان فرا خواهد گرفت و عمق مذاب خارج شده از این آتشفشان به 20 متر بر روی سطح زمین خواهد رسید و مانند دریایی از مواد مذاب خواهد شد. آمریکایی ها خودشان را برای یک همچین روزی آماده کرده اند و کشتی های عظیمی که مانند یک شهر امکانات دارند و هزاران و میلیون ها نفر را در خود جای میدهند برای همین اتفاقات بزرگ است و سونامی های عظیم بعد از این فوران ها که از اقصی نقاط زمین گسل های آن ادامه پیدا خواهد کرد و از اعماق اقیانوس ها عبور خواهد کرد و قاره ها را خواهد شکافت دو سوم مردم زمین را نابود خواهد کرد. آن ها (آمریکایی ها و اروپایی ها و اسرائیلی ها) از این اتفاقات که در کتب مقدسشان پیش بینی شده خبر دارند و خود را محیا کرده اند و پناه گاه های عظیمی که در اعماق زمین...
  • مرتضی US ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    8 1
    در ادامه ی عرایضم... آن ها ( اروپایی ها و آمریکایی ها ) با پناه گاه های عظیمی که در اعماق زمین در مناطق امن ساخته اند برای این جریان مهم است آن ها خود را محیای این اتفاق بزرگ کرده اند ما چرا خود را محیای ظهور نکنیم... در کشور امام زمان زندگی می کنید و با چنین سخنان بدون تحقیق ذهن هزاران یا میلیون ها نفر را از جریان ظهور که در شُرف اتفاق است سرد می کنید... لطفا بیشتر تحقیق کنید همه ی این هایی که گفتم شاید یک دهم این اطلاعات مربوط به این ستاره نبود. در انتهای عرایضم؛ طارق ستاره ی اهل بیت علیهم السلام است و در حال نزدیک شدن به زمین است این ستاره چون اکثر اوقات خواموش است تنها با دوربینی که نور مادون قرمز را دریافت میکند بعلاوه ی فیلتر مادون قرمز در شب و روز قابل روئیت است لطفا کسی را بفرستید که در این رابطه اسناد جمع کند و مشاهدات خود را که با تلسکپ یا دوربین به دست آورده در اختیار دیگر مردم ایران و شیعیان جهان قرار دهد. موفق و پیروز باشید.
  • مرتضی US ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 2
    در ادامه ی عرایضم... آن ها ( اروپایی ها و آمریکایی ها ) با پناه گاه های عظیمی که در اعماق زمین در مناطق امن ساخته اند برای این جریان مهم است آن ها خود را محیای این اتفاق بزرگ کرده اند ما چرا خود را محیای ظهور نکنیم... در کشور امام زمان زندگی می کنید و با چنین سخنان بدون تحقیق ذهن هزاران یا میلیون ها نفر را از جریان ظهور که در شُرف اتفاق است سرد می کنید... لطفا بیشتر تحقیق کنید همه ی این هایی که گفتم شاید یک دهم این اطلاعات مربوط به این ستاره نبود. در انتهای عرایضم؛ طارق ستاره ی اهل بیت علیهم السلام است و در حال نزدیک شدن به زمین است این ستاره چون اکثر اوقات خواموش است تنها با دوربینی که نور مادون قرمز را دریافت میکند بعلاوه ی فیلتر مادون قرمز در شب و روز قابل روئیت است لطفا کسی را بفرستید که در این رابطه اسناد جمع کند و مشاهدات خود را که با تلسکپ یا دوربین به دست آورده در اختیار دیگر مردم ایران و شیعیان جهان قرار دهد. موفق و پیروز باشید.
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    سلام علیکم سخنی با شما من هم با قسمتی از صحبت های شما موافقم ولی با قسمتی خیر شما میفرمایید ادعا شده ناسا گفته برخورد میکنه، در حالی که متن اومده در سازمان ناسا گفته شده با فاصله ای دور از کنار زمین رد میشه و همینش هم جالبه که در حدیث پیامبر هم اومده از کنار زمین رد میشه ولی معجزه ی این رویداد در یک غافلگیریه بزرگ هست پیامبر فرموده قسمتی از اون جدا میشه در حین رد شدن از کنار زمین در ادامه حدیث اومده به کوه ها و بیابان ها پناه ببرید قبل از رویداد و به محض مشاهده نور سرخ در ۵ روز اول رمضان اگه قرار باشه این حدیث با یک احتمال ولو خیلی ضعیف صحت داشته باشه و مصداق اون همین امسال باشه ، آیا روا نیست اطلاع رسانی بشه؟ یا صبر میکنید متضرر بشیم و بعد بخواهید برایمان از روایت بگویید؟ در ادامه حدیث اومده اگر رمضانی که نیمه ی آن جمعه بود و شهابی به زمین نخورد آن سال ایمن هستید در نتیجه خللی در انتظار منتظرین نمیشود شما از امام خامنه ای میگویید در حالی که سخنرانی های اخیرشان سرشار از امیدواری و نورانیت و هدایت و بشارت از این میدهد که ما در عصر آخرالزمان هستیم پس آیا روا نیست که هزاران حدیث مهدوی برای ما محبینشان بازگو بشه و تفسیر تا به کی پنهان کاری ؟چرا اجازه میدید با سکوتتان یه عده برا خودشون بساط کذب و فریب راه بندازن شما پیشقدم بشید برای یاری امام تنهایمان به قول شما هر روز منتظر باشیم پس یا علی خود دنبال کردن نشانه های ظهور البته به شکل صحیحش ، نشاط و تقوا و حرکت شیعه رو در مسیر حق طلبی پر بارتر و انقلابی تر میکنه الله اکبر ، مثل ما مثل قوم حضرت موسی است که به ساحل نزدیک شده ایم و فرعونیان در حال غرق شدن هستن و مثل استکبار و نظام سرمایه داری فاسد مثل کشتی تایتانیک شده است، جانم به فدای امامم خامنه ای اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره
    • هادی AE ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      5 1
      اغای مرتضی خیلی عالی و درست توضیح دادین طوری که خود ادمین درست ننوشته دروغ میگه شما واقعیت رو گفتین احسنت انشالله همیشه زیر سایه ی حق باشین
  • 0000 IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 9
    این مطلب کاملا مفید بود آما آن آقا یا خانمی که از ساعت 23 تا 24 داشتند می‌نوشتند بهتر نبود بروند و به قول خودشون به مناجات با خدا بپردازند تا اینکه اینها را بنویسند؟
  • امیر IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 0
    با سلام بزرگترین معضل روزگار امروز بیسوادی دوستان و با سوادیه دشمنانه ناسا هیچگاه اعلام تصادم پالسار مورد بحث با زمین رو نکرده... در مورد تپ اختر تحقیق کنید صداهای ثبت شده پالسار ها رو با فرکانس مطلوب شنوایی گوش بدید در مورد معنی طارق به عربی تحقیق کنید نجم ثاقب به معنی فرود ستاره نیست در مورد نفوذ امواج رادیویی و مغناطیسی به زمین مطالعه کنید در مورد سفید شدن ریه در بیماری کرونا تحقیق کنید دلیلی وجود ندارد به بهانه تطابق اطلاعات عامه مردم آپدیت نشه امیدوار باشید به ظهور همیشه خیلیا از مطلع نشدن مردم متنفع هستند اللهم عجل لولیک الفرج
    • مرتضی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      2 2
      بله من هم با نظر شما کاملا موافق. من این مطالب رو پیش چند طلبه ی بسیار پر کار در زمینه های مختلف دینی مطرح کردم اما اصلا چیزی در این رابطه نشنیده بودند. من هم همین خواهش رو از جناب حجت الاسلام محمد شهبازیان دارم که اگه امکانش هست چون خودشون هم درگیر این موضوع شدند با جمعی از روحانیون متخصص در زمینه ی روایات موجود از اهل بیت علیهم السلام در رابطه با ستاره طارق و ستاره شناسان مجرب آشنا با این مقوله تحقیق کنند تا شیعیان بیشتری بتوانند در این دنیا زنده بمانند... و ظهور را درک کنند. ان شا الله. البته که از لحاظ عملکرد ستاره شناسان جهان معترفند که این ستاره تمام قوانین فیزیکی را شکسته و کاملا عملکردش ناشناخته ست، اما ما فقط می خواهیم از وجود این ستاره با خبر بشیم که بالاخره این ستاره هستش یا نه... که اگه هست تمام شیعیان جهان این دفعه که در عصر ارتباطات هستیم با هم دیگر و یک صدا برای ظهورش دعا کنیم تا برآورده شود ان شا الله. ببخشید اگه خیلی غلط دیکته داشتم... توی موبایل تایپ کردم و یه جورایی فوران اطلاعات کردم(:
  • مرتضی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    6 0
    سلام علیکم به فکر خود سازی و تذکیه نفس باشند. امام زمان علیه السلام می فرمایند: چنان که ما را یاد می کنید و دلتنگ مان می شوید خداوند دل های شما را مانند کبوتری به نزد ما می آورد. با حضرت ارتباط قلبی داشته باشید و علاوه بر اینکه دعا می کنید هر روز در درونتون با حضرت صحبت کنید که نور دل تان را روشن می کند و ارتباطی ست که با قلبتان کاملا لمسش می کنید. به امید بهار ظهورش.
  • مرتضی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    ممنون از خانوم یا آقای 0000 به خاطر تذکر عجیبشون... . آیا شما مشکلی با اطلاع رسانی به مردم دارین؟
    • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      3 0
      به هیچ وجه... به نظرم همه موارد از علائم ظهوره اما فقط نظرم اینه گله مندم .از این جهت که اطلاع رسانی سیاسی ارجح بر اطلاع رسانی مذهبی شده....آگاهی خودم و بسیاری شیعیان در صورت همت مضاعف و اطلاع رسانی دقیقتر و تحقیق و مطالعه بیشتر موجب پیروزی و سرافرازی نهضت مهدوی خواهد شد...ایمان واثق دارم صهیونیستها بصورت خاص و یهودیها بصورت عام اطلاعاتشون در مورد ظهور بسیار عمیقتر و دقیقتر از تک تک شیعیان ایران می باشد...
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      0 0
      دوستان واقعا اشکالات املایی زیادی دارند که اطلاعات وعلم انها و الگو برداری از مطالبشان را زیر سوال میبرد۱۲
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    سلامـ.علما مگه نمی توانندبگویندظهورخیلی نزدیک است اهای مردم دنیاآماده باشدصاحب این جهان داره می آیدتکلیف مان رامشخص کندعدالت برقرارکنندحقایق رابه مانشان دهد
  • سیدمهدی شبیری IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 0
    چه راست چه دروغ این دنیا دیگه جای زندگی کردن نیست من صبح کافرمیشم شب مسلمون واقعا خودم دارم میبینم لازم نیست کسی بگه اوصاع جوری شده که همه منتظرظهورن وانشاالله نزدیک
  • مرتضی IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    4 0
    یک مورد دیگه که توی بیانات حجت الاسلام محمد شهبازیان به ذهنم رسید و به نظرم خیلی واضح و روشنه اینه که فرمودند در روایات داریم که حضرات معصومین علیهم السلام می فرمایند: ستاره طارق همان زحل است. خوب ما در روایات داریم از پیامبر ص که در حجة الوداع می فرمایند: طلوع الکوکب المذنب من علامات ظهور المهدی و هو کوکبٌ مذنبٌ بذنبین. ترجمه: طلوع ستاره ی دُم دار از نشانه های ظهور مهدی است و آن ستاره ای ست که دو دنباله دارد. نکته این جاست که اگه منظور سیاره زحل باشد سیاره ی زحل با این علامت ها اصلا مطابقت ندارد و شاید این حربه ای از سمت یهودیان برای دور کردن ذهن شیعیان در طول تاریخ ستاره شناسی برای همت در دعای جمعی شیعیان باشد و این گونه نام زحل را بر روی این سیاره گذاشته باشند و به مردم جهان شناسانده باشند! البته که اگه حجت الاسلام محمد شهبازیان بیشتر وارد روایات معصومین درباره ی این ستاره بشوند قطعا سحه به گفته های بنده خواهند گذاشت.
  • مرتضی IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    این رو برای جناب « معلم » فرستادم. « صحة » رو نوشته بودم « سحه ». صحة درست بود.
  • مرتضی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 0
    من بر خلاف نظر حجت الاسلام محمد شهبازیان فکر می کنم این که به نشانه های ظهور آن هم در این عصر نه دوره ی ائمه و صفویه توجه کنیم و تطابق بدیم با تحقیق کامل نه تنها نشانه ی دنبال نخود سیاه رفتن نیست بلکه التهاب و شوق و اشتیاق و یک دلی شیعیان برای اهتمام به خواندن دعای فرج (( الهی عظم البلا )) به صورت جمعیت جهانی شیعه در عصر کلیدی رسانه برای نیل به هدف وقوع ظهور سرور و مولایمان صاحب العصر و الزمان یک امر حیاتی است.
  • مرتضی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 2
    از جمله علامت های ظهور که باز هم به دلیل خبره نبودن افراد در روایات معصومین و اظهار نظرهای شخصی و تفسیر غلط روایات چه بسا از سمت جماعت روحانی به اشتباه کشیده شده؛ ظهور دجال یک چشم است. که در بین مردم و روحانیت گفته میشد که دجال یک چشم اینترنت و راه ارتباطی آن است که مفاسد بسیار زیادی درون خود دارد. که من در این رابطه تحقیقاتی داشتم که در راستای تحقیقات مربوط به ستاره طارق به اون رسیدم و اون هم این بود که روایتی از امیرالمومنین امام علی علیه السلام است که می فرمایند: دجال فرزند پسری است که در بلاد یهودیان متولد میشود و یک چشم دارد و آن چشم بر روی پیشانی اش قرار گرفته که از جای اشک چشم او معلوم است که چشم چپ است و سیاهی چشم او مانند انگوری است و بدن او قرمز رنگ است و هنگاهی که این فرزند بزرگ شود ادعای الوهیت می کند و از مردم می خواهد
  • مرتضی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 1
    در ادامه ی عرایضم: از مردم می خواهد که او را اطاعت کنند و هر کس دنباله روی این شخص گردد گمراه خواهد شد. من در ادامه ی تحقیقاتم به این مطلب رسیدم که این ستاره با خود اقمار و اجرام بسیار بزرگ آسمانی آورده که این اجرام گاهی وارد اتمسفر زمین می شوند و در آن قسمت طوفان های بسیار شدید همراه با رعد و برق و باران و ابرهای بسیار متراکم ایجاد می کنند و از خود امواج رادیو اکتیو ایجاد می کنند که توسط هوای بسیار مرطوب رسانا به زمین رسیده و بر روی موجودات زمین و انسان ها تاثیرات منفی ژنتیکی ایجاد می کنند که نتیجه ی آن نقص عضو و یا اضافه بودن عضو خواهد شد... مثلا لاک پشت دو سر یا ماهی با دو دهای یا انسان با یک چشم... و امثال این انسان ها با یک چشم طی 10 سال گذشته متولد شده اند... دجال با کمک از قدرت های شیطانی ذهن مردمان را سحر کرده و انسان های لامذهب دونباله روی این موجود منحوس خواهند شد... همه ی این ها از امتحانات الهی است. امام حسن عسگری علیه السلام می فرمایند: تنها کسانی از بلاهای آخر زمان در امان خواهند بود که برای ظهور امام زمان دعا کنند و قبل از ظهورش او را بشناسند و در راه رضای خدا و امام زمانشان قدمی بردارند.
  • مرتضی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 0
    در ادامه ی عرایضم: فقط این قدری به شما بگم که این دجال یک چشم الان توی اسرائیل سال هاست که متولد شده و به سنی رسیده که به روئسای یهودی دستور میده و خودشون هم مثل خداشون قبولش دارند. حدود یک ماه پیش فیلم یک مرد هندی را که راجع به این چیز تحقیق کرده بود دیدم. فیلم سخنرانی یکی از روئسای یهودی که در حال سخنرانی در مجلسی به زبان یهودیان بود را بدست آورده بود و به اینگلیسی ترجمه کرده بود؛ که در لا به لای صحبتش این شخص یهودی راجع به ستاره ی nibiru (طارق) و پناهگاه هایی که ساخته اند یا در حال ساختشان هستند صحبت میکرد و سخن از یک اسم خاص به میان آورد که می گفت فلانی به ما میگوید که چکار باید بکنیم. من ترجمه ی تحت اللفظی این اسم خاص را در ویکیپدیا سرچ کردم و در آمد؛ به ایدئولوژی یا انسانی می گویند که تابع هوای نفس خود باشد و هر آنچه نفسش میگوید عمل کند و از آن دستور بگیرد. البته که در نوع بیانش بسیار واضح بود که راجع به یک شخص است. اخبار تولد این شخص در اسرائیل را حدود 6 سال پیش همراه با فیلم از این موجود در youtube دیدم... معلوم نبود که چند سال قبلش متولد شده! خلاصه هر کدوم از این علامت ها یه پله ما رو به ظهور نزدیک تر میکنه و امیدمون برای روئیت امام زمانمون. روایت هست از یکی از اصحاب امام صادق علیه السلام که گفت روزی خدمت امام رسیدم در حالی که لباسی با آستین کوتاه و رویه ای بر آن پوشیده بود و در حالی بر روی زمین نشسته بود و پیوسته اشک از چشمان مبارکشان جاری بود و و پیوسته می گفتند خوشا به حال کسی که دوران ظهور مهدی ما را درک کند. به امید بهار ظهورش.
  • رامين صانعي IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 0
    سلام فقط بدونين به گفته خميني انقلاب ايران ايران به انقلاب جهاني امام زمان متصل ميشه. .ايت الله بهجت وامثال اينجورادما ميگن ظهورنزديکه ولي برخي نميدونم چه اصراري دارن بگن ظهورنزديک نيست وقبل ازظهورهيچ اتفاق ناگواري هم نميفته .وهمه چيز به خوبي وخوشي به خيرميگذره...فقط بدونيم ظهورنزديکه واين علايم ظهورفقط ماروبه سوي امام زمان راهنماي ميکنه...
  • السا IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 0
    الان ما چیکار کنیم وقت ظهور هست یا نه البته کسی نمی دونه ولی بالا خره چه خبره اصلا این شهاب سنگه واقعی هست یا نه
    • مرتضی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      1 0
      سلام علیکم بله این شهاب سنگ ها واقعی هستند. در روایت پیامبر در علامت های آخر زمان در حجة الوداع هست: اقتراب النجوم. یعنی نزدیک شدن ستاره ها. جالبه بدونید این ستاره ی طارق که در روایات معصومین داریم که: زیباترین ستاره در آسمان است و ستاره ی امام علی و ستاره ی ما اهل بیت است و این ستاره ای است که به آسمان هفتم رسید و در آن جا طوری نور افشانی کرد که آسمان جهان روشن شد. همچنین در روایات از امام صادق علیه السلام داریم: مومنین از دیدن این ستاره خوش حال خواهند شد چون نوید ظهور امام زمان را دارد و کفار مضطرب و نگران. جالبه بدونید که این ستاره طبق روایات که فرمودند « نزدیک شدن شدن ستارگان »؛ این ستاره همراه با خود تعداد بسیار زیادی اجرام و اقمار و ستارگان را به منظومه ی شمسی آورده که بعضی از این ستاره ها که نور هم ندارند یا نور بسیار ملایمی دارند درحال چرخش به دور خورشید هستند و با فاصله ی بسیار نزدیک از سطح خورشید عبور میکنند و از پلاسمای خورشید می گیرند این ستاره های همراه ستاره طارق که در مقالات ستاره شناسی به ستارگان مُرده معروف هستند بسیار کوچک هستند و گاهی به اندازه ی یک دویستم ماه هستند و با نزدیک آمدن به خورشید و گرفتن پلاسما از سطح خورشید قصد دارند دوباره خود را جوان کنند و نور بگیرند!!!. اما جالبه بدونید که بزرگترین این ستاره ها که به همراه طارق آمده حدود 15 هزار برابر کره ی زمین است! و از نوع ستاره های کتوله ی قهوه ای محسوب می شود که از خود نوری ندارند. خورشید حدود 320 هزار برابر زمین است و این ستاره ی ناشناخته که همراه طارق آمده در مداری بیضی شکل و در زاویه ای که با زمین هم پوشانی ندارد، با فاصله ی بسیار نزدیک به دور خورشید و با سرعت بسیار زیاد حرکت می کند و هر 28 روز یک بار دور خورشید می چرخد و هنگامی که در این مدار بیضی شکل به خورشید میرسد از پلاسمای خورشید گرفته و باعث می شود سطح پلاسمای خورشید نا استوار شود و لکه های بسیار بزرگ سیاهی بر روی سطح خورشید ایجاد می کند. از درون این لکه های سیاه که به هسته ی خورشید راه دارند دمایی حدود یک میلیون درجه ی سانتیگراد با سرعت بسیار بالا به سمت زمین شلیک می شود و ظرف مدت سه یا چهار روز به زمین می رسد... . دمای سطح خورشید به طور معمول هفت هزار درجه ی سانتیگراد است. هنگامی که این امواج به زمین می رسد به میدان مغناطیسی زمین
  • مرتضی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    2 1
    در ادامه ی عرایضم: هنگامی که این امواج به میدان مغناطیسی زمین می رسد تا حد بسیار زیادی از گرما و شدت آن کاسته شده و از اطراف زمین دور می شود. میدان مغناطیسی زمین تا شعاع حدود هفت برابر زمین، کره ی زمین را احاطه کرده است و از نفوذ امواج مضر فضایی به زمین جلوگیری می کند. اما نکته این جاست که شدت و قدرت این امواج خورشیدی به قدری بالاست که هنگام برخورد به میدان مغناطیسی زمین ضربه می زند و با برخورد این امواج هسته ی زمین تحریک شده و باعث فعال شدن آتش فشان ها و احتمال فوران آن ها می شود. و این امواج حدود ماهی یک بار با گردش آن ستاره ی بزرگ به دور خورشید اتفاق می افتد. گرم شدن کره ی زمین، آب شدن یخ های قطب شمال و جنوب نتیجه ی تحریک هسته ی کره ی زمین و انبساط آن و گرم شدن لایه های بالاتر سطح زمین و فوران های آتش فشانی اعماق اقیانوس هاست... علاوه بر این، این تحریکات هسته ی زمین باعث ایجاد زلزله های مکرر در اقصی نقاط زمین می شود. جالبه بدونید که کره ی زمین حدود یک هفتم ای چیزی که الان هست بوده و هر بار که ستاره ی طارق آمده، با شهاب سنگ هایی که با خود به منظومه ی شمسی آورده یا از خود به زمین شلیک کرده به حجم آب های زمین اضافه کرده و با تحریک هسته ی زمین و فعالیت های آتش فشانی سطح زمین گسترش پیدا کرده است. جالب بدونید که انقراض دایناسورها هم بر اثر برخورد شهاب سنگ ها و تاثیراتی که ستاره ی طارق به دنبال داشته است اتفاق افتاده. جالبه بدونید که مجموع ستاره های آسمان از جای همیشگی خود در حال تغییر نسبت به یکدیگر هستند مثل دب اکبر و ... و روز به روز نورشان بیشتر و روشنتر دیده می شود و همه ی این ها یعنی همان نزدیک شدن ستاره ها که پیامبر فرموده بودند، چه ستاره هایی که به منظومه ی شمسی آمده اند و چه ستاره هایی که در آسمان جهان در حال جا به جایی هستند. خلاصه که اگه تا قیامت که کل جهان نابود می شود فقط یک روز بیشتر نمانده باشه طبق روایت پیامبر خداوند آن روز را آن قدر طولانی خواهد کرد که امام زمان و ائمه رجعت کنند و حکومت عادل الهی آن ها بر زمین حکمفرما شود و تا سالیان سال قیامت به تاخیر خواهد افتاد.
    • maryam,t IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      1 0
      من یکی اصلن حوصلم نیست این همه مطلبو بخونم ،ته تهش ی روز مث بقیه قراره بمیریم دیگ ،درضمن یه خسته نباشید باید بتون خیلی تایپ کردین و مطلب فرستادین :| ،فقط ی سوال چرا توی مطالب اولت ی پرچم دیگ بود
  • یار قلی اوف اوفه IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    به نظرم شما کمی اشتباه می کنید. سفیانی از حتمیات است. ایت الله العظمی بهجت رحمه الله علیه فرمودند: سفیانی از حتمیات است. التماس دعای شدید.
  • الناز IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 1
    بابا یه ماه دندون رو جیگر بزارید ببینیم چی میشه انقد بحث نکنید دیگ ای بابا خب حالا ظهور نزدیک نیس چی به شما رسید الان؟؟؟؟ بابا اگ میخاید کتاب بخونید یا خیلی بخونید یا اصلا نخونید ک توهم دونستن داشته باشید بعدشم خدا گف عقل دادم فکر کنید و احتیاط شرط عقله امسال احتیاط کنید اگ شد که خب زنده میمونید اگ نشدم با ک خب چیزی نمیشه هوووووف از دست شماها
  • سید سعید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    با سلام و احسنت به این گفتار و نقد.بنده دکتری کیهان شناسی از دانشگاه برن آلمان هستم و از بچگی به دنبال احادیث و کلام قران در عالم کیهان بودم و هستم.جالبه در مورد نکاتی که فرمودین یک پرانتز برای یکسری دوستان عجول باز کنم و این هم در مورد طارق یا کوبنده تاریکی هست بگم .بزرگوارانی که میگن این شهاب شاید همون باشه جالبه برن و سوره قران رو بخونن که خداوند عزوجل میفرماییند و تو چه میدانی که کوبنده چیست؟ اگر بخواهم این مطلب رو تفسیر کنم مجالی نیست ولی در یک جمله خلاصه میکنم خداوند طارق رو بشارت داده ولی گفته همانند ظاهر شدن قیامت نه زمان مشخص کرده نه مکان خاصی که بگه میاد شرق زمین و این داستانها کل کیهان قابل مشاهده ما تحت امر خداوند متعال اداره میشه و هر موقع که جایز باشه طارق فراخوانده میشه و این امر یکدفعه و غیر قابل پیش بینی اتفاق میوفته که اکثر امامان هم اشاره به این امر مهم کرده اند که حساب ستارشناسان رو به هم میریزه و این برای من و همکارانم تا بحال زیاد اتفاق افتاده که روی یک مورد محاسبه کردیم و کل محاسبات بهم خورده چون ما عددی نیستم در مقابل اذن و امر اللهی پس خواهشا دامن به خرافات و اصول بی منطق ندهید این شهاب در پیش رو طارق نیست و هیچ ربطی به ظهور ندارد و ما و تمام همکاران بارها مسیر و اندازه و جمسش رو برسی کردیم نه پر نوره مثل طارق نه دنباله داره و نه صدا داره پس خواهش میکنم اول مطالب علمی و ثابت شده را دنبال کنید و بعد نظر و نظریه بدهید طارق بصورت یکباره و بدون پیش بینی ما ظاهر خواهد شد این رو بدونید و به دوستانتون هم بگین عین کلام قران هست و هرگونه ادعا برای طارق رو بنده رد میکنم ممنونم سال پر خیر و برکتی توام با سلامتی داشته باشین
    • Alma IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      خیلی به علم کیهان شناسی علاقمندم یه ایدی بمن برای صحبت میدین؟ ممنون
  • ثنا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 4
    همه خودشون امام زمان خودشون هستن. هیچ اتفاق از قبل پیش بینی شده ای هم هم قرار نیست بیفته چه ما باشیم چه نباشیم. اتفاق ها رو خودمون رقم میزنیم. کمی تفکر...
    • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
      2 0
      الان با این حرف که کلا امام زمان (ع)رو بردی زیر سوال ... ایا همین ویروس ساده که الان تو کل جهان پخش شده ، از قبل پیش بینی شده بود؟؟؟ آیا این همه سیل و طوفان و زلزله رو ما خودمون رقم میزنیم؟؟؟؟ کمی تفکر .....
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 2
      بله ویروس بارها پیش بینی شده بود و اوباما هم ۶ سال پیش گفت قبلا آنفلوآنزای اسپانیایی اومده و در سالهای آینده هم ممکنه چنین ویروسی پیدا بشه، در اینترنت سخنرانیش هست بگردیم.
  • یحیی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    سلام احسنت به شماکه این دروغگویان رارسوامیکنیداگردردل منتظرظهورباشی وشریک غم مردم وبه مردم کمک کنی یکی ازیاران امام زمان هستی
  • رحیت IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 1
    سلام بعضی ها فیلمنامه فیلم های هالیوودی که دیدن رو نوشتند یا از تخیلاتشون استفاده کردند. تبریک میگم.استعداد خوبی دارید برای نوشتن و درگیر کردن ذهن برخی. هر چی امام خامنه ای بگوید که نائب بر حق امام زمان (عج)است. لطفا سرچ کنید ببینید آقا در مورد این شهاب سنگ و ... در اردیبهشت و ربط آن به برخی مسائل چیزی گفته اند. معلوم است که حرفی زده نشده است. پس لطفا سرچ کنید ببینید آقا در مورد یاران واقعی آنحضرت چه فرموده اند. از یاران منتظر(عج)باشیم نه یاران اتفاقات که برخی از آنها فتنه دشمن خواهد بود که یاس و نومیدی ایجاد کند. همینکه شما بگویید این که اون نشد برایشان کافی است. آخرالزمان زمان دین بردن است.از بین رفتن باورها و اعتقادات با مسائل پیش افتاده و برخی اتفاقات طبیعی که به انحراف کشیده میشود.به همین سادگی. نقشه شیطان.
    • مرتضی US ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
      2 0
      سلام علیکم خدمت همه ی دوستان. من یه گله نسبت به بعضی نقدهای دوستان دارم؛ این که اگر کسی رو محکوم به چیزی می کنید حتما باید دلیل و سند داشته باشید که حرف شما رو ثابت کند. این که یک شخص ستاره شناس باشه و خبره در کارش آیا به این معنی است که به تمامی مطالب مربوط به ستاره شناسی در تمام جهان واقف است؟ من هم اتفاقا از آشناهای بسیار نزدیکم که در آلمان زندگی می کنه و در اون جا در یکی از معتبرترین رصدخانه های ستاره شناسی مشغول به کار است خواستم که درباره ی Planet X به من اطلاعات بده اما اون هم بعد از مدتی دقیقا اطلاعات ناسا را تحویل من داد که بسیار ناقص و همراه با دروغ است و من هم بیشتر از این ازش نخواستم و فهمیدم در جریان موضوع طارق نیست. اما نکته این جاست که من نتیجه ی تحقیقات ستاره شناسان اقصی نقاط جهان رو برای شما چکیده کردم و تمامی آن ها واقف به دروغگو بودن ناسا و پنهان کاری های اونا بودند. در ضمن من اصلا در رابطه با ستاره طارق زمانی تعیین نکردم... حتی گفتم که این ستاره قابل پیش بینی نیست و تمامی قوانین فیزیک را شکسته و اگه اون ستاره جایی در منظومه ی ما باشه و ما سستی کنیم در دعا کردن برای ظهور امام زمان (دعای الهی عظم البلا) خدا قادره که صدها سال ظهور رو به تاخیر بیاندازه. در روایات معصومین داریم در رابطه با ظهور امام زمان می فرمایند: کذب الوقاتون... یعنی دروغ می گویند وقت تعیین کنندگان. اما نکته این جاست که وقتی علامت ها یکی پس از دیگری داره خودشو نشون میده این به معنی ست که ما داریم به ظهور نزدیک می شیم. کی ظهوره؟ فقط خدا میدونه حتی این امر رو خدا از امام زمان هم مخفی کرده و حتی امام زمان هم نمی دونه که چه روزی و چه ساعتی اجازه ی ظهورش توسط خدا صادر می شه. در آخر به همه ی دوستان پیشنهاد می کنم که بیشتر کتاب بخونید و روایات اهل بیت رو بیشتر بخونید که روشن کننده ی راه زندگی شماست. فقط و فقط علم رو از اهل بیت بگیرید که این علم از طرف خداست.
    • سعید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      چه خوب شد که نگفتی رائفی پور😊
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 1
    خیلی جالب بود البته نظرات رو می گم جالب بود من که خیلی باید رواخلاق رفتارم کار کنم شرمنده ی امام زمان هستم خدا مارو ببخشه ومورد رحمت قرار بده واز فتن وبلا ها که اصلی ترینش حفظ از غضب الهی است محفوظ بدارد دلم از خودم گرفته
  • علی. م IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    ظهور و آزمون ( بداء) نقل شده که چون حضرت نوح (علیه السلام) از ایمان مردم زمانه خود به خداوند و احکام الهی ناامید شد درخواست عذاب الهی را ازدرگاه خداوند کرد .فرشته ی وحی (جبریئل علیه السلام)هفت دانه خرما را برای حضرت نوح(علیه السلام) آورد.فرمود به شما امر شده این هفت دانه را بکار واز آن ها مواظبت کن تا رشد کنند وبه بار بنشینند .یعنی به تولید خرما برسند.در کنار کار کشاورزی هم مردم را به خدا پرستی وانجام احکام الهی دعوت کن.حضرت نوح(علیه السلام)امر الهی را اطاعت کرد.ودر کنار مراقبت از نهال های خرما از دانه تا درختی بزرگ طی چند سال به تبلیغ احکام خداوند ودعوت قوم خود پرداخت.تا این که درختان به ثمر نشستند. دراین مدت درایمان مردم وباور آن ها تغییری ایجاد نشد.نوح (علیه السلام) به وعده خود عمل کرد.به درگاه الهی دست به دعا برداشت .خداوندا قوم من همچنان نافرمانی می کنند . بار دوم جبرئیل به نوح (علیه السلام)وحی کرد از دانه های خرمای درختان خرما بکار ومنتظر دستور باش.وبه کار رسالت خود هم ادامه بده.چون دانه ها به درختان مثمرخرما تبدیل شدند باز امر شد از دانه های آن ها بکار ودر کنار کشاورزی کار رسالت خود را هم انجام بده.این عمل تا هفت بار تکرار شد .تااین که مهلت الهی به پایان رسید.وبعداز بارهفتم به حضرت نوح (علیه السلام)وحی شد اقدام به ساخت یک کشتی کند ومنتظر امر الهی باشد.وچون کشتی ساخته شد دستور خداوند مبنی بر سوار کردن خود ویاران نزدیک خود وجانوران بصورت جفت وسراانجام با وجود بار ها مهلت به قوم نوح (علیه السلام) عذاب الهی به صورت آب از آسمان وجوشش آب از زمین وعده ی الهی هم تحقق یافت( هر بار برای امتحان مومنین بدا حاصل شد تا هفت مرتبه ) برادران و عزیزان ، شیعه معتقد و کسی که منتظر دولت حق ایشان و متنعم شدن در دولت امام زمان علیه السلام می باشد نباید در گرو علائم و نشانه ها به سر ببرد و در پی اتفاقات باشد بلکه باید برای رسیدن به معرفت تام و کامل نسبت به مولا و ارباب خود تلاش کند و سعی در انجام وظیفه نسبت به ایشان مثل دعا کردن برای فرج و نسبت به نفس خودش مثل تقوا و یاری امام به وسیله اعمال مورد رضایت ایشان بپردازد و نسبت به دوستان امام علیه السلام ، حقوق اخوان دینی و حق برادر مؤمنش را رعایت کند و به احقاق حق نسبت به برادر مؤمنش کمر همت ببندد که این مهم ترین وظیفه و برترین عمل
  • علی. م IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    ادامه مطلب :که این مهم ترین وظیفه و برترین عمل در راستای انتظار فرج می باشد ولی اگر شخص در گرو علائم و نشانه ها باشد ممکن است با شبه العلامتی که می بیند و در پی آن عدم ظهور ، از راه دین و دین داری و انتظار خارج شده و شقاوت ابدی برای خود بخرد پس عزیزان ظهور ایشان چ میخواهد امسال باشد ( ان شاءالله ) ، و یا سال های دیگر برای یک مومن و شیعه منتظر فرق نمیکند ، زیرا که او فقط به فکر انجام وظیفه نسبت به مولا می باشد حال خواه ایشان حاضر باشند ( ان شاءالله ) ، و یا خواه غائب از نظرها برادران من ،آنچه عیار یک منتظر را مشخص میکند اعتقاد راسخ به این امر الهی است که شخص را هم درجه با شهداء میکند و لو در خانه خود و درون تختخواب کنار همسرش آرامیده باشد پس سعی کنیم منتظری باشیم که وظیفه اش را فهمیده و آن را انجام می دهد تا در تلاطم حوادث زمان دگرگون نشویم و دنبال هر مستمسک و ریسمانی برای چنگ زدن نباشیم ظهور خواه ان شاءالله امسال و این هفته باشد یا سال های دگر ، وظیفه من و شما چیست ؟ برادران بعد از ظهور ارزشمندترین امور حقوق برادرانتان می باشد ، به خاطر خدا برادران دینی خود را دریابید که بعد از ظهور آنها از شما ارث میبرند نه برادران نسبی ( برادران پدر و مادری شما ) عزیزان اعتقاد خود را جزم کنید ، معرفت تان را بالا ببرید ، وظیفه خود را انجام دهید تا یک منتظر واقعی باشید چنانچه مولا علیه السلام فرمودمنتظر همانند کسی است که شمشیر در دست داشته ودرحال دفاع از ما در خون خودش غلت خورده برادران باید وجود و حقیقت ایشان و ظهور ایشان چنان برای شما روشن باشد که اگر نعوذبلله هزاران سال طول کشید یا بداءی حاصل شد ، چنانچه برای قوم نوح علیه السلام حاصل شد ، ذره ای در اعتقاد و انجام وظیفه شما خلل وارد نکند یا علی مدد
  • مرتضی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    سلام خدمت همگی دوستان. مطلب بسیار جالبی بود جناب « علی. م ». من با نظر شما کاملا موافق هستم اما فراموش نکنیم که در آستانه ی ظهور حضرت چه بلاها و مصائبی گریبانگیر شیعه و تمامی مردمان جهان خواهد شد و طبق روایت امام حسن عسگری علیه السلام که می فرمایند: به خدا قسم در آخر زمان همه هلاک می شوند مگر کسانی که اعتقاد راسخ به امامت مهدی علیه السلام و توفیق دعا برای فرجش داشته باشند. با وقوع علامات که قطعا تعداد زیادی از آن ها به وقوع پیوسته و هر سال علامات بیشتری نمایان می شوند نشان می دهد که ما الان باید دعا کردن رو شروع کنیم تا ظهور حضرت. حتی در طول سال می توان دعای فرج را هر روز خواند، دعایی که امام زمان به ما معرفی کرده اند تحت عنوان دعای فرج؛ دعای « الهی عظم البلاء » است. که ظرف 2 دقیقه می توان این دعا را خواند و بسیار کوتاه است. چیزی که مشهود است این است که ما در آستانه ی ظهور هستم و باید بیشتر دعا کنیم جهت امنیت جان خودمان و تعجیل در ظهور حضرت. این تمام مطلب مهمی بود که من در این مدت دوست داشتم برای دوستان روشن کنم. به امید بهار ظهورش.
  • مرتضی IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    یه مطلب دیگه که دوست دارم با دوستان به اشتراک بگذارم این هست که: شیخ صدوق عطر الله مرقده روایت کرده از عبد الله بن سنان که گفت: حضرت صادق علیه السلام فرمود که: زود است میرسد به شما شبهه پس میمانید بدون نشانه و راهنما و پیشواى هدایت کننده و نجات نمی یابد در آن شبهه مگر کسى که بخواند دعاى غریق را گفتم :چگونه است دعاى غریق فرمود میگویى یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ منبع : مفاتیح الجنان، بعد از زیارت وارث و قبل از زیارت حضرت عباس
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 0
      سپاس ازشما ومطالب بسیارارزندتون که کاملا مشخصه براساس تحقیق ومطالعه بسیارگرداوری شده واقعا لذت بردم. با اینکه خودم هم محققم وسالهاست درزمینه ظهور مطالعه وتحقیق میکنم اما حقیقتا بسیاری ازمطالبی که اورده بودین رو واقعا اطلاع نداشتم .با سپاس فراوان ازشما
  • علی محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 1
    عزیزان، فقط اینو بدونین که جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۵ رمضان به وقت عربستان است و احتمال برخورد ستاره یو بی ۳۱۳ یا حداقل یکی از قسمتهای دنباله اون به زمین وجود داره.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 0
      عزیزم ستاره با سیاره خیلی فرق داره و این سیارک اسمش اریس هستش و از پلوتو هم کوچکتر و دورتره و هرگز کاری با زمین نداره و نمیتونه داشته باشه. https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3
  • علیرضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 2
    با سلام به همه عزیزان بحث های خوبی بودی نظر من اینه که معصومین علامتها و نشانی ها را دادن ولی تا اتفاق نیفته ما نمیتوانیم دقیق بگیم پس 50 درصد بگیم نیست 50 درصد باید بگیم هست یعنی امیدوار باشیم ,صبر ,استقامت داشته باشیم ولی 100درصد دچار سختی و بلا و مصیبت می شویم تا امتحان بشیم انشاالله جز باطل نباشیم
  • مرتضی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    1 0
    سلام خدمت دوستان. آخرین خبر ستاره شناسی که خوندم در رابطه با ستاره ی دنباله دار بسیار عظیمی به نام اطلس است که وارد منظومه ی شمسی شده و اندازه ی این ستاره حدود یک دهم یا یک بیستم مشتری است یعنی چیزی حدود 15 یا 30 برابر کره ی زمین. اتمسفر این ستاره حدود 5 برابر مشتری است و دنباله ی آن حدود نصف خورشید. این ستاره ی دنباله دار بسیار پر نور به رنگ سبز است و در کتیبه های باستان تصویر و خصوصیات آن ذکر شده است. این ستاره دنباله دار تا اواخر ماه آپریل 2020 به خورشید می رسد و یک دور یا چند دور می زند و از منظومه ی شمسی خارج می شود. این ستاره در نیم کره ی شمالی زمین در شب قابل رویت است و بسیار پور نور دیده خواهد شد. یعنی مصادف با حدود پنجم ماه رمضان امسال این ستاره به مدت چند روز در آسمان شب دیده می شود و پر نورترین و بزرگترین ستاره در آسمان دیده می شود و کاملا با چشم غیر مسلح این ستاره و دنباله اش قابل روئیت است. این هم یکی دیگر از علائم ظهور که طبق روایت پیامبر در حجه الوداع که فرمودند: نزدیک شدن و نزدیک آمدن ستاره گان این هم یکی دیگر از بزرگترین علائم ظهور که تمامی مردم شاهد آن خواهند بود. این اخبار حدود یک هفته است که منتشر شده یعنی مصادف با تاریخ شروع بزرگترین چله ی قرن ( خواندن دعای الهی عظم البلا ). می خوام بگم که: بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد! ..... دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب ..... که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و ناامید مباش ..... بهشت پاک اجابت هزار در دارد بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است ..... خدای را، شب یلدای غم سحر دارد بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال ..... مسافر دل ما، نیت سفر دارد بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا ..... ز پشت پرده ی غیبت به ما نظر دارد بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا ..... حجاب غیبت از آن روی ماه بر دارد
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 1
      از موتوری تلسکوپ نخرید.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      دنباله دار اطلس از فاصله ۱۰۰ میلیون کیلومتری زمین رد میشه و هیچ تاثیری روی زمین نداره، ماه خیلی نزدیکتره و تاثیر بسیار زیادتری روی زمین داره. ضمنا اطلس چند روز قبل متلاشی شد و چند تکه شد. به زندگی تون برسید و نجوم رو از فقط از جنبه علمی بررسی کنید.
  • مرتضی IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    1 0
    در ادامه ی عرایضم: البته که فراموش کردم بگم که ظهور این ستاره در منظومه ی شمسی مصادف بود با میلاد صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام. بله امید بسیار است اگر به دعا کردن به صورت جمعیت شیعه در جهان ادامه بدهیم. آخرین خبری که از ستاره ی طارق بین ستاره شناسان مطرح است اندازه ی این ستاره است که نقل قول های متفاوتی است... عده ای می گویند این ستاره ( طارق ) پنج برابر مشتری وزن دارد و اندازه ی آن کوچکتر از مشتری است و... و عده ای می گویند از لحاظ اندازه 5 برابر زمین است و 20 برابر زمین چگالی دارد و ... مطالبی که درباره ی ردگیری این ستاره و موقعیت آن در منظومه ی شمسی است هم بسیار ضد و نقیض است و قابل اطمینان نیست و هر دفعه نظرات متفاوتی گفته می شود... اما نکته ای که هست تاثیرات این ستاره نا شناس و مخفی که گاهی اوقات نا گهانی ظاهر می شود و دوباره خاموش می شود بر منظومه ی شمسی و زمین است. به امید بهار ظهورش.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    الکی بود من اصلا باور نمیکنم
  • A.b PL ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    مطالب امیدوارکننده بودبه امیدظهورش منتظرمیمانیم
  • سیدمهدی شبیری IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 0
    من چندوقت پیش خواب دیدم که جسمی به زمین برخورد کرد که صدای بلندی داشت اونقدر که ازترس توخواب الله اکبر میگفتم شایداین شهاب سنگ قرار بخور اخه کدوم دانشمندی ازکارخداسر درمیاره کی میدونه کی درست میگه کی غلط یه روایت داریم که میگه وقتی شهاب سنگ به زمین برخورد میکنه تمام محاسبات دانشمندا اشتباه ازآب درمیاد اصلشم همین هیچ چیزخدا قابل پیش بینی نیست
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      این خواب کاملا طبیعیه و دلیلش ترسه دیدین که خدا را ثدهزاربار سکار اتفاقی نیفتاد
  • نا شنا RO ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 1
    اگر با بر خورد ستاره طارق دو سوم مردم می میرند واین اتفاق قبل از ظهور رخ می دهد چه طور سفیانی ولشکرش زنده می مانند تا با امام زمان بجنگند مگر نه اینکه می گویند روایت است که بخواهید از یک سوم باقی مانده باشید!!!
  • میلاد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    باسلام خدمت دوستان حتی اگر این اتفاق هم نیفته با توجه به اوضاع امروز دنیا و چیده شده حوادثی به طور معنی دار کنار هم وتطابق داشتن بابعضی روایات واحتمال وقوع بهتره جدی گرفته بشه وآماده باشیم وبه طور قطع اون رو رد نکنیم
  • میثم IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 0
    طلوع الکوکب المذنب یفزع العرب!. و هو نجم بالمشرق یضیء کما یضیء القمر، ثم ینعطف حتی یکاد یلتقی طرفاه. و تظهر حمره فی السماء، و تنشر فی آفاقها طلوع ستاره دنباله دار ملت عرب را به وحشت می اندازد!، و آن ستاره ایست که در طرف مشرق ظاهر می شود و هماند ماه می درخشد!، سپس دنباله اش بر می گردد و نزدیک می شود که دو سرش به یکدیگربرسد! آنگاه سرخی در آسمان پدید می آید و جهان را از کران تا کران فرا می گیرد
  • ... IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 2
    من واقعا میترسم به هرکسی گفته بهم میخندن نکنه فردا اخرین روز باشه اونم ده اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ پایان دنیا مردن هراس نیستم از اینکه نتوستم درست حسابی واسهوخودم ی کاری کنم جهنم نرممم خدایا خودت رحم کن بعد کرونا این
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    اگر کسی به ظهور آقا ایمان داشته باشه این را هم حتما میداند قرار نیست دنیا به پایان برسد بلکه این شهاب همان ستاره دنباله داری است که همیشه از بزرگان دین می شنیدیم پس دوستان اینها همه نشان از عظمت خداوند ومحقق شدن ظهور است پس بهتر است خود را اصلاح کنیم و تنها به سخنان قران اعتماد کنیم نه غربیها چرا که به گفته ی حضرت علی زمانی ظهور فرا میرسد که طاعون همه جا رو فرا گرفته باشد آیا این طاعون همان کرونای عصر جدید نیست؟
  • هستی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 1
    شهاب سنگ حتما به زمین برخورد می کند
  • دخترپائیز IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    .من3ماه رمضان.تقریبا9شب بود.12ستاره توآسمون به ترتیب درحال حرکت دیدم.که به ترتیب درحال حرکت داشتن ناپدید میشدن.بنظرتون چه حمکت و نشانه ای هست
    • مرتضی US ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      سلام خدمت شما. بله این 12 ستاره که گفتید چند ماهی هست که در نقاط مختلف زمین دیده شده. هیچ کس راجع به این نورها چیزی نمی دونه. کاملا ناشناخته است.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      1 0
      سلام حرکت ستاره ها نتیجه چرخش زمینه اگه قرار باشه بابت هر چیزی بترسیم پس تو روز هم که خورشید حرکت می کنه باید هی بگیم خورشید حرکت کرد پس حرکت این ستاره ها هم چیز عادیه دقیقا تو همین سایت حوزه نیوز در یک صفحه دیگه علائم ظهور ستاره طارق رو نوشته که عبارت است از سرما و زلزله و قحطی شدید در سال قبل از ظهور ستاره طارق،و همچنین سرخی آسمان از پنجم تا بیستم رمضان الان هفتم یا هشتمه،آسمون قرمز نشده هیچ کدوم از علائم اتفاق نیفتاده پس خیالتون راحت دیگه با توجه به این اتفاقات که خبر از ظهور این ستاره میده امسال این اتفاقات نیفتاده پس آروم باشید اینطور زندگی به آدم خوش نمیگذره خدا گفته ما زمین را برای شما محل آرامش قرار دادیم آروم باشید،این هم لینکی برای آشنایی بیشتر با این ستاره و اتفاقت قبل،حین، و بعد آن https://www.google.com/url?q=https://hawzah.net/fa/Magazine/View/4227/7784/98870/%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2587-%25D8%25B7%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2582-&sa=U&ved=2ahUKEwibv_Pd7ZHpAhWhURUIHXWBDyoQFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw2rwceRsltRd9SE5C6ApCir
    • amin IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      شما احتمالا دورو برتون آلودگی نوری زیاد بوده خطای دید گرفتین اگر منظورتون اون ستاره درخشان در غرب هستش باید بگم که اون اونطور که تحقیق کردم سیاره زهره است و دلیل ناپدید شدنش هم همینه چون ستاره که نیست سیاره است نور که نداره از خودش،نور خورشید رو بازتاب میکنه بعضی مواقع شاید ماه یا عطارد نمیذاره نور خورشید بهش برسه ناپدید میشه زمین در حال چرخشه زهره و عطارد و ماه هم که همه در این قضیه دخالت دارند در حال حرکت اند پس دلیل ناپدید شدنش هم همینه الکی هرچیزی رو بزرگ نکنید بارها گفتم در این لینک https://www.google.com/url?q=https://hawzah.net/fa/Magazine/View/4227/7784/98870/%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2587-%25D8%25B7%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2582-&sa=U&ved=2ahUKEwibv_Pd7ZHpAhWhURUIHXWBDyoQFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw2rwceRsltRd9SE5C6ApCir علائم ظهور این ستاره نوشته شده برید بخونید ببینید کدوم یکی از این اتفاقات الان در حال حاضر در به وقوع پیوسته درسته هیچ کدوم پس نگران نباشید دیگه
    • amin IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      بله من هم دیدم منتهی این امر طبیعیه حرکت ستاره ها در آسمان نتیجه ی چرخش زمینه اینقدر هر چیزی رو الکی بزرگ نکنید علائم ظهور ستاره طارق در این سایت https://www.google.com/url?q=https://hawzah.net/fa/Magazine/View/4227/7784/98870/%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2587-%25D8%25B7%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2582-&sa=U&ved=2ahUKEwiApd-Xy5LpAhUnQxUIHR0-Dv4QFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw2mvnAh9NivMLsNbfqShQco نوشته شده که عبات است از قحطی،زلزله،و سرمای شدید و قابل توجه در سال قبل از سالی که این ستاره پیدا می شود یکی دیگر از این علائم سرخی آسمان از پنجم تا بیستم رمضان است الان ۸ ماه رمضانه اتفاقی افتاده؟نه پس خدا را شکر کنید
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    دیدید خدا را شکر برخورد نکرد لعنت خدت بر این کسانی که میخوان الکی ترس تو دل مردم بندارن حاضرن جنگ رسانه ای به خودشون و دوستاشون ضرر بزنه ولی ایران شکست بخوره این هم چهره واقعی دشمن
  • بهنام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    بنام خدا در خصوص اظهارت روحانی عزیز لازم میدانم مطالبی مختصر عرض کنم اولا اینکه حضرت عالی عنوان میداری که از منتظران واقعی ویار حتمی امام زمان ع هستی بحثی نیست ولی ذکر این عبارت که احتمالا فردا ظهور باشه چه با علام چه بی علام این با اصل ظهور در تضاده چرا که ظهور تحقق پیدا نمی کند مگربا تحقق امور حتمی که صیحه اسمانی یکی از انهاست ماهیت ظهور نیز همین است که برخی ان را دور بدانند وبرخی نزدیک دوما هرچنددر روایات واحادیث در مورد تعیین کنندگان وقت ظهور به شدت نهی شده است و ایضا تجربه تاریخ گذشته افرادی بوده که وقت دروغ تعیین کرده اند ولی تسری این موضوع به موارد کلی اشتباه بوده ونمی توان هر موضوعی را نادیده گرفت فی الواقع روزی ظهور تحقق پیدا میکنه بدون شک وقطع به یقین در ان روز نیز عده ای به همین مسائل که هم اکنون مطرح شده اکتفا میکنند که چه بسا درست باشد سوما اسلام دین تفکراست وقران وسیله تعقل وبررسی وتطبیق اصل با وقایع امروز و بررسی صحت وسقم قضیه کاری عاقلانه ودرست است چهارم از شما انتظار میرود به عنوان روحانی وشخصی که برای ما حکم سند دینیست جهت رد ویا تاییدموضوع استدلال بیاورید در فقه اسلامی امده اذن در شی اذن در منافع انست اگر شما به ظهور معتقدهستی باید ظهور یمانی سید خراسانی و غیره را بپذیری نه این که بگویید من ظهور ر قبول دارم چه با سید خراسانی چه بدون ان امید است در سایه لطف خدا به رهبری مقام معظم رهبری ظهور بسیار نزدیک است
  • amin IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    واقعا ما از چی می ترسیم چرا از این ستاره میترسید ترس از این ستاره کار کفار است این ستاره برای ما مسلمانان بلا ندارد نگران نباشید به خدا توکل کنید ما خدا را داریم امسال که گذشت ولی این حدیث رو یادتون باشه از امام صادق:هرکس شب اول رمضان سوره فتح را بخواند تا سال آینده و همین روز در حفظ و حراست الهی خواهد بود
  • مرتضی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 1
    سلام خدمت همه. خداوند در این عالم همه چیز را برای انسان ها با مقدماتی انجام داده است و هیچ گاه ناگهانی عده ای را بدون اتمام حجت به بلایی گرفتار نکرده است و این سنت خداوند است. هنگامی که پیامبران را یکی پس از دیگری مبعوث کرد و هر کدام بنا به ماموریت خود بسیار صبورانه نسبت به قوم خود برخورد می کردند و در مقابل نادانی های آنان شکیبا بودند و تعالیم دین خود را به مردم می آموختند. قطعا ظهور این ستاره با مقدماتی خواهد بود و آن سنگ که از سمت این ستاره به زمین برخورد می کند طی چند سال بعد از روئیت این ستاره توسط تمام مردم خواهد بود و در روایات هست که اگر آن شهاب سنگ بعد از طلوع این ستاره که سالیانی پی در پی خواهد بود در ماه رمضان با آن تاریخ مشخص برخورد کرد که کرد و اگر برخورد نکرد تا ماه رمضان سال بعد ایمن خواهید بود و این اتقاق برخورد با سالیانی پی در پی مقدمه چینی خواهد شد و هر سال در ماه رمضان این ستاره به مدت چند روز در آسمان دیده خواهد شد و مردم برای آن اتفاق آمادگی خواهند داشت... اما هنوز ما با چشم خودمون چیزی در آسمان ندیدیم که مثل ماه در آسمان دیده شود، پس جای نگرانی نیست و با خیال راحت به زندگیتون برسید. در ضمن فراموش نکنید که این ستاره بسیار با شکوه و جذابه و زیباترین ستاره در آسمان است. من که برای دیدن این ستاره لحظه شماری میکنم. عظمت خداوند و این آسمان جذاب و پر از رمز و راز و این جهان هستی چیزهایی است که ذهن هر انسان موحدی را به خود مشغول میکند و باید گفت سبحان الله.
  • مرتضی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    در رابطه با اون 12 ستاره یا نورهای ناشناخته باید بگم که با سرعت بسیار زیادی در یک خط و با فاصله های برابر حرکت می کنند خیلی سریعتر از هواپیما در آسمان دیده میشه. و هیچ ربطی به سیارات منظومه ی شمسی نداره و کاملا ناشناخته است. به غیر از این ستاره ها ابرهای آسمان هستند که با اشکال هندسی مثل مثلث یا مربع یا شکل های بسیار مشابه نسبت به یک دیگر تکرار می شوند و بسیار منظم هستند و شگفت آور. گاهی اوقات ابرهایی به شکل فلش دیده می شود که انگار به جهتی اشاره می کنند. خلاصه همه ی این پدیده ها که در آسمان دیده می شود برای اینه که مردم بیشتر به آسمان نگاه کنند و این هم میتونه یه مقدمه باشه برای این که خداوند چیز عجیب تر و شگفت انگیزتری را رونمایی کند.
  • مرتضی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    یه مورد جالب دیگه که فراموش کردم بگم اینه که گاهی اوقات قبل از طلوع یا بعد از غروب خورشید در جهتی متفاوت از خورشید نور قرمز رنگی دیده می شود که ابرها را تحت تاثیر خود قرار میدهد حتی گاهی اوقات کاملا بافصله ی زیادی از غروب خورشید هنوز آسمان روشنایی قرمز رنگی در جهتی متفاوت از جهت غروب خورشید دارد و این پدیده ای غیر طبیعی است و قبلا غروب خورشید همچین اتفاقی رو به دنبای نداشه.
  • مرتضی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    یک مورد دیگه که باید بگم بارش های مکرر شهاب سنگ ها به زمین است که خیلی از اون ها با برخورد به اتمسفر زمین متلاشی می شوند و آبی که درونشون هست تبدیل به ابر میشه و به همین خاطر بارندگی های بیشتری از سال های پیش داریم و همچنین نااستواری در اتمسفر زمین. حدود 13 روز پیش یک شهاب سنگ کوچک در کشور نیجریه برخورد کرد و سوراخی به قطر حدود 100 متر و عمق 30 متر در زمین ایجاد کرد و در اثر این برخورد تا شعاع 1 کیلومتری خانه های مسکونی را ویران کرد و تا شعاع 2 کیلومتری شیشه های خانه ها را شکست. این فقط یه شهاب سنگ خیلی کوچک بود!
  • محمد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام دوستان من خواب اینو جدیدا دیرم. شاید بشه. بهم تو یک تلوزیون نشون دادن یک ستارا پر نورط بود نثل کهکشان و گفتن وسط ناه رمضان میاد وزمین از اول شروع میشه برای زندگی مثل زلزله بود اتفاق
  • زهرا IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    سلام با توکل به عنایت پروردگار عالم دو مسئله به عرض دوستان برسانم که دوستان خداوند هیچگاه محزون و ناراحت نمیشند،بارها تجربه شده سختی و شدتی بوده و شما اون سختی رو احساس نکردید به اون اندازه ای که شاید اطرافیان یا دیگران تجربه کردند ،وعده ی روز قیامت مصداقش در همین مثال هست که مومنین از هول و ترس و تاریکی روز قیامت در امان هستند ،انشاءالله که منتطریم حضرت حجت الساعه ظهور بفرمایند و اگر بناست که در ادامه ی صیحه آسمانی ظهور باشه ،ما این اتفاق و به جان میخریم ،هر وقت باشد این اتفاق میفتد چه بهتر که ما باشیم و قدرت خداوند و وعده اش رو ببینیم،پس اضطراب وترس و حرفهای ناامید کننده را از خود دور کنیم و حتما اونروز میاد وکاش همین امسال ستاره ی امیرالمومنین ،مثل صاحب نامش ریشه ی کفار و دشمنان دین محمدی رو برداره.
  • یارالله US ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام بحثهایی که مطرح میشه اعتقادم بر این هست که هر موضوعی و از ناحیه هر شخصی اگر منو بسمت امید و تعالی و ارتقاء مقام انسانیت و آرامش روحی و وجودی که ماحصل آن توجه آن به آن بخدا و محضریتش سوق بده تا جایی که هر لحظه مشتاق بدیدار او باشم قابلیت توجه دارد. و در خاتمه حالت انتظار یعنی پای در رکاب و هر لحظه آماده برای تلاش مضاعف در جهت قرب الهی و البته بدانیم آفتاب دلیل آفتاب. التماس دعا
  • مرتضی IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام خدمت تمامی دوستان. طبق اخباری که از نقاط مختلف زمین در حدود 10 روز گذشته گزارش شده؛ ستاره ی دنباله دار دیگری به نام Swan که اتومسفر آن حدود دو یا سه برابر مشتری است وارد منظومه ی شمسی شده و اخیرا از مدار زمین گذشته و در حال نزدیک شدن به خورشید است. این ستاره ی دنباله دار در نیم کره ی جنوبی زمین قابل روئیت است و احتمال دارد با چشم غیر مسلح نزدیک به طلوع خورشید قابل روئیت باشد. به غیر از این ستاره ی دنباله دار عظیم چند شهاب سنگ بسیار پر نور که آسمان را روشن کرده اند وارد اتمسفر زمین شده اند و عبور کرده اند و این وقایع در برزیل و کانادا اتفاق افتاده. و در دیگر نقاط زمین هم در حال وقوع است.................. می خوام بگم با قدرت و جدیت به خواندن دعای فرج ادامه بدین که خداوند نظر لطف به بندگانش داره و امیدوار باشید برای ظهور خیلی زیاد حتی اگه این انتظار تا لحظه ی مرگمون ادامه داشته باشه مقدسه و خدا پاداش بزرگی برای چنین منتظرانی در نظر خواهد داشت.
  • مرتضی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    یه مسئله که بعضی دوستان جویا شده بودند این بود که چرا پرچم مطلبی که من گذاشته بودم از آمریکا بود. دلیلش اینه که من از VPN برای بررسی اطلاعات از سایت های مختلف و Youtube استفاده می کنم و این سایت ها فیلتر هستند و نیاز به فیلتر شکن دارند و هنگامی که از فیلتر شکن استفاده می کنید با IP یک کشور دیگه به اینترنت وصل می شید به همین دلیل سایت ها موقعیت شما رو از کشوری که با آن IP وصل شده اید ثبت می کنند؛ مانند همین سایت حوزه.
  • مرتضی IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    در راستای عرایضی که قبلا مطرح کردم یک جمع بندی کلی می کنم......1- در داستان طوفان حضرت نوح در روایات آمده است که آب از زمین می جوشید و از آسمان باران می بارید؛ در روایت طارق از امام صادق علیه السلام می فرمایند: ستاره ی طارق سبب طوفان حضرت نوح شد. sinkhole حفره های عظیم تا قطر 500 متر یا بیشتر به طور ناگهانی که با تاثیرات امواج ستاره ی طارق بعد از چند روز نا معلوم در زمین ایجاد می شود. در داستان روایات معصومین مربوط به ظهور امام زمان داریم که سپاه سفیانی در منطقه ای در حال دنبال کردن سپاه امام زمان، ناگهان در زیر زمین فرو می روند و نابود می شوند.......2- در روایات از امام صادق که فرموده بودند در زمان حضرت موسی نیز ستاره ی طارق ظهور کرد. نتیجه ی آن گردبادهای آتشین و حمله ور شدن ملخ های پروازی به مزارع و به دنبال آن قحطی و خشک شدن آب رودخانه ها و قرمز شدن رود نیل به رنگ خون و بیماری های کشنده....... الان در نقاطی از زمین دریاچه هایی به رنگ خون شده اند و گرد بادهای آتشین در نقاطی از زمین دیده شده است و ملخ های پروازی در تمام قاره ها دیده شده است و بیماری های کشنده رو به افزایش هستند.
  • مرتضی IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    در روایتی از امام علی علیه السلام در کتاب الشیعة و الرجعة آمده است: برای ظهور او ( امام مهدی علیه السلام ) 10 علامت است. اول آنها تخریب پرچم ها در کوچه های کوفه، و تعطیل شدن مساجد، و تعطیلی حج، و خسف و فرو رفتن در خراسان، و طلوع ستاره ی دنباله دار، و نزدیک شدن ستارگان، و هرج و مرج، کشتار و غارت، و این ها ده نشانه هستند و با هر نشانه شگفتی است و اگر این نشانه ها تکمیل شد قائم ما قیام خواهد کرد.
  • مرتضی IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    و در حدیثی طولانی از پیامبر که در حجة الوداع به سلمان فرمودند: آری به آن خدای که جانم به دست اوست، ای سلمان! در آن هنگام سرپرستی و ولایت مسلمانان را امرای جور به دست می گیرند؛ امرایی که وزرایی فاسق و سرشناسانی ستمگر و امنایی خائن دارند. سلمان پرسید: به راستی چنین وضعی پیش خواهد آمد یا رسول الله!؟ فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! در این موقع، منکر، معروف و معروف، منکر می شود. خائن، امین قلمداد می گردد و امین، خیانت می کند، دروغگو تصدیق می شود و راستگو تکذیب می گردد. سلمان با حالت تعجب پرسید: یا رسول الله! به راستی چنین چیزی خواهد شد؟ فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! ای سلمان! در آن روزگار، زنان به امارت می رسند و کنیزان طرف مشورت قرار می گیرند و کودکان بر فراز منبر می روند. و دروغ، نوعی زرنگی و زکات، خسارت و خوردن بیت المال، نوعی غنیمت شمرده می شود. مرد به پدر و مادرش جفا، ولی به دوستش نیکی می نماید و ستاره دنباله دار طلوع می کند. سلمان باز پرسید: یا رسول الله! آیا چنین چیزی خواهد شد؟ فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! ای سلمان! در این موقع زن با شوهرش در تجارت شرکت کند و باران در فصلش نیامده بلکه در گرمای تابستان می بارد و افراد کریم، سخت خشمگین می گردند، مرد فقیر، تحقیر می شود در این هنگام بازارها به هم نزدیک می شوند وقتی یکی می گوید: من چیزی نفروختم و آن دیگری می گوید: من سودی نبرده ام طوری می گویند که هر شنونده می فهمد که به خداوند بیراه می گوید. سلمان پرسید: آیا حتما چنین وضعی خواهد شد یا رسول الله؟ فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! ای سلمان! در این هنگام، اقوامی بر آنان مسلط می شوند که اگر لب بجنبانند، کشته می شوند و اگر چیزی نگویند، دشمنان همه چیزشان را مباح و برای خود حلال می کنند تا با ثروتشان کیسه های خود را پر کنند و به ناموسشان تجاوز نموده، خونشان را بریزند و دل هایشان را پر از وحشت و رعب کنند و در آن روز، مومنین را جز در حال ترس و وحشت و رعب و رهبت، نمیبینی. فرمود: در این هنگام مردان به مردان اکتفا می کنند و زنان به زنان و همانطور که پدر و اهل خانواده، نسبت به دختر، غیرت به خرج می دهند، نسبت به پسر نیز غیرت به خرج می دهند. مردان به زنان شبیه می شوند و زنان به مردان و زنان بر مرکب ها سوار می شوند که از طرف امت
  • مرتضی IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    در ادامه... که از طرف امت من لعنت خدا بر آنان باد. و فرمود: در این هنگام، مساجد طلاکاری و زینت می شود آنچنان که کلیساها و معبد یهودیان زینت می شود. قرآن به زیورآلات، آرایش و مناره ها بلند و صف ها طولانی می شود اما با دل هایی که نسبت به هم خشمگین است و زبان هایی که هر یک برای خود منطقی دارد. در آن روز مردان و پسران امت من با طلا، خود را می آرایند و حریر و دیبا می پوشند و پوست پلنگ، کالای خرید و فروش میگردد. در آن روز ربا همه جا را می گیرد و یک عمل آشکار می شود و معاملات با غیبت و رشوه انجام می شود و دین، خوار و دنیا بلند مرتبه می گردد. در این هنگام طلاق زیاد می شود و هیچ حدی جاری نمی گردد و البته خدای تعالی از این بابت هرگز متضرر نمی شود. در این زمان، کنیزان آوازه خوان و نوازنده پدید می آیند و اشرار امت من از آنها تبعیت خواهند کرد. و هر بار سلمان پرسید: یا رسول الله! آیا چنین وضعی خواهد شد؟ و رسوال الله صلی الله علیه و آله در جواب می فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! ای سلمان! تا جایی که فرمود: در این موقع اغنیای امت من صرفا به منظور گردش و تفریح بخه حج می روند و طبقه متوسط برای تجارت و فقرا به منظور خودنمایی و ریا حج می روند در این هنگام است که اقوامی قرآن را برای غیر خدا می آموزند و آن را نوعی مزمار و آلت موسیقی اتخاذ می کنند. اقوامی دیگر به تعلم فقه اسلامی می پردازند، اما برای غیر خدا. در آن روزگار، زنازادگان، زیاد می شوند، با قرآن آوازه خوانی می کنند و بر سر دنیا، سر و دست می شکنند. سلمان عرضه داشت: یا رسول الله! آیا چنین وضعی خواهد شد؟ فرمود: آری، به آن خدایی که جانم به دست اوست! ای سلمان! این وقتی است که حرمت ها و قرقها شکسته شود و مردم دانسته و عمدا در پی ارتکاب گناه باشند و آدم های شرور بر آدم های خوب مسلط شوند، دروغ فاش و بی پرده و لجاجت ها ظاهر گردد و فقرا فقر خود را علنی کنند، مردم در لباس به یکدیگر مباهات کنند و باران در غیر فصل ببارد و مردم شطرنج و نرد و موسیقی را کاری پسندیده بشمارند و در مقابل، امر به معروف و نهی از منکر را عملی نکوهیده بدانند تا آنجا که یک فرد با ایمان، ذلیل ترین و منفورترین فرد امت شود و قاریان، عابدان را ملامت کنند و عابدان، قاریان را. این مردمند که در ملکوت آسمانها رجس و نجس نامیده می شوند. تا آخر حدیث، و این حدیث
  • مرتضی IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    در ادامه... و این حدیث طولانی است که در کتاب مشارق الانوار الیقین و دیگر کتابها آمده است. ................ البته باید بگم که در این حدیث به تمام امت پیامبر اشاره شده نه فرقه ی خاصی، و تعداد زیادی از این مصیبت ها گریبانگیر شیعیان هم شده است.
  • جامی US ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    4 0
    بی اطلاع بودن و ندانستن حسن نیست چون باعث میشه به بردگی کشیده شوید. بدانیم که علائم نزدیکی ظهور چیست اما افراط نکنیم و در همه ابعاد ظهور تمرکز کنیم. متاسفانه بعضی از عالمان دوست دارند مردم فقط دین را از زبان آنها بشنوند تا مردم را به بردگی بکشند.
  • مهسا IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام بر شما .انشاالله ویروس کرونا نابود بشه
  • محمد علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام هشدار وضعیت شدیدا قرمز قیام در راه است پس اگاه کنید اهل کشور را که ظهور بسیار نزدیک شد پس اهل باطل بزودی از زمین گرفته میشود واقع شدن سوره طارق
  • عبدالله FR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    ممنون ازمطالب خوبتون آقامرتضی و دوست دیگه مون خداوند یکتا به شما و همه مومنین اجر دهد راجع به فتنه دجال که متاسفانه خیلی از مردم مخصوصا به ظاهر مذهبی ها رو گرفتار و فریفته و همچنان در بیخبری در حال دستوپا زدن هستند نیز اطلاع رسانی کنید باتشکر
  • مرتضی IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    سلام علیکم به تمام دوستان. چند سالی هست که فرقه ای منحرف تشکیل شده است که شخصی از این فرقه ی منحرف، خود را یمانی و وصی امام زمان معرفی کرده است. این فرقه تنها با استناد به روایاتی که یهودیان و دشمنان اهل بیت در طول تاریخ در کتب شیعیان دست کاری کرده اند استناد می کنند ( احمد الحسن دروغین می گوید: کلام اهل بیت مانند قرآن است و خداوند آن را حفظ می کند... . این کلام صحیح است اما به این معنی نیست که آن کتابی که کلام اهل بیت در آن باشد کتابی است مانند قرآن که دست خوش تغییر و انحراف نباشد! به عنوان مثال: من شروع به نوشتن یک کتاب بکنم و حدیث صحیحی از امام علی علیه السلام بیاورم و در بین این کتاب احادیث جعلی هم بیاورم؛ آیا چون در این کتاب حدیث صحیحی آمده من نوعی احمق باید کل این کتاب رو تایید کنم؟!!! ) و به غیر از آن سند محکم دیگری ندارند و همان ها را به سینه می کوبند و از احساسات شیعیان درباره ی روایات یمانی و نتیجه ی تکفیرکنندگانش سوء استفاده می کنند و به اصطلاح از آب گل آلود ماهی می گیرند. روایات صحیح و دقیق علمی را می آورند تا نظرها را به خود جلب کنند و خود را بالا ببرند و گاهی از خود فتوایی صادر می کنند و یا قرآن را تفسیر به رای می کنند که در روایات اهل بیت چنین کسانی لعن شده اند و تفسیر قرآن تنها توسط اهل بیت علیهم السلام مستند است نه از یک انسانی که لباس پیامبر را پوشیده و توسط یهودیان و دشمنان اهل بیت عَلَم شده است تا ذهن میلیون ها شیعه و مذاهب دیگر را به خود جلب کند. در بین مطالبی که برای اثبات خود می گویند روایات ضعیف السند و باطل را می آورند و روایات صحیح را به آنها ربط می دهند و فلسفه بافی و تفسیر می کنند و بسیار سخن می گویند و مطالب علمی روز سر تا سر جهان را می آورند و راجع به آن ها بحث می کنند و استدلال های صحیح و اشتباه را باهم مخلوط می کنند. و تشخیص این همه شبه پراکنی برای یک فرد جوان یا پیر شیعه ی شناسنامه ای بسیار کار دشواری است و اگر با امید واهی پیرو این فرقه ی منحرف گردد هلاک خواهد شد. پشت این فرد که خود را یمانی معرفی می کند یک شخص نیست بلکه یک تیم اجرایی بسیار قوی یهودی و وهابی و ناصبی است که توسط آمریکا، اسرائیل و انگلیس حمایت می شوند و این کافر که خود را یمانی معرفی می کند تنها عَلَم شده و هیچ علمی ندارد و طی سالیان سال خود را مطرح کرده است و با علم
  • مرتضی IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    در ادامه ی عرایضم: و طی سالیان سال خود را مطرح کرده است و با علما و روحانیون وارد بحث نمی شود تا مبادا مفتضح گردد و ناحقی این فرقه بیش از پیش نمایان گردد. تمام کتاب هایی که منتسب به این شخص است نوشته ی این تیم بزرگ است که سال ها تحقیق کرده اند و می دانند کجا ضربه بزنند و نتیجه بگیرند. اما با دعای جمیع مردم این فرد و فرقه اش به زودی سرکوب خواهند شد همان طور که در روایت امیرالمومنین علیه السلام است: در روایتی از امام علی علیه السلام در کتاب الشیعة و الرجعة آمده است: برای ظهور او ( امام مهدی علیه السلام ) 10 علامت است. اول آنها تخریب پرچم ها در کوچه های کوفه، و تعطیل شدن مساجد، و تعطیلی حج، و خسف و فرو رفتن در خراسان، و طلوع ستاره ی دنباله دار، و نزدیک شدن ستارگان، و هرج و مرج، کشتار و غارت، و این ها ده نشانه هستند و با هر نشانه شگفتی است و اگر این نشانه ها تکمیل شد قائم ما قیام خواهد کرد. ...........تخریب پرچم ها در کوچه های کوفه... به نظر من یعنی تخریب پرچم های همین یمانی تقلبی که عَلَم شده بعد از سرکوب شدنشان. بزرگترین حماقتی که کرده در تفسیر سوره ی والعصر است، که این آیه را « والعصر، ان الانسان لفی خسر » این طور تفسیر کرده: منظور از انسان علی علیه السلام است که در تباهی است. این در حالی است که خود پیامبر در خطبه ی غدیر این آیه را تفسیر کرده اند و معتبرتر از خطبه ی غدیر که شیعه و سنی نقل کرده اند چیست؟!!! اگر روایات معصومین مانند قرآن قابل تحریف نیست، خطبه ی غدیر در راس آن ها است. پیامبر این چند آیه را در خطبه ی غدیر این طور تفسیر کردند:------- و سوگند به خدا که سوره ی والعصر درباره ی اوست: «به نام خداوند همه مهر مهر ورز. قسم به زمان که انسان در زیان است.» مگر علی که ایمان آورده و به درستی و شکیبایی آراسته است------. دوستان خطبه ی غدیر رو مطالعه کنید. همین یک مورد کافیه که این کافر و تابعینش را مفتضح گرداند. دعای الهی عظم البلا فراموش نشه.
  • مرتضی IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    یه مطلب ستاره شناسی جالب دیگه ای که جدیدا دیدم و خوندم تصویر کهکشانی است که به شکل کف دست است و در حال نزدیک شدن به کهکشان راه شیری است. تصویر این کهکشان که توسط ستاره شناسان اقصی نقاط کره ی زمین در 80 نقطه از زمین با تلسکپ ها گرفته شده دقیقا شکل کف دست است. در روایات یکی از علائم حتمی ظهور امام زمان ظاهر شدن شکل کف دست در آسمان است... و این هم تطبیقی دیگر بر روایت امیرالمومنین درباره ی نزدیک شدن ستارگان... یعنی با چشم غیر مسلح این کهکشان قابل روئیت خواهد بود. جالبه بدونید که سرعت انتقال کهکشان ها در فضا بسیار بالاتر از سرعت نور است و قابل قیاس نیست. این به این معنی است که مثلا شما اگر هواپیما و سرنشینان آن را در نظر بگیرید آن ها در داخل هواپیما نسبت به فضای داخل آن سرعت کاملا عادی دارند؛ این در حالی است که هواپیما با سرعت 900 یا 800 کیلومتر در ساعت در حال حرکت است و مسافرانِ خود را حمل می کند. سرعت انتقال در اشل عظیم کهکشان بسیار بالاتر از سرعت نور است و قابل تصور نیست. نور خورشید ظرف 5 دقیقه به زمین می رسد... پس اشل عظیم کهکشان ها و جا به جایی آنها را در نظر بگیرید که میلیونها ستاره را با خود حمل می کنند و مانند هاله ای از نور و گاز در آسمان دیده می شوند. ابرهای آسمان زمین هم گاهی مانند کف دست می شوند و من نمونه های زیادی از آن ها را دیده ام و این ابرها بیشتر از یک سال است که در آسمان در حال شکل گیری هستند.
  • الیاس IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    باسلام خواستم تشکری کرده باشم از دوست عزیزآقا مرتضی بابت اطلاعات خوبشون هم اطلاعاتشون در مورد روایات مهدویت خوبه و هم در مورد نجوم پیگیر هستن هرازگاهی به اینجا سر میزنم و پیام های ایشون رو میخونم ممنون میشم اگه بازهم در مورد رخ دادهای نجومی مرتبط با وقایع اخرالزمانی کامنت بزارید
  • مرتضی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    سلام علیکم خدمت تمامی دوستان. ممنون از این که نظر مثبت نسبت به من دارین. من وظیفه می دونم اگه مطلبی رو می تونم به عنوان کار گشا بگذارم و حداقل اطلاع رسانی کرده باشم. دوستان ما توی عصر زندگی می کنیم که همه باهم باید برای بهتر شدن شرایط و نجات از بلاهای آخرزمانی تلاش کنیم و مطالعه دقیق از کتاب های مذهبمون داشته باشیم و باید الفبای اعتقادات دینمون رو بشناسیم. از امام صادق علیه السلام روایت است که: بهشت به واسطه ی علم به دست می آید. و در روایتی دیگر از معصومین علیهم السلام داریم: علم سه بخش دارد، احکام، عقاید و اخلاق. از این روایت بر می آید که بقیه ی علوم زیر شاخه های این سه اصل هستند. پس برای کسب بهشت باید دین مان را یاد بگیریم. و منبأ و منشأ علم خداوند است و علم نزد خداوند 73 قسم دارد. از این علوم 72 قسم را به 14 معصوم داده است و تنها 1 قسم که خاص خداوند است را نگه داشته است. در روایات اهل بیت داریم که ما را خدا ندانید و بعد از آن هرچه ما را بالا ببرید باز هم کم گفته اید. خداوند به پیامبران اولی العظم غیر از حضرت محمد صلی الله علیه و آله بیشتر از 5 یا 6 باب علم را داده است و به پیامبرمان و اهل بیت 72 باب علم را داده است. در روایتی از امام باقر علیه السلام داریم: که کسی که بخشی از علم الکتاب ( علم خداوند ) را دارد، مانند حضرت موسی و عیسی و نوح، نسبت به کسی که تمام علم الکتاب را دارد؛ مانند رطوبتی است که کبوتری از آب دریا بردارد. با این اوصاف تنها دانشی که از طرف اهل بیت گرفته شود مفهوم علم را در خود جای می دهد. و اگر علمی که یاد می گیریم از طرف اهل بیت باشد تضمین بهشت رفتن را می کند. و علم یک چیز است و راه کار عملی آن را نیز خود اهل بیت ارائه می دهند. همان طور که در زیارت جامعه ی کبیره می خوانیم: شما مبدا و منشا علم هستید و تمام خیر و خوبی ها از شما نشات گرفته است... . ما تمام چیزی که باید بدونیم این است که باید وارد دریای علم اهل بیت شویم و بگذاریم تا اتفاق های خوب برای ما رقم بخوره و به خداوند توکل کنیم. فراموش نکنیم که دین اسلام فقط برای کسی که طلبه است و دروس حوزوی می خواند نیست. پس بیشتر روایات اهل بیت رو بخوانیم و بیشتر با شخصیت این 14 نور مقدس آشنا شویم که تمام خیر در همین چیز خلاصه می شود. و چه شگفت انگیز و دوست داشتنی هستند کسانی که خداوند برگزیده است... .
  • مرتضی US ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    سلام خدمت همه ی دوستان. یه مطلبی راجع به فعالیت های آتشفشانی که در زمین در حال وقوع است رو می خواستم مطرح کنم که شاید برای دوستان جالب باشه. طبق روایاتی که از اهل بیت علیهم السلام راجع به فوران دو آتشفشان عظیم که در زمین اتفاق خواهد افتاد و از علائم حتمی ظهور است که فرموده بودند: آتشفشانی از غرب زمین و آتشفشانی از شرق زمین پیوسته تا 7 روز فوران خواهند کرد و در اثر این فوران ها آسمان زمین از گاز و خاکستر این آتش فشان ها تاریک و قرمز رنگ خواهد شد و تا مدت ها آسمان به همین شکل خواهد ماند... . در این راستا یه مطلب زمین شناسی رو می خواستم خدمت دوستان عرض کنم. بزرگترین آتشفشان زمین در اعماق اقیانوس آرام قرار گرفته که Tamumassif نام دارد و قطر آن حدود 600 کیلومتر است و نزدیک ژاپن قرار دارد. طبق گفته ی ستاره شناسان این آتشفشان بزرگترین آتشفشان کشف شده در منظومه ی شمسی است. آخرین فوران این آتشفشان سبب نابودی دایناسورها بر روی زمین شد و دوره ی جدیدی از زمین شناسی بوجود آمد. در نزدیکی های ژاپن حدود طی دو ماه گذشته شبه جزایری در حال شکل گیری هستند که در اثر فعالیت های آتشفشانی اعماق زمین و فوران های اعماق اقیانوس به وجود می آیند. این آتشفشان طبق گفته ی زمین شناسان آتشفشانی خاموش است و هر دو میلیون سال یک بار فوران می کند، زمین شناسان معتقد هستند که این آتشفشان روزی دوباره فعال خواهد شد. دومین آتشفشان بزرگ کره ی زمین، آتشفشان دره ی طولانی کالدرا است که در قاره ی آمریکای شمالی قرار دارد و در منطقه ای به نام Yellowstone واقع شده است. طبق گفته ی زمین شناسان وسعت این آتشفشان از اعماق زمین در حال گسترش است. آن ها می گویند فوران این آتشفشان حدود 4000 برابر بزرگترین آتشفشان ها که در طی 100 سال گذشته رخ داده است وسعت دارد. و اخیرا طبق بررسی هایی که زمین شناسان انجام داده اند این آتشفشان به شدت فعال شده است و هر لحظه امکان دارد مثل یک بمب ساعتی فوران کند. و اگر فوران کند فوران آن نصف بیشتر آمریکای شمالی را در بر خواهد گرفت. دلیل آن این است که این آتش فشان تنها از یک نقطه فوران نخواهد کرد بلکه با زلزله های فراوان و گسل های عظیم از اعماق زمین و فوران از درون گسل ها و Sinkhole ها خواهد بود. وسعت این آتشفشان همچنان در حال کسترش است و بستر آن تا قسمتی از نیمه ی شمالی اقیانوس اطلس گسترش پیدا
    • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      0 0
      اقا ممنون ازمطالب فوق العادتون من هرازگاهی دلم میخواد سربزنم اگر مطلب جدیدی هست بخونم منتظر مطالب بعدیتون هستم.موفق وپاینده باشید
  • مرتضی US ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    در ادامه ی عرایضم: و وسعت آن تا قسمتی از نیمه ی شمالی اقیانوس اطلس گسترش پیدا کرده است. خلاصه می خواهم بگویم اگر این آتشفشان فوران کند دیگر ابرقدرتی به اسم آمریکا در زمین وجود نخواهد داشت و به شدت تضعیف خواهند شد و اقتصادشان نابود خواهد شد و تنها با کمک گرفتن از اسرائیل می توانند کمی باعث نا امنی در خاورمیانه و کشورهای مسلمان شوند و نابود خواهند شد و قدرت کشورهای زورگو و ظالم رو به پایان است. سبب تمام این اتقاقات تنها ظهور ستاره ی اهل بیت (طارق) است که باعث نابودی آن ها خواهد شد.
  • مرتضی US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    آتشفشان دیگری در اندونزی به نام Tambora است که می توان گفت بعد از آتشفشان Yellowstone بزرگترین آتشفشان زمین محسوب می شود و الان بسیار فعال است و این آتشفشان هم مانند بمب ساعتی فعال است. آخرین بار در سال 1815 فوران کرد و باعث مرگ 70000 نفر در اندونزی شد و در سال بعد از آن آب و هوای کره ی زمین تغییر کرد و در اروپا و آمریکای شمالی سالی بدون تابستان را سپری کردند. آتشفشان Tambora و آتشفشان Tamumassif در شرق کره ی زمین و آتشفشان Yellowstone در غرب کره ی زمین!
  • abi.mohebbi IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    بخاطر مطالب بجا و زیباتون سپاسگزارم . موفق . موید . سلامت و پیروز باشید
  • مرتضی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام خدمت تمامی دوستان. یه مطلبی درباره ی علامت هایی که در حال وقوع هستند می خواستم عرض کنم. این که اگه توی این مدت طی یکی دو ماه گذشته دقت کرده بودید؛ اون علامتی که پیامبر در حجة الوداع فرمودند راجع به بارش باران در غیر فصلش اتفاق افتاده. در تمام زمین بارش های شدید از اوایل مرداد ماه درحال باریدن هستند و نمونه ای از این بارش های سیل آسا در اواسط مرداد ماه امسال در قسمت جنوبی و مرکزی تهران و دیگر شهرها اتفاق افتاد و هنوز در مناطق دیگری از زمین در حال وقوع هستند. مطلب بعدی شکل ابرها هستند که به صورت مثلث (فلش) و یا مربع و گاهی اوقات مکعب ایجاد می شوند. ابرهای مکعب که به شکل مکعبی از ابرها در آسمان آویزان می شوند و وجه بالای این ابر مکعبی شکل به بقیه ی ابرها متصل است. به نظر من این ابرها کاملا دارند با مردم زمین صحبت می کنند و داستان اتفاقات قبل از ظهور رو برای ما شرح می دهند. ابرهای مثلثی شکل در 90 درصد موارد به غرب اشاره می کنند و این می تونه اشاره ای به طلوع خورشید از مغرب باشد که از نشانه های حتمی ظهور است و در سال قبل از ظهور این اتفاق توسط ستاره ی طارق و تاثیراتش بر میدان مغناطیسی زمین و دو قطب زمین اتفاق خواهد افتاد. در روایات از امام صادق علیه السلام داریم که این ستاره بسیار به زمین نزدیک خواهد شد و مانند ستونی از نور دیده خواهد شد و سپس خود ستاره با دنباله هایش قابل روئیت خواهند بود و به بزرگی ماه در آسمان دیده خواهد شد و رنگش قرمز است و مانند ماه نوری ملایم دارد، سپس یک دور به دور زمین میزند و باعث می شود که قطب شمال و جنوب زمین جا به جا شود و زمین یک چرخش 180 درجه ای پیدا کند و سپس مشرق و مغرب جا به جا می شوند و خورشید از مغرب طلوع خواهد کرد و این از نشانه های حتمی ظهور است... . ابرهای به شکل مکعب و یا مربع اشاره به ظهور حضرت صاحب الزمان از کعبه دارند. گاهی ابرهایی به شکل دو دونباله و V شکل در آسمان دیده می شوند که به دو دنباله ی ستاره ی طارق اشاره می کنند و ابرهای به شکل کف دست به ظهور کهکشانی که در حال نزدیک شدن است اشاره می کند که از نشانه های حتمی ظهور است. به غیر از این ابرها بیرون آمدن خون تازه از سنگ های زمین است و نمونه هایی از این موارد در سنگ های مرمر بعضی از زیارت گاه ها دیده شده است. در روایتی از امام صادق علیه السلام داریم که در زمان شهادت اما
  • مرتضی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    در ادامه ی عرایضم: در زمان شهادت امام حسین علیه السلام این ستاره ظهور کرد و سبب قرمز شدن آسمان و زلزله ها و بیرون آمدن خون از زیر سنگ ها شد. سبحان الله علائم یکی پس از دیگری در حال وقوع است اگر باور ندارید تحقیق کنید تا برای شما روشن شود. ابرهای به شکل مکعب آویزان از ابرها و ابرهای به شکل مربع و مثلث و فلش؛ همه ی این ها رو بار ها در آسمان خودم دیدم فقط کافیه وقتی در آسمان روز یا شب ابر می بینید بیشتر دقت کنید. در روایتی از پیامبر است که می فرمایند ستاره ی طارق ستاره ای است که در شرق قرار گرفته است... . من وقتی به این مطلب فکر کردم به این نتیجه رسیدم که فقط در یک صورت می تواند این مسئله حل شود و آن این است که اگر حرکت زمین به دور خورشید از نمای بالا را در نظر بگیرید، موافق حرکت عقربه های ساعت در مداری به دور خورشید می چرخد و حرکت وضعی زمین به دور خودش خلاف جهت عقربه های ساعت است که سبب طلوع خورشید از مشرق می شود و اگر این ستاره در نزدیکی های مدار زمین و یا منطبق بر مدار زمین باشد و در حال حرکت به دور خورشید باشد و در طرف مشرق زمین با فاصله ای در حال حرکت به دور خورشید و موافق حرکت عقربه های ساعت باشد این دقیقا با روایت پیامبر مطابقت دارد. جالبه بدونید این خیلی از مردم عادی با دوربین های عکاسی و لنزهای نسبتا قوی بر روی این ستاره در روز زوم کرده اند و عکس و فیلم گرفته اند و در مناطقی از زمین آسمان به قرمزی خون شده است نه در هنگام طلوع یا غروب خورشید بلکه در میانه های روز و این از نشانه های حتمی ظهور است که در روایات بیان شده است. پس همان طور که گفتم حرکت زمین نسبت به طارق طوری است که در واقع در حال تعقیب این ستاره است و هر گاه در این مسیر دو دونباله ی این ستاره به هم می رسد از خود گاز قرمز رنگی ایجاد می کند که اثر آن در فضا تا چندین روز باقی می ماند و هنگامی که زمین در مدار خودش به اثرات این گاز ها برخورد می کند آسمان آن منطقه از زمین کاملا قرمز رنگ یا نارنجی بسیار پر رنگ می شود که این وقایع در اندونزی و آمریکای جنوبی و دیگر مناطق زمین اتفاق افتاده است. این گازها در زاویه ی آسمان روز زمین در فضا هستند اما تا وقتی که زمین با این گازها برخورد نکرده باشد چیزی در آسمان روز قابل روئیت نیست چون نور شدید خورشید و اتمسفر زمین نمی گذارد که این گاز ها دیده شوند و در واقع الان
  • مرتضی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    در ادامه ی عرایضم: در واقع الان ستاره ی طارق در موقعیت روز زمین و در شرق و نزدیک به افق قرار دارد و هنگام طلوع گاهی اوقات قابل روئیت است اما فقط خطی از نور دیده می شود و با فاصله ای بسیار بسیار زیاد از زمین قرار دارد البته که سرعت ثابتی ندارد و بسیار با نوسان است و گاهی اوقات دیگر با دوربین عکاسی و لنزی بسیار قوی هم قابل روئیت نیست.
  • مرتضی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    خلاصه که در روایات داریم دعا برای ظهور فرج سبب خیر و برکت در زندگی است و باعث وسعت رزق می شود و در واقع شاه کلید حل مشکلات در زندگی حال و آینده مان است. دعای فرج رو با قدرت ادامه دهید و امید وار باشید نه فقط برای ظهور بلکه حتی برای حل مشکلات زمان حال زندگی یکایک مان. در روایتی از اهل بیت علیهم السلام داریم که دعا بالا نمی رود تا هنگامی که دعا برای فرج ضمیمه ی آن گردد.
  • ارمان IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام با توجه به اینکه شیوه نگارش نام امام یازدهم امام حسن عسکری است نه عسگری لطفا اصلاح بشود متشکر
  • محمدعلی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اگر فتنه شیاطین اهل کشور را فرا گرفته تا مردم گرفتار عذاب ابدی شوند اگر همه نشانه بر اخرزمان واقع شده جز ندای اسمانی و حرکت سفیانی واگر میدانستید باید بیش از سالی واقع میشد واگر بر اگاهی مردم طلب امان کردم در سال ۹۷ میلاد مسیح ان حضرت ازعرش بر زمین وارد شد واگر امانی خداوند بخشید تا اهل کشور بسوی خدا حرکت کنند تا ایمن باشند واگر جمعه قبل طبق روایات زمان ان بود سال فرد جمعه و عاشورا که مقارن شده بود یک روز بعد از اربعین به سال شمسی عاشورا ۹ اکتبر سال ۶۸۰ که مقارن باسال قمری وشمسی بوده پس ۹ اکتبر هرسال نشان از عاشورا میباشد واگر سال شمسی نشان از زمان دقیق ندارد پس اگر به خطا زمان ان را بر دیگران اگاه کردم که بر خطای خود تسلیم و توبه کردم پس هر اینه نزدیک به ظهور پس هر کس و هر جا توانستید مردم را بسوی خدا بخوانید که دیگر کار تمام است لبیک یا مهدی لبیک یا یمانی
  • ح.ح IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام
  • مرتضی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    با سلام مجدد خدمت تمامی دوستان. یک سری جریانات مختلف در سر تا سر زمین و به خصوص در آمریکا در حال تشدید است که باید مطالبی را راجع به اونها توضیح بدم و باز کنم. اول: قرمز شدن آب رودخانه ها و دریاچه ها و سواحل بعضی دریاها به رنگ خون و از بین رفتن آب زیان این مناطق و همچنین بیرون آمدن مایعی به رنگ خون از دل بعضی سنگ های مرمر و دیگر سنگ ها در سرتا سر زمین در بعضی مناطق. دوم: قرمز شدن آسمان در روز در بعضی از کشورها ( وقتی می گویم قرمز شدن آسمان منظورم قرمز به رنگ خون و یا نارنجی پر رنگ است ) در وسط روز و دیگر ساعات روز که طبق توضیحاتی که قبلا ارز کردم از علامت های ظهور ستاره ی طارق است و هنگامی که دو سر دنباله های این ستاره به هم نزدیک می شود آسمان قرمز می شود و در روایات اهل بیت علیهم السلام ذکر شده است. سوم: در روایتی از پیامبر ذکر شده است که ستاره ی طارق ستاره ای است که در مشرق قرار گرفته است. طبق شواهد و تحقیقاتی که انجام دادم به این رسیدم که طارق در حال چرخش به دور زمین است و هر 24 ساعت یک بار یک دور به دور زمین می زند اما با انطباق با افق اطراف آمریکا (آریزونا). این سرعت محیر العقوله؛ چون فاصله ای که داره با زمین اینقدر زیاده که با دوربین و یا تلسکپ قابل روئیته. این شواهد کاملا با روایت پیامبر جور درمیات. اگر کعبه را مبدا قرار بدهیم جایی که این ستاره قرار گرفته در محدوده ی مشرق است. در واقع این ستاره در افقی در محدوده ای از اقیانوس آرام عمود است و فقط در آن افق قابل مشاهده است با مقداری جا به جایی در همان افق. چهارم: آتش و گازهایی که از اعماق زمین همراه با جریان الکتریکی از سوراخ های کوچک sinkhole از سطح زمین بیرون می زنند. این اتفاق تحت تاثیرات و تحریک هسته ی زمین ایجاد می شود که در توضیحات قبلی به طور مفصل خدمت دوستان ارز کردم. این جریان باعث آتش سوزی جنگل ها و حتی در مناطق مسکونی واقع در آمریکا و بیشتر در ایالت کالیفورنیا در حال وقوع است و هر ساله شدیدتر و وسیع تر از سال قبل می شود هزاران نفر به دلیل این آتش سوزی ها خانه های خود را از دست داده اند. و این آتش سوزی ها با منشأ زیرزمینی در سر تا سر زمین در حال گسترش است و همه ی این علامت ها از نشانه های ظهور ستاره ی طارق است. در روایات داریم طارق به بزرگی ماه در آسمان دیده خواهد شد و یک دور دور زمین خواهد زد و از
  • مرتضی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    در ادامه ی عرایضم: و از افق همیشگی خود که شرق زمین باشد جدا خواهد شد و یک دور به دور زمین خواهد زد و باعث خواهد شد که قطب شمال و جنوب زمین جا به جا شود و زمین برعکس مدار همیشگی خود به دور خود می چرخد و خورشید از مغرب طلوع خواهد کرد و این واقعه از علامت های حتمی ظهور امام زمان است که ان شا الله نزدیک باشد. . . برای فرج و ظهور سرور و مولایمان امام زمان، و جهت ایمنی از بلاهای آخر زمان دعای فرج را هر روز بخوانیم⭐
  • محمد علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    خداوند را شاکریم که مرا از اگاهان قرار داد پس اگاه باشید فقط دو نشانه اصلی بر ظهور مانده صیحه اسمانی و حرکت سفیانی و همه اتمام حجت های خداوند از سیلابها و زلزله ها ی فراوان و هرج ومرج و گرفتاری جهانیان و بلای اشکار که همه در برابر ان عاجز و ناتوانند و همه دولت ها و تیم های پزشکی در گمراهی اشکاری پس همه گرفتاریها رو بپایان است و اگر رسول خدا فرمود ظهور مهدی همانند قیامت است نشان از ان دارد ستاره طارق بر زمین کوبیده میشود صیحه عظیمی واقع میشود که کودکان را پیر و دختران سراپرده هایشان را زمین میگذارند پس زمین از خواب غرش کنان بیدار میشود و اهل باطل را بر گیرد و میپیچد چنان که از شهرها اثری باقی نمی ماند گویا از ۷۰ یا ۸۰ نفر یک نفر جان سالم بدر برد زیرا اگر کشور اسلامی ایران را میبینم میتریم بگویم از ۱۲۰ نفر یک نفر باقی بماند پس حرکت سفیانی که حال لشگریانشان اماده هستند حرکت میکنند زیرا ظهور واقع میشود و به قصد واحی جان امام بسوی عراق و ایران حرکت میکنند و در عراق شیعیان زیادی را میکشند که ۷۰هزار خانم را اسیر میکنند زیرا خانواده انها را میکشند و زنان جوان را اسیر میکنند پس لشگریان یمانی و مردم عراق جلوی انها را میگیرند ولی چون قدرت زیادی دارند فقط انها را متوقف میکنند تا لشگریان شکست ناپذیر فرزند بجا مانده از حسن ابن علی امام مظلوم دوم شیعیان امام فرزند او مظلوم نیست و چنان دشمنان اسلام را بخاک و خون میکشد که خداوند بقیه دشمنان را در بیابانی بنام بیدا بر زمین فرو میکشد و دیگر اجازه کشتار کفاری که ایمان نمی اکرند را نمیدهد هر چند که ما تشنه انتقام از خون عمویم سید اشهدا هستیم ولی فقط به فرمان خدا و کسانی که لایق ان هستند از شمشیرها میگذرانیم و تشنه عدالت الهی هستیم و جهان را به رهبری عموزاده ام صاحب امرم و فرزند گرامیش عموزاده مهربانم یمانی موعود و حضرت عیسی مسیح که بر زمین حاضر شده و یاران صاحب الزمان پر از عدل و داد میکنیم که هر ده سال یک سال هم بر مردم بجامانده بر زمین گذر نکند اگر حرفهایم حق است ولی شما به ریز گفته هایم توجه نکنید ولی بحق گه از راستگویانم پس شما را دعوت میکنم بسوی خدا و پیامبر و قرانش و سنت و شما هم یک دیگر را دعوت کنید و از بار گناهان بکاهیم و برای میراندن باطل دوری از شیاطین محکم حرکت کنیم و در نیکی ها سبقت گیریم که بهتر از کوهی طلاست لبیک یا مهد
  • دانیال IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    خدایی اولین باره دارم حرفایه یه اخوند یا هر چیزه دیگرو گوش میدم ولی منطقی حرف زد خدایی حرفات به جا و منطقی بود
  • ناشناس IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    شما آقایان کلم به سر اول به دنبال رفع مشکل معیشتی مردم ایران باشید بعد به دنبال مهدی بروید ،چون وقتی مهدی بیاد از شما عوضی ها می پرسه که در وهله اول با ملت خود چه کردید؟ آیا به حال روز آنها رسبدگی کردید که بعد از آنها به حال روز مردم یمن ولبنان وسوریه وفلسطین برسید؟عوضی ها