دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بناب

حوزه / امام جمعه شهرستان بناب از کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی، امام جمعه شهرستان بناب، طی پیامی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

همشهریان عزیز سلام علیکم؛

قبل از هر چیز بر خود لازم میدانم از تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، مسئولین مربوطه و گروه‌های جهادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و جان خود را به خطر انداخته‌اند تا جامعه به سلامتی نائل آید تشکر ویژه بکنم و خدا قوت بگویم. برایشان از خداوند متعال توفیق و سلامتی مسئلت می‌کنم.

همشهریان عزیز و مردم فهیم بناب، برای عبور از این بحران اهتمام به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی کارشناسان امری ضروری و شرعی است. لذا لازم است تا می‌توانیم از حضور در اجتماعات و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنیم. حالا که به دلیل این بلا از حضور در نماز جمعه و جماعات موقتاً محروم شده‌ایم، در خانه‌ها به اقامه نماز اول وقت، دعا، تضرّع به درگاه الهی، استغفار و توسل به حضرات معصومین علیهم‌السلام اهتمام داشته باشیم و از فرصت معنوی ماه مبارک رجب حداکثر بهره را ببریم. اگر امکان صله رحم حضوری فراهم نیست از طرق دیگر مثل تماس تلفنی جبران نماییم. 

همشهریان عزیز به دلیل کم رونق شدن برخی از کسب و کارها هوای اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر را بیشتر داشته باشیم؛ مالک‌ها نسبت به مستاجرها، طلبکاران نسبت به بدهکاران و کارفرمایان نسبت به زیردستان و کارگران. همین همدلی‌ها و رحم‌ها می تواند گره‌های کور را بگشاید و رحمت الهی را جلب نماید.

این یک امتحان الهی برای همه است. خداوند حاضر و ناظر بر وقایع است بنا به فرمایش قرآن "إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا" مسلماً این اتفاقات به پایان خواهد رسید و بعد از هر مشکلی گشایشی در پیش است.

مسئولین خدوم هم تمام تلاش خود را برای ریشه‌کنی این معضل به کار گرفته‌اند تا سلامتی و آسایش را برای مردم فراهم آورند. 

مصطفی باقری بنابی - امام جمعه شهرستان بناب
۲۲ اسفند ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha