جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی به عنوان «مسئول و متولی مدرسه آیت الله مجتهدی(ره)» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی ارتحال آیت الله محسن حبیبی و با رأی هیئت امنای مدرسه علمیه‌ آیت الله مجتهدی تهرانی و تنفیذ و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی، طی حکمی از سوی استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، به عنوان «مسئول و متولی امور مدرسه آیت الله مجتهدی(ره)» منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی از دانش آموختگان مدرسه آیت الله مجتهدی و از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم است.

متن حکم استاد رشاد بدین است:

حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی (مازال موفقاً)

سلام‌علیکم

با توجه به رای هیات امنای محترم مدرسه‌ی علمیه‌ی آیت الله مجتهدی تهرانی (قدّه) و تنفیذ و موافقت اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، جناب عالی را که صاحب خصائل راقی اخلاقی، مراتب عالی علمی، و تجارب و توانایی­ های ارزنده ­ی مدیریتی هستید،­ به عنوان مسؤول و متولی امور این مرکز علمی منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم: در سایه­ ی توکل به ساحت سبحانی و توسل به ذیل عنایات اهل بیت وحی(س)، خاصّه صاحب اصلی حوزه‌های علمیه‌ (صانها الله عن الحدثان) حضرت بقیة الله (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، و تدبیر و تلاش توام با اخلاص خود، و مساعدت و معاضدت معاونان محترم، مدرسان و طلاب عزیز، مسیر مؤسس بزرگوار حضرت آیت الله مجتهدی (قدّس سرّه) را تداوم‌ بخشیده، مساعی مخلصانه‌ی مسؤول راحلش حضرت آیت الله حبیبی (طاب ثراه) را به ثمر نشانده، شؤون آن مرکز فاخر را ارتقاء خواهید داد.

اهم اموری که توقع می‌رود، بطور ویژه و با اولویت آنها را پیگیری بفرمایید، عبارتند از:

۱ـ ارتقاء هیات امنای مدرسه و تقویت جایگاه آن بمثابه مرجع تصمیم گیری های اساسی آن مرکز.

۲ـ ارتقاء عوامل مدیریتی و علمی ـ تربیتی مدرسه فراخور شأن ممتاز آن واحد.

۳ـ ارزیابی و وضعیت‌سنجی آموزشی، تهذیبی و پژوهشی کنونی مدرسه، و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع نواقص و ارتقاء کیفی شؤون فوق، بر اساس شاخص‌های ابلاغی مرکز مدیریت.

۴ـ تقویت جنبه‌های اخلاقی، تهذیبی و انقلابی طلاب با توجه به موقعیت برجسته‌ی آن مدرسه.

فرصت را مغتنم شمرده، فروتنانه و ادبگذارانه به روح مطهر و منور دو شخصیت بزرگوار، آیتین مجتهدی و حبیبی (قدّس سرّهما) درود می‌فرستم، و متضرعانه از بارگاه بلند باری برای آنان غفران و علو درجات مسألت می‌دارم.

اللهمّ وفّقه و ایّای لما تحبّ و ترضی، و لاتجعلنا من الّذین یحسبون أنّهم یحسنون صنعاً، و اهدنا الی الصّواب و السّداد، فانّک خیر موفِّق و هاد.

علی‌اکبر رشاد

رئیس شورای حوزه‌ علمیه‌ی استان تهران        

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، مطابق ۲۰ رجب المرجب ۱۴۴۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha