شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فراخوان

حوزه/ همزمان با شیوع ویروس کرونا و تلاش خستگی ناپذیر بانوان طلبه و مبلغ در سراسر کشور برای امدادرسانی به هموطنان عزیز اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران فراخوان ارسال فیلم با موضوع جهاد و همدلی برای شکست کرونا را با هدف بازنمایی چهره بانوی طلبه و ترویج اقدامات داوطلبانه و جهادی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه، با شیوع ویروس کرونا و تلاش خستگی ناپذیر بانوان طلبه و مبلّغ در سراسر کشور برای امدادرسانی به هموطنان عزیز اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران فراخوان ارسال فیلم با موضوع جهاد و همدلی برای شکست کرونا را با هدف بازنمایی چهره بانوی طلبه و ترویج اقدامات داوطلبانه و جهادی برگزار می کند.

 بانوان طلبه و مبلغ و سایر خواهران علاقه مند به مشارکت در این فراخوان می توانند از اقدامات خود در راستای مقابله با ویروس کرونا فیلم تهیه کرده و آن را جهت تبدیل به قالب های مختلف (مانند کلیپ و...) و انتشار در فضای مجازی به نشانی زیر ارسال نمایندhttps://eitaa.com/ebrahim۶۱۱۱۲۲

 توصیه هایی برای بهبود کیفیت تصاویر:
- قبل از آغاز فیلمبرداری حتما لنز دوربین تلفن همراه خود را با پارچه مناسب تمیز کنید.
- از دو دست برای فیلم برداری استفاده کنید. تا میزان لزرش کمتری در تصاویر ضبط شده مشاهده کنید.
- تلفن همراه خود را به صورت افقی در دست بگیرید تا مشاهده آن در آینده آسانتر شود.
- فاصله انتخابی شما باید به حدی باشد که تصویر مناسبی را ارائه دهد. به جای استفاده از قابلیت زوم بهتر است به آرامی به سوژه نزدیک شوید.

 جهت اطلاع از اصول عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه میتوانید با مراجعه به نشانی https://eitaa.com/mob_whc از محتوای آموزشی ارائه شده توسط اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران بهره مند شوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha