پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس گلرو - مجلس سمنان

حوزه/ منتخب مردم شریف سمنان،مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عباس گلرو، منتخب مردم شریف سمنان،مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام منتخب مردم شریف سمنان،مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرحیم

نوروز برملت بزرگ ایران و همه اقوام و ملل در جغرافیای نوروزی مبارک باد.

همشهریان عزیز عیدتان مبارک.

نوروز باستانی و سال ۱۳۹۹ خورشیدی را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، جناب استاندار، نمایندگان و منتخبین استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و مدیران محترم، نیروهای امنیتی, نظامی و انتظامی صمیمانه تبریک عرض می کنم.

لازم می دانم به طور خاص از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که پیشگام مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به مردم عزیز هستند، صمیمانه قدردانی کنم و سال نو را به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض نمایم۔

سالی پر از اندوه و ماجرا گذشت؛ از بلایای طبیعی تا تحریم و تروریسم اقتصادی امریکا. اما «ایمان و امید» به مثابه نور هدایت و «انگیزه و اراده» به مثابه نیروی حقیقی پیش برنده، برای عبور از وضعیت دشوار و رسیدن به توسعه مطلوب و سعادتمندی، ضروری است. «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» و این بشارت عظیمی است که خدا به بندگانش داده است۔

سال نو را با اتکال به خدای رحمان و با امید و انگیزه مضاعف، آغاز می کنیم. تجربه های تلخ گذشته را چراغ راه بهبود وضعیت آینده قرار می دهیم. میهن ما غنی از نخبگان انسانی و منابع سرشار طبیعی است. در کنار دستاوردهای عظیم، مشکلاتی وجود دارد که به همت نیروی جوان و خرد و تجربه بزرگان می توان بر آنها فائق آمد. بعنوان منتخب شما عزیزان، اطمینان می دهم تمام توان خود را برای کمک به بهبود وضعیت در سال پیش رو که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، بکار بگیرم.

یاد همه عزیزانی که در سال گذشته آسمانی شدند و به جوار رحمت الهی پر کشیدند، به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم. 

فردایی بهتر و سالی نیکوتر را برای همه شما آرزومندم.

عباس گلرو

منتخب مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha