پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم ببینند مصلحت امروز ما چیست و فرصت برای سفر و دید و بازدید فراوان است و می توان بعدا انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز باستانی را به محضر حضرت بقیه الله، مهدی موعود، امام عصر و زمان(عج) و مقام معظم رهبری و ملت انقلابی ایران به ویژه مردم شهید پرور و صبور و شاکر مردم خوب استان سمنان و همه اقشار تبریک عرض میکنم.

ان‌شاءالله که سال جدید، سال پر نعمت، سال شادی و خوشحالی برای همه ملت است و امیدواریم این بلایی که در آخر سال ۹۸ گرفتار شدیم در سال جدید از این بلا هیج اثر و خبری نباشد و با صبر و حوصله و مقاومت عبور کرده باشیم و ان‌شاءالله چنین خواهد بود.

سال نو امسال سال ویژه‌ای است، در سال‌های گذشته مردم به سفر می‌رفتند، به زیارت می‌رفتند، در خانه یکدیگر حضور پیدا می کردند اما امسال به خاطر این ویروس پلید و خبیث کرونا، گفته شده است مردم خوب است در خانه بمانند و سفر نروند و این همراهی با دولت و همراهی با ملت است که مردم ببینند مصلحت امروز ما چیست و فرصت برای سفر و دید و بازدید فراوان است و می توان بعدا انجام داد و فعلا حتی مشاهد مشرفه هم گفته شده است که درب باز نباشد و مردم حضور پیدا نکنند و این مصلحت و امتحانی است برای همه ما.

خداوند متعال در حال امتحان ماست که ببیند در برابر بلاهای طبیعی و غیر طبیعی چگونه رفتار می کنیم و بیاییم قانونی و شرعی عمل کنیم و هرچه وظیفه ما بوده و طبق مصالح کشور عمل کنیم و سخن امیرالمؤمنین امام علی(ع) برای ما معیار باشد که فرمودند «هر روزی که گناه نکنیم آن روز برای ما عید است».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha