جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
الشيخ محمود رجبي

حوزه/قائم‌مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) بابیان این‌که مشکلات اقتصادی با اتکای به توانایی‌های درونی تحقق می‌یابد، گفت: مسئولان به‌صورت جهادی وجهشی در مسیر تحقق شعار سال گام بردارند.

آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: آن چیزی که ما در این سال‌ها و در سال 98 شاهد بودیم بحمدالله ملت ما در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و در سخت‌ترین شرایط، ناممکن‌ها را ممکن کرده و بر مشکلات غلبه می‌کنند.

وی ادامه داد: در طی سال 98 و در حوادثی مانند سیل، زلزله و در شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که مردم همه توان خود را به کار گرفتند، بنابراین این ظرفیت در ملت ایران وجود دارد که کارهای سخت را عملی کنند.

آیت‌الله رجبی به موضوع اقتصاد و جهش تولید اشاره کرد و بیان داشت: اقتصاد کشور درواقع به نقطه مشترکی تبدیل‌شده که دشمنان نظام آن را هدف قرار داده‌اند به‌طوری‌که تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور وضع کرده‌اند تا اقتصاد کشور را زمین کنند.

وی افزود: در مقابل این ملت ثابت کرده که در تحریم‌ها و فشارها بیش از شرایط عادی فرصت وجود دارد و در این شرایط توانسته‌اند به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا بکنند.

آیت‌الله رجبی تصریح کرد: مسئله معیشت و تولید داخل امروز مسئله‌ای مهمی است که در سال‌های اخیر رهبر انقلاب با نام‌گذاری سال‌ها به آن‌ها اشاره‌کرده‌اند و در این میان دولت و ملت باید وارد صحنه بشوند تا جهشی در این عرصه رخ دهد.

وی افزود: اگر این جهش رخ بدهد تمام توطئه‌های دشمنان نظام در ایجاد مشکل در معیشت مردم نقش بر آب‌شده و تبدیل به یک فرصت طلایی خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: رهبر انقلاب به‌خوبی این نام‌گذاری را انتخاب کردند و مسئولان نیز در این سال‌ها به‌خوبی فهمیدند که باید به نیروی‌های درونی باید اتکا کنند.

وی رسیدن به جهش تولید و برطرف کردن مشکلات در این زمینه را قابل‌دستیابی عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولان باید در برنامه‌های خود به‌صورت جهادی وجهشی عمل کنند تا زمینه برای رشد و شکوفایی بیشتر کشور و نظام مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha