سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که راه برون رفت از مشکلات و آثار تحریمی دشمن، حمایت و تقویت تولید داخل است، گفت: باید همه بخش های کشور در سال جدید برای تحقق عملی جهش تولید تلاش و مجاهدت کنند.

حجت الاسلام قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: مسئولان کشور به ویژه دولت و مجلس باید همه توان خود را به منظور تحقق این شعار به کار گیرند.

وی با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال باید مبنای عمل همه مسئولان و مدیران بخش های مختلف کشور قرار گیرد، افزود: به طور حتم عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عزت و اقتدار کشور را در پی خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تأکید مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر مسائل اقتصادی نشان دهنده اهمیت این مسأله مهم است، بیان داشت: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان، با تحقق  جهش تولید می توانیم این تحریم ها را بی اثر کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی کشوری توانمند با ظرفیتی بالا است که می تواند به راحتی تحریم های دشمن را بی اثر و خنثی کند، تصریح کرد: همان طور که در سال های اخیر نشان دادیم می توان با تکلیه بر توان و ظرفیت داخلی از تحریم های دشمن مصون ماند.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که ایران اسلامی در چهل سال اخیر همواره مورد تحریم های ظالمانه نظام سلطه قرار داشته است، بیان داشت: این تحریم ها تنها با بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی شکست خواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران به پیشرفت های صورت گرفته در چهل سال اخیر کشورمان اشاره کرد و گفت: این پیشرفت که در سایه تحریم های ظالمانه دشمنان به دست آمده نتیجه و محصول اعتماد و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشور است.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید توان داخلی را نادیده گرفت و تنها به بیرون چشم دوخت، خاطرنشان کرد: تجربه سال های اخیر کشورمان نشان داد که به هیچ عنوان نمی توان به وعده های سایر کشورها دل بست.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که راه برون رفت از مشکلات و آثار تحریمی دشمن، حمایت و تقویت تولید داخل است، تصریح کرد: باید همه بخش های کشور در سال جدید برای تحقق عملی جهش تولید تلاش و مجاهدت کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جهش تولید به طور موجب رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف خواهد شد، بیان داشت: مسئولان کشور در سال جدید باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha