دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ضدعفونی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف بیش از یک میلیارد ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در یزد و دستگیری محتکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،  سرهنگ میرحسینی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد با اعلام این خبر اظهار کرد:  در راستای مبارزه با احتکار مواد ضدعفونی و بهداشتی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری مایع ضدعفونی کننده، ژل، و ماسک مطلع شدند که بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی افزود: مأموران در بازدید از محل مورد نظر ۲۰۰ لیتر ماده ضد عفونی کننده ، ۴۸۸ عدد ماسک و ۸۴۵ بطری حاوی مواد ضد عفونی کننده را از یک منزل کشف و در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کردند.

میرحسینی ادامه داد: کارشناسان  ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند که برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha