پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: در قالب طرح سپاس ۱۳هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: تا بهمن ماه سال گذشته حدود ۱۰هزار و۶۶۰ دیدار حضوری انجام گرفته، اما با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان دیدار حضوری در منازل خانواده معظم شهدا، طرح تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا به منظور ایجاد ارتباط موثر و تفقد و دلجویی از خانواده ها از اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: در قالب این طرح با ۲۴۰۲ نفر از خانواده های معظم شهدا طی اسفند ماه سال ۹۸ تماس تلفنی برقرار شده است؛ در این طرح کلیه کارکنان بنیاد در تمام سطوح مدیریتی اعم از مدیرکل، روسای مناطق ، معاونان، مدیران، روسای ادارات و کارشناسان با جامعه هدف ارتباط برقرار نموده و جویای احوال ایشان شده و از ایشان تفقد به عمل می آورند.
حجت الاسلام هنرمند افزود: در این طرح والدین و جانبازان بستری در بیمارستانها و منازل در اولویت تماس ها قرار گرفتند. این طرح به منظور استمرار ارتباط موثر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha