پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجدید میثاق

حوزه/ همزمان با آغازین روزهای سال نو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در گلزارهای شهدای استان ضمن ادای احترام با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام حسن هنرمند ضمن حضور در گلزار ملی علی بن جعفر (ع) و گلزار امامزاده ابراهیم (ع) یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم ضمن عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه در آغازین روزهای سال جدید با آرمانهای رفیع شهدا تجدید میثاق و در راستای خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ایشان استمداد نمود.
حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: آرامش، عزت، امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون خونهای پاک جان بر کفانی است که در سخت ترین شرایط وارد میدان کارزار شدند و از انقلاب اسلامی و ارزشها الهی تا پای جان دفاع کردند.
وی اضافه کرد: با ترویج سبک زندگی شهدا که همانا ترویج ارزشها است، باید در برابر تهاجمات فرهنگی بیگانگان و دشمنان بایستیم و روحیه ایثارگری را در جامعه تقویت کنیم.
وی عنوان کرد: امروز وظیفه ما خدمت به شهدا و زنده نگه داشتن یاد و راه آنان در جامعه است و مادامی که فرهنگ ایثارگری در جامعه زنده باشد، دشمن  در برابر ملت زبون و شکست خورده است.
گلزار علی بن جعفر (ع) با ۳۵۰۰ شهید گلزار محوری استان و گلزار ملی است و گلزار امامزاده ابراهیم (ع) با حدود ۴۰۰ شهید سومین گلزار شهدای استان بعد از گلزار شیخان از نظر تعداد شهید مدفون در این گلزار محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha