دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع طی پیامی سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، طی پیامی سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرمانده  کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بدین شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ

سلام و درود خدا برشما بخاطر صبر و استقامت تان

روز سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است. پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را نجات داد.

امروز پاسداران عزیز ما مفتخرند که به امام امت و پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز اقتدا نموده و حق پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی را به خوبی ادا می نمایند؛ اگر فداکاری پاسداران عزیز نبود کشور هم نبود و اگر فداکاری پاسداران و مدافعان از اسلام و قرآن نبود زحمات نبی اکرم- صلی اللَّه علیه و آله- و اصحاب فداکارش هدر می رفت و اسلام اموی و اسلام امریکایی به جای اسلام ناب محمدی معرفی می شد و اگر مجاهدت و ایثارگری های پاسداران و مدافعان از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) نبود، عراق و سوریه و لبنان و یمن هم نبود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و سلامت کشور به ویژه یاد سردار محبوب دلها شهید حاج قاسم سلیمانی،  روز پاسدار را به حضرتعالی و همه ی پاسداران عزیز تبریک و تهنیت می گویم. از خداوند متعال می خواهم که همه ما و شما را در تداوم راه پاسداری از اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی و در تبعیت و اجرای کامل فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز موفق و موید بدارد.

سیدضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha